خرید تجهیزات پزشکی

برای خرید تجهیزات پزشکی باید نکاتی را رعایت کرد تا محیط امنی را برای فردی که نیاز به تجهیزات پزشکی دارد ایجاد نمود.موسسه پرستاری مهرآوران نوین با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با هدف رضایت مشتریان عزیز و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی در اسرع وقت و همین طور تدارک و خرید تجهیزات پزشکی و وسایل بیمارستانی توانسته موفق به پیشبرد هدف خود گردد.

نکات خرید تجهیزات پزشکی

مرحله اول بررسی مدت زمان
پیش از خریداری تجهیزات پزشکی برای خانه، در مرحله اول باید مشخص شود که برای چه مدت زمانی به این تجهیزات پزشکی احتیاج دارید. به عنوان مثال برای مدت کوتاه یا بلند مدت. به عنوان مثال ویلچر و یا واکر را برای مدت زمان کوتاه اجاره کرد، در مقابلش وسایل و تجهیزات که برای مدت زمان زیاد به آن احتیاج می باشد بهتر است خریداری شود تا از نظر اقتصادی به صرفه باشد.
مرحله دوم بررسی وزن، طول و عرض تجهیزات پزشکی
کلیه وسایل مثل ویلچر، آسانسور تخت، اسکوترها و رمپ ها دارای طول و عرض مشخصی هستند، برای اطمینان از ایمنی وسیله قبل از خرید، وزن شخصی که تجهیزات پزشکی برای او خریداری می شود و از آن استفاده می کند را محاسبه کنید.
مرحله سوم کمک از یک متخصص
مرحله چهارم تعیین وسایل مورد نیاز
با مرکز توان بخشی و یا شخص متخصص در نگهداری خانه راهنمایی گیرید تا اطلاع داشته باشید هنگام خرید تجهیزات پزشکی به چه وسایلی احتیاج دارید. و به معرفی تجهیزات پزشکی مورد نیاز می پردازد.
مرحله پنجم مشورت با ارائه دهنده بیمه
پیش از خرید تجهیزات مورد نیاز با بیمه در مورد سقف پوشش آن صحبت کنید. زیرا امکان دارد بیمه شما تمام یا مقداری از مبلغ را تامین کند ا باید مارک مشخصی را خرداری نمایید تا شامل بیمه گردد.
مرحله ششم بررسی راحت بودن استفاده
به دلیل لستفاده روزانه از وسایل باید جزییاتی را به آن برای راحتی اضافه نمود. پد روی دسته عصا، سبد بر روی واکر، سوزن نازکتر برای کنترل گلوکز و موارد دیگر را باید در نظر گرفت.
از دیگر خدمات موسسه پرستاری مهرآوران نوین می توان به اجاره تجهیزات پزشکی اشاره کرد که در راستای رضایت مشتریان قرار داده شده است.