فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی

فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی

یکی از دستگاه های مورد نیاز برای انجام اکوکاردیوگرافی میباشد:

اکوکاردیوگرافی چیست؟

اکوکاردیوگرافی یک روش تصویربرداری است که برای بررسی ساختار و عملکرد قلب استفاده می شود. دستگاه‌های اکو دوبعدی که بسیار پیشرفته و با استفاده از آخرین فناوری هستند، می‌توانند با برش‌گیری از محفظه‌ها، دریچه‌ها و رگ‌های اصلی قلب کار تصویربرداری کنند.

 

آیا می توان عمل اکوکاردیوگرافی را در خانه انجام داد؟

روش اکو را می توان در بیمارستان و همچنین در خانه انجام داد. فرآیند اکو نیاز به آمادگی خاصی ندارد. از بیمار خواسته می شود که روی تخت دراز بکشد و راحت باشد. مقدار کمی ژل روی ناحیه قفسه سینه اعمال می شود تا کیفیت تصویر واضح تر شود. در طول عمل، ممکن است پزشک به شما دستور دهد که نفس بکشید یا نفس خود را به آرامی نگه دارید. این به ما کمک می کند تا تصاویری با کیفیت بالا داشته باشیم. تصاویر به طور مداوم بر روی مانیتور نمایش داده می شوند. همچنین روی کاغذ عکس و نوار ویدیویی ضبط می شود. این رکورد داده های دائمی را ارائه می دهد و در تکمیل گزارش نهایی توسط پزشک تفسیر می شود.

 

اکوکاردیوگرافی یک روش ارزشمند است که اطلاعاتی را در مورد موارد زیر در اختیار پزشک قرار می دهد:

ابعاد حفره های قلب، حجم حفره ها و ضخامت دیواره آن. ظاهر دیواره های قلب اطلاعاتی در مورد تشخیص قطعی برخی از بیماری های مهم عضله قلب می دهد. در بیماران مبتلا به فشار خون طولانی مدت، این آزمایش ساختار دیواره بطن چپ را ارزیابی می کند. اکوکاردیوگرافی شدت و درجه بندی نارسایی قلبی و بزرگی قلب را اندازه گیری می کند. آزمایش های مکرر اکو پاسخ به درمان را اندازه گیری می کند.

عملکرد پمپاژ قلب با فرآیند اکو می توان تشخیص داد که قدرت پمپاژ قلب طبیعی است یا اندکی یا به شدت کاهش یافته است. این اندازه گیری به عنوان کسر جهشی (EF) شناخته می شود. EF در مقادیر نرمال در محدوده ۵۵-۶۵٪ است. اگر زیر ۴۵ درصد باشد خفیف است، اگر حدود ۳۰-۳۵ درصد باشد نشانه کاهش قابل توجه قدرت پمپاژ قلب است.

 

کاردیوگرافی خانگی چقدر ایمن است؟

عکسبرداری اکو در خانه بسیار ایمن است. به اندازه استفاده بالینی اولتراسوند آسان و ایمن است.

بیشتربدانید:تزریقات در منزل شمال شرق تهرانتزریقات در منزل زعفرانیهتزریقات در منزل ولنجک –اعزام پزشک به منزل شبانه روزی

چقدر طول خواهد کشید؟

۱۵-۲۰ دقیقه در یک موقعیت بدون عارضه. نیز انجام می شود. استفاده از داپلر ۱۰-۲۰ دقیقه طول می کشد. می تواند بیشتر اضافه کند. با این حال، زمانی که مشکلی برای بیمار وجود دارد (به عنوان مثال: در صورت بیماری ریوی، چاقی، بی قراری، تنگی نفس، تصویربرداری دشوارتر است.) ممکن است تا نیم ساعت طول بکشد.

 

چه زمانی به نتایج خود خواهید رسید؟

 

در پایان آزمایش، پزشک نتیجه را با شما در میان می گذارد. گزارش طی ۱۲ ساعت از طریق ایمیل برای بیمار ارسال می شود. گاهی اوقات، پزشک شما ممکن است وضعیت شما را با پزشکان دیگر در میان بگذارد و در صورت وجود یافته‌های غیرمنتظره مهم قبل از اعلام نتیجه با شما تماس بگیرد. برنامه درمانی شما با توجه به نتیجه اکو تعیین می شود.

 

اگر گیج یا نگران هستید، از پرسیدن سوالات از پزشک خود دریغ نکنید. مطمئناً اطلاعات توضیحی در مورد این موضوع در اختیار شما قرار می دهد.

آسپیراتور – Flaem Aspira

دستگاهی است که به ترشحات (ترشحات) ریه بیمارانی که رفلکس سرفه ندارند و مایعات انباشته شده در دهان در مواردی مانند استفراغ اجازه می دهد تا خارج و تنفس شود. هدف در اینجا جلوگیری از انسداد راه هوایی و رفع ناراحتی بیمار است. کاتتر آسپیراسیون وارد ریه ها می شود و ترشحات، مایعات دهانی و مایعات استفراغی را که بیمار نمی تواند سرفه کند بیرون می کشد.

 

جلیقه سرفه

جلیقه سرفه یک دستگاه دو تکه متشکل از یک مولد پالس هوا است که به طور مکرر دیواره قفسه سینه را با ارتعاشات هوا با فرکانس نسبتاً بالا فشرده و آزاد می کند و یک جلیقه بادی که دور قفسه سینه را احاطه کرده است. مولد پالس هوا از هوا برای باد کردن و تخلیه سریع جلیقه در مقابل دیواره قفسه سینه استفاده می کند.

پالس تولید می کند لرزش جلیقه در برابر دیواره قفسه سینه به حل شدن ترشح کمک می کند. جلیقه یک جریان هوا ایجاد می کند که ترشحات را از دیواره های مجرای هوا جدا می کند. سپس خلط را می توان آسپیراسیون کرد و برای اینکه درمان موثر باشد، باید در حین و بعد از درمان سرفه کرد.

حداکثر پاکسازی ترشح راه هوایی با CC20

  • ارتعاش نوسانی
  • حالت پرکاشن [تهویه نبض داخل ریوی]
  • لرزش دیواره قفسه سینه با فرکانس بالا
  • همگام سازی سرفه [محرک جریان]
  • مدیریت اطلاعات
  • سبک وزن، قابل حمل آسان

 

اطلاعات در مورد دستگاه های پزشکی:

خدمات فروش، اجاره و پشتیبانی دستگاه پزشکی مربوطه توسط شرکت مجاز تجهیزات پزشکی طرف قرارداد ما ارائه می شود. برای کسب اطلاعات دقیق، می توانید با مرکز تماس ما تماس بگیرید.

 

دستگاه کمپرسور نبولایزر

این دستگاه‌های بخار خانگی برای بیمارانی هستند که برای بیماری‌های مربوط به ریه‌ها و برونش‌ها از داروهای نبول در خانه استفاده می‌کنند و نیاز به بخار درمانی دارند.

 

نبولایزر که در درمان اختلالات تنفسی استفاده می شود، داروهایی را که باید به شکل مایع داده شوند را به بخار تبدیل می کند که بیمار بتواند آن را استنشاق کند. این یک ابزار درمانی مهم برای افرادی است که مشکلات تنفسی دارند، مانند بیماران مبتلا به آسم و COPD، به ویژه کودکان خردسال. مهم است که دارویی که از نبولایزر خارج می شود در ریه ها توزیع شود. عوامل اصلی مؤثر بر این توزیع ساختار دستگاه، نوع دارو و بیمار است. یک نبولایزر مدرن باید دارو را در سریع ترین زمان ممکن به ریه ها برساند. در حالی که دوز صحیح دارو در زمان کوتاهی تجویز می شود، دستگاه قطرات کوچکی ایجاد می کند و به بیمار اجازه می دهد دارو را مصرف کند. به دلایل بهداشتی امکان اجاره وجود ندارد.

 

پمپ تغذیه

پمپ‌های تغذیه دستگاه‌هایی هستند که به کنترل میزان و مقدار غذای روزانه برای تغذیه در بیمارانی که سیستم گوارشی عملکردی دارند اما رفلکس بلع ندارند و نمی‌توانند مقدار غذای روزانه مورد نیاز خود را به صورت خوراکی مصرف کنند یا در افرادی که دارای سیستم گوارشی هستند، کمک می‌کند. دوره مراقبت های پس از مراقبت های ویژه این دستگاه که به عنوان دستگاه تغذیه داخلی نیز شناخته می شود، به مواد مغذی اجازه می دهد تا از طریق لوله ای از بینی، دهان، نای به معده یا روده کوچک منتقل شوند. در این دستگاه ها هر ۲۴ ساعت یکبار ست ها نیاز به تعویض دارند.

 

پمپ تزریق

پمپ انفوزیون که به بیمار اجازه می دهد محلول ها، مواد مغذی یا داروها را به صورت داخل وریدی در زمان های خاص تجویز کند، یک وسیله پزشکی است که برای افرادی که نیاز به استفاده منظم از دارو دارند، راحتی را فراهم می کند. استفاده از پمپ انفوزیون صحیح برای سلامت بیمارانی که درمان و مراقبت از آنها در منزل ادامه دارد اهمیت زیادی دارد.

 

ونتیلاتور خانگی

اطمینان از اینکه بیمار مبتلا به دیسترس تنفسی در خانه به آرامی و راحت نفس می کشد نه تنها برای کیفیت زندگی بیمار مهم است، بلکه حیاتی است. تهویه مکانیکی نامی است که به فرآیند انجام تنفس مصنوعی با کمک دستگاهی گفته می شود در صورتی که ریه ها نتوانند وظایف حیاتی خود را انجام دهند. این فرآیند با کمک دستگاهی به نام ونتیلاتور انجام می شود.

تهویه مکانیکی دستگاه تنفس خانگی است. انواع تک مدار و دو مدار وجود دارد. از آنجایی که قابل حمل تر از ماسک های تنفسی مراقبت های ویژه است، برای استفاده در خانه یا در بخش های بیمارستان مناسب است. در درازمدت، زمانی که بیمار از بخش مراقبت‌های ویژه خارج می‌شود و تصمیم بر این است که تنفس مصنوعی با این دستگاه‌ها کافی باشد، می‌توان از آن در خانه استفاده کرد.

 

چه کسانی به دستگاه پشتیبانی تنفسی (تهویه) نیاز دارند؟

هنگامی که عملکرد ریه در نتیجه هر بیماری یا شرایطی مختل می شود، ممکن است لازم باشد که از تنفس با دستگاه تنفس مصنوعی پشتیبانی شود.

 

در چه بیماری ها و شرایطی استفاده می شود؟

پنومونی و سایر عفونت ها

COPD (بیماری مزمن انسدادی ریه) یا سایر بیماری های ریوی

بیماری ها، آسیب ها، شرایطی که بر اعصاب و ماهیچه هایی که در عملکرد تنفسی نقش دارند تأثیر می گذارد (آسیب های نخاعی، فلج اطفال، میاستنی گراویس، گیلن باره، ALS)

آسیب به سر، خونریزی مغزی، سکته مغزی

مصرف دوزهای بالای دارو

اطلاعات در مورد دستگاه های پزشکی:

خدمات فروش، اجاره و پشتیبانی دستگاه پزشکی مربوطه توسط شرکت مجاز تجهیزات پزشکی طرف قرارداد ما ارائه می شود. برای کسب اطلاعات دقیق، می توانید با مرکز تماس ما تماس بگیرید.

بیشتربدانید:اجاره ویلچراجاره دستگاه اکسیژن ساز شبانه روزیاجاره اکسیژن ساز در تهراناجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزیفروش تجهیزات پزشکی منزلتجهیزات پزشکی منزل

کنسانتره اکسیژن پوشیدنی

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یک دستگاه قابل حمل است که اکسیژن موجود در هوایی را که تنفس می کنیم جدا می کند و بین ۹۰ تا ۹۵ درصد آن را تصفیه می کند و برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی استفاده می شود.