خرید و فروش تجهیزات پزشکی

خرید و فروش تجهیزات پزشکی درموسسه پرستاری مهرآوران نوین با جواز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با هدف ارائه کیفیت بالا و نازلترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز خود می باشد. یکی دیگر از اهداف موسسه پرستاری مهرآوران نوین افزایش رفاه مشتریان عزیز خود می باشد. خرید و فروش تجهیزات پزشکی زیر نظر برترین تیم انجام می شود.
لیست تجهیزات پزشکی مورد استفاده خود را تهیه نمایید و با موسسه ما تماس حاصل بفرمایید موسسه ما در خدمت شما عزیزان است. به جز تجهیزات پزشکی انواع تزریقات، اعزام فیزیوتراپ و…از خدمات موسسه ما می باشد.

آشنایی با تجهیزات پزشکی

در این مطلب سعی بر آشنایی شما عزیزان با تجهیزات پزشکی داریم:
تجهیزات معاینه
تجهیزات معاینه به تجهیزات پزشکی گفته می شود که به طور معمول در همه مطب های پزشکی عمومی و بیمارستان و اورژانس از آن استفاده می شوند. این تجهیزات، تجهیزات پزشکی ابتدایی می باشند که موجود بودن آن ها برای تعیین هر بیماری اجباری است. مهم ترین وسایل معاینه عبارتند از:

دستگاه فشارسنج جیوه‌ای، دستگاه فشارسنج عقربه‌ای، دستگاه فشارسنج دیجیتال، دماسنج طبی، گوشی پزشکی، چراغ قوه، آبسلانگ، افتالموسکوپ، اتوسکوپ، رینوسکوپ، ترازو.
تجهیزات عمومی
گروهی دیگر از تجهیزات پزشکی، تجهیزات عمومی می باشند که در بیشتر درمانگاه ها و بیمارستان ها موجود هستند. این تجهیزات جزء تجهیزات ابتدایی و عمومی تجهیزات پزشکی قرار می گیرند و مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شود:

برانکارد، دستگاه اتوکلاو، دستگاه فور، تخت معاینه، پاراوان، پنبه، الکل، صندلی تابوره، میز ترالی، رنه فرم
وسایل تشخیصی
وسایل تشخیصی از مهم ترین قسمت های تجهیزات پزشکی، وسایل تشخیصی می باشند. این وسایل هم در مطب های عمومی، بیمارستان ها و هم در درمانگاه ها استفاده می گردند و پزشکان و پرستاران بوسیله آنها بیماری افراد را می توانند تشخیص دهند. از مهم ترین تجهیزات پزشکی که برای تشخیص مورد استفاده واقع می شوند عبارتند از:

اسپیرومتر، الکتروانسفالوگرام، تجهیزات فراصوتی (اولتراسونیک) (در پرتونگاری)، تجهیزات پرتوپزشکی، تجهیزات پزشکی هسته‌ای، شنوایی‌سنج (ادیومتر)، الکتروکاردیوگرام، سی تی اسکن، درون بین، رکتوسیگموئیدوسکوپ، ثبت نوار عصب و عضله.
تجهیزات اتاق عمل
تجهیزات آزمایشگاهی
تجهیزات درمانی
همانطور که مشاهده کردید تجهیزات پزشکی دارای تنوع بالایی هستند و متناسب با هر حرفه مورد استفاده واقع می شوند.از دیگر خدمات مجموعه مهرآوران نوین با اعزام پزشک متخصص به منزل و تیمی حرفه ای به عزیزان خدمت را عرضه می نماید.