0
خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل

شرکت خدمات پرستاری مهرآوران نوین  مفتخر است در طول بیش از یک دهه خدمات در زمینه های خدمات پرستاری در منزل ، نگهداری کودک و سالمند، فیزیوتراپ خانم و آقا، تزریقات در منزل ، اعزام آمبولانس ، اعزام بهیار و کمک بهیار و.. ارائه داده است و در این مسیر همواره کوشش خود را برآن داشته تا با کیفیت ترین نوع خدمات پرستاری در منزل و نگهداری کودک و سالمند و … را ارائه دهد. جهت ارائه خدمات پرستاری و پزشکی ، مهرآوران نوین  از بهترین پرسنل خانم و آقا و همچنین بهترین پرستار و نگهدار های کودک و سالمند بهره میبرد در زمینه خدمات پزشکی نیز همواره از معتبر ترین و متبحر ترین نیرو ها سود میبرد لذا جهت استفاده از خدمات پرستاری و پزشکی با خیال آسوده به موسسه مهرآوران نوین اعتماد کنید.

خدمات پزشکی و پرستاری این موسسه شامل:
اعزام پزشک عمومی و تخصصی به منزل
نوار قلب ، پانسمان ، سونداژ
درمان زخم بستر تضمینی با تکنیک های جدید
فیزیوتراپی و رادیوگرافی در منزل
مراقبت از سالمند و کودک در منزل
نگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان
انجام کلیه آزمایشات خون ، تزریقات ، سرم تراپی
اعزام پرستار و بهیار جهت بیماران تخصصی CCU / ICU

یکی از خدمات پرستاری در منزل انجام فیزیوتراپی می باشد:

فیزیوتراپی نامی است که به جریان الکتریکی، اعمال گرم یا سرد، ورزش ‌هایی گفته می ‌شود که برای بازگرداندن کاهش عملکردی حرکات به دلایلی مانند فلج (سکته مغزی)، آسیب، بیماری یا کهولت سن انجام می ‌شود.

در بسیاری از موارد همانند بیماری های عصبی، تروماهای متعدد ، بیماری های ارتوپدی و مشکلات مربوط به سالمندی، خدمات فیزیوتراپی خانگی (که فیزیوتراپی نیز نامیده می شود) و خدمات توانبخشی توسط فیزیوتراپیست های خصوصی ارائه می شود.

خدمات فیزیوتراپی خانگی ما افراد را قادر می سازد تا خدمات مورد نیاز  را در محیطی راحت با آرامش دریافت کنند و استقلال خود را سریعتر به دست بیاورند.

در عین حال، بستگان بیماران را توانا می سازد تا در روند توانبخشی شرکت کنند.

 

به دلیل مزایای فیزیوتراپی یک به یک می تواند بیماری فرد را به راحتی و به سرعت درمان کند. روند توانبخشی پس از معاینه پزشک متخصصی که به خانه شما می آید توسط فیزیوتراپیست ما برنامه ریزی و اعمال می شود.

بیشتربدانید:قیمت خدمات پرستاری در منزلارائه خدمات پرستاریخدمات پرستاری در خانهخدمات پرستاری در منزل تهرانخدمات پرستاری در تهران

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل برای شکایاتی مانند مولتیپل اسکلروزیس، همی پلژی (سکته مغزی، سکته مغزی)، بیماری های روماتیسمی (بیماری های مفصلی)، عمل های قبلی (شکستگی لگن، پروتز لگن و زانو، فتق دیسک) و کاهش قدرت، عدم تعادل، محدودیت حرکتی مفصل و مزمن درد ناشی از پیری خدمات درمانی ما به طور موثری روند بهبودی بیماران را تسریع می کند.

ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل که در برخی از بیماری های خاص مانند آلزایمر مورد نیاز است تا آسیبی به بیمار وارد نشود بسیار مهم است.

 

درمان تنفسی

درمانگران تنفسی متخصص ما به بیماران مبتلا به بیماری مزمن تنفسی (COPD، آمفیزم، آتلکتازی) یا عفونت های ریوی خدمات ارائه می دهند.

در درمان تنفسی، استفاده از دارو و اکسیژن با استفاده از دستگاه های خاص انجام می شود.

 

گفتار درمانی

گفتار درمانگران ما با انجام تمرینات و درمان های خاص از بیماران شما در درمان اختلالات گفتار یا بلع ناشی از بیماری های عصبی یا دلایل روانی حمایت می کنند.

 

کار درمانی

کاردرمانگران و کاردرمانگرهای ما به بیمار کمک می کنند تا مهارت های لازم برای انجام فعالیت های روزمره زندگی را توسعه دهد.

در نتیجه توصیه پزشک و ارزیابی جامع درمانگر متخصص ما، یک برنامه درمانی مناسب برای به حداکثر رساندن توانایی های عملکردی بیمار ایجاد می شود.

 

درمانگر ما هنگام ایجاد طرح درمانی، سلامت جسمی، روانی و اجتماعی بیمار و همچنین عوامل محیطی را در نظر می گیرد.

 

کار درمانی

درد مفاصل در دست، بازو یا شانه

مشکل در لباس پوشیدن

مشکل در حمام

مشکل در خوردن

این به بیمار شما کمک می کند تا مهارت های روزانه را در مواردی مانند فراموشی کسب کند.

برای دریافت خدمات فیزیوتراپی از فیزیوتراپ های خصوصی ما، می توانید با موسسه ما تماس بگیرید و از تیم ما درخواست کنید تا شما را ملاقات کنند.

 

فیزیوتراپی در منزل و مناطق کاربردی

از آنجایی که رفت و آمد به بیمارستان برای گروه‌هایی از بیماران شدیداً بیمار چالش ‌های بزرگی است، دریافت فیزیوتراپی در منزل برای بیماران و خانواده‌شان مفید است.

فیزیوتراپی خانگی نیاز به فیزیوتراپی در بیماری های عصبی (سکته مغزی، پارکینسون، ام اس، ضایعات نخاعی و غیره)، بیماری های ارتوپدی (شکستگی لگن، پروتز مفصل ران، جراحی رباط و …) و بیماری های کودکان (اسپینابیفیدا، مغزی) را برطرف می کند. فلج، تورتیکولی و غیره) مجموعه ای از خدمات کاربردی است که ما به بیماران خود با هدف ارائه می کنیم.

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل چگونه اعمال می شود؟

در این فرآیند پس از ارزیابی وضعیت لازم در خصوص بیمار، استفاده از وسایل (دستگاه های تقویت کننده عضله، دستگاه TENS، باند درد، وزنه مچ دست و …) و تمرینات محرک با تقویت سیستم اسکلتی عضلانی انجام می شود.

در محدوده این خدماتی که در محیط خانه ارائه می کنیم، مطالعاتی انجام می شود تا به پیشرفت روند درمان کمک کند و به بیمارانی که به هر دلیلی عملکرد راه رفتن خود را از دست داده اند یا عمل جراحی آنها به پایان رسیده است کمک کند تا آسایش خود را دوباره به دست آورند.

 

فیزیوتراپی در منزل چند ساعت و چند جلسه طول می کشد؟

بسته به بیماری و شرایط بیمار ۱-۱.۵ ساعت طول می کشد. در شرایط عادی، فیزیوتراپی خانگی ۳-۴ جلسه در هفته انجام می شود، اما در برخی موارد با توجه به شرایط بیمار ما، در هر روز هفته متفاوت است.

 

چرا فیزیوتراپی در خانه؟ مزایای فیزیوتراپی در منزل چیست؟

برنامه های درمانی شخصی

ما می دانیم که هر بدن متفاوت است و درمان یکسان برای هر فردی مناسب نیست. هر تکنیک درمانی، هر تمرین، هر روش الکتروتراپی ثابت نیست. بسته به فرد، بیماری، سطح تحرک، ساختار مفصل و وضعیت مفصل متفاوت است. در این صورت، شما تصمیم می گیرید که نسخه های ورزشی استاندارد و درمان استاندارد چقدر برای شما مفید باشد.

 

نتایج سریع

ما با برنامه‌های توانبخشی و ورزش خانگی مخصوص بیمار، با این اصل که بیماری وجود ندارد، بیمار وجود دارد، نتایج سریع‌تر و سریع‌ تری به دست می‌آوریم. سلامتی شما بزرگترین پاداش ماست.

سفر با بیماران آلزایمر

برای بسیاری از خانواده ها، سوار شدن تمام اعضای خانواده خود در ماشین یا سفر با هواپیما به شهر دیگری در کشور هرگز آسان نبوده است. اما اگر یکی از اعضای خانواده شما از آلزایمر و زوال عقل رنج می برد، این امر به ویژه دشوار است.

پرستاران مرکز پزشکی به بسیاری از خانواده هایی که برای سفر آماده می شدند و همچنین بستگان بیماران آلزایمر و زوال عقل کمک کردند. راهنمای زیر به کاهش استرس برای شما و خانواده کمک می کند.

 

آماده سازی چمدان:

اطمینان حاصل کنید که لباس‌های آن‌ها برای تعویض راحت است، همچنین غذا، نوشیدنی و داروی لازم

یک لیست کامل از شماره های تماس تهیه کنید. این لیست باید شامل شماره تلفن هایی برای تماس در مواقع اضطراری باشد. (به عنوان مثال، پزشک بیمار، خدمات اورژانس و شماره تماس در هتل یا منطقه سفر)

ممکن است در نظر داشته باشید که یک ردیاب پوشیدنی را روی عزیز خود قرار دهید، در صورتی که در معرض خطر گم شدن هستید.

 

برنامه ریزی :

یک برنامه ی مشخص سفر برای سفر خود ایجاد کنید

برای مقابله با تاخیرها زمان بیشتری به خود اختصاص دهید. این به کاهش استرس شما کمک می کند.

در صورت امکان مسیرهای شناخته شده را ترجیح دهید.

استراحت های کوتاه و مکرر داشته باشید تا از موقعیت های استرس زا دوری کنید

 

سفر :

تا حد امکان از استرس و عصبانیت خودداری کنید. استرس می تواند مسری باشد، به خصوص در محیط های داخلی مانند اتومبیل و هواپیما.

در صورت امکان، سعی کنید با بیش از یک مراقب سفر کنید. بنابراین در کنار عزیزتان احساس امنیت بیشتری می کنید

از مسافرت با افراد استرس زا و عصبانی خودداری کنید

اگر فرد مورد علاقه شما در طول سفر آشفته شد، آن را کنار بکشید. تلاش برای آرام کردن آنها در حین رانندگی مفید نخواهد بود.

 

محل اقامت:

اگر در هتل یا استراحتگاه اقامت دارید، اطلاع رسانی به مدیریت در مورد وضعیت عزیزتان مفید است.

اگر با خانواده یا دوستان خود اقامت دارید، باید آنها را از نیازهای عزیز خود مطلع کنید. همه در مورد آلزایمر یا زوال عقل آگاهی ندارند، بنابراین عاقلانه است که با افراد جداگانه صحبت کنید تا نیازهای عزیزتان را برآورده کنید.

یاد آوردن! هنگام سفر با افراد مبتلا به آلزایمر یا زوال عقل، همیشه باید بهتر از بهترین آمادگی خود را انجام دهید. اگر مرکز مراقبتی وجود دارد که در آن خدمات دریافت می کنید، از درخواست کمک برای آماده سازی خود دریغ نکنید.

 

آیا مایل به دریافت این سرویس هستید؟

خدمات بهداشتی و مراقبتی مورد نیاز خود را از سایت ما انتخاب کرده و با اطلاعات تماس خود با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتربدانید:هزینه تعویض سوند در منزلفروش تجهیزات پزشکی منزلسرم تراپی در منزل غرب تهرانسرم تراپی در منزل تهران

دقیق ترین خدمات مراقبتی برای سالمندان

پیدا کردن مراقب مناسب برای عزیزانتان که به کمک نیاز دارند دشوار است تا آنها بتوانند در آرامش و آسایش در خانه خود زندگی کنند. حتی اگر مزایای حمایت در خانه مشخص باشد، حتی فکر داشتن یک غریبه در خانه می تواند شما را ناراحت کند. دشواری جستجوی خدمات مراقب و یافتن مراقب مناسب ممکن است منجر به نیاز به کنترل همه چیز در بستگان بیمار شود.

پیدا کردن خدمات و مراقبی که نیاز دارید چندان دشوار نیست. شما دو گزینه برای دسترسی به مراقبین مناسب (پرسنل پشتیبانی مراقبت) و خدماتی که به دنبال آن هستید دارید.

می توانید از مراکز مراقبت خانگی دارای مجوز خدمات دریافت کنید

می توانید با مراقبین خوداشتغال یا خارجی کار کنید

کار با مراقبین مستقل یا اتباع خارجی ممکن است در ابتدا مناسب تر به نظر برسد. اما این خدمت یک رابطه کارفرما و کارمند است بنابراین باید قوانین و مقررات استخدامی در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، شما باید یک شرح شغل و قرارداد کاری جامع بنویسید.

اکثر مردم غافلند که در انتخاب چنین مراقبانی علاوه بر ناامیدی های موجود، مشکلات جدی را نیز به جان می خرند.

گزینه دیگر شما این است که به دنبال پشتیبانی حرفه ای باشید.

 

مزایای دریافت خدمات مراقب از یک موسسه دارای مجوز مراقبت در منزل به شرح زیر است.

شرکت های مراقبت در منزل به شما مراقب نمی دهند. این خدمات مراقبتی را در بالاترین سطح برای بیمار و شما تعریف، برنامه ریزی، اجرا و نظارت می کند. مراقبین بیمار اجرای این خدمت را در چارچوب خدمت تعیین شده انجام می دهند.

شرکت های مراقبت در منزل به طور مداوم کنترل های پزشکی قانونی، غربالگری های سلامت و برنامه های آموزشی همه پرسنل خود را به روز می کنند. یک موسسه مراقبت در منزل خوب به شما این امکان را می دهد که مراقب خود را ارزیابی کنید و همیشه تجربیات و مراجع آنها را به اشتراک بگذارید. یک مرکز مراقبت در منزل با مجوز از شما در انجام تحقیقات پیشینه جلوگیری می کند

پرستاران دارای گواهینامه و بیمه هستند. در خدمات مراقبتی ارائه شده، تمامی مسئولیت خدمات و مراقب به موسسات مراقبت در منزل تعلق دارد. اگر می خواهید یک مراقب مستقل انتخاب کنید، به یاد داشته باشید! به عنوان کارفرما، شما مسئول ایمنی و خدمات مراقب خواهید بود.

مؤسسات مراقبت در منزل به طور مداوم مراقبین خود را برای اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت نظارت می کنند. نواقص یا مشکلات مشاهده شده در سرویس را برطرف می کند، در برابر حوادث ناگهانی اقدامات احتیاطی انجام می دهد (مراقبان پشتیبان به سرعت فعال می شوند).

موسسات مراقبت در منزل مسئول حقوق شخصی مراقبین هستند. پرداخت های مراقبین، مرخصی، بیماری، برنامه ریزی توسط موسسات مراقبت در منزل به خوبی سازماندهی شده انجام می شود.

قبل از استخدام مراقبان مستقل، عزیزان و مسئولیت های خود را به دقت در نظر بگیرید.

مطالبی که شاید دانستن آن برای شما مفید باشد

کودک من کدام ورزش را باید انجام دهد؟

دکتر متخصص سلامت و بیماری های کودک مرکز بهداشت آنادولو ابرو گوزر می گوید که باید عادات ورزشی را به کودکان آموزش داد و اطلاعات مهمی در مورد ورزش هایی که کودکان می توانند انجام دهند را به اشتراک می گذارد.

دوره حرکات انعکاسی از تولد تا سن ۰-۱ سالگی؛ دوره حرکات ابتدایی ۱-۲ ساله؛ دوره حرکات پایه ۲-۶ ساله؛ سنین ۷ تا ۱۲ سال به عنوان دوره های مرتبط با ورزش از هم جدا می شوند. هر دوره از رشد حرکتی بر دیگری بنا می شود. اصطلاح ورزش در این دوره نه تنها ورزش بلکه شامل فعالیت هایی مانند بازی و رقص نیز می شود. در دوران کودکی، یعنی بین ۷ تا ۱۲ سالگی؛ در حالی که حرکات انتقالی معمولی مانند سرعت بخشیدن به مهارت های اساسی، روان تر شدن، طناب زدن و پرش از سنگ ها به نمایش گذاشته می شوند، انواع پیچیده تری از ورزش ها شروع به انتخاب می کنند. سرعت رشد در این دوره بلوغ روانی حرکتی و مرحله تمرکز بر یک شاخه ورزشی و تمرین مهارت های ورزشی است. در این میان ویژگی هایی مانند قدرت، استقامت، سرعت و تعادل شروع به رشد کرده و عملکرد بدنی به تدریج افزایش می یابد.

 

 

بچه هایی که ورزش می کنند باید به چه نکاتی توجه کنند؟ 

وجود یک پزشک در تیم که رشد فیزیولوژیکی کودکی را که ورزش منظم انجام می دهد نظارت کند، بسیار الزامی است.

کودکان هم سن ممکن است سطوح شناختی، بلوغ جسمی و توانایی های بسیار متفاوتی داشته باشند. باید زمان کافی برای کشف فعالیت های مختلف به کودک به آن داده شود و والدین یا همسالان نباید هیچ فشاری بر این موضوع وارد کنند.

انتظارات و اهداف تعیین شده توسط مربی یا مربی باید متناسب با سطح رشد روانی حرکتی کودک باشد.

باید عادات صحیح غذایی را به کودک و خانواده اش آموخت و اهمیت آنها را پذیرفت.

سطح بدن کودکان بیشتر از بزرگسالان است. به همین دلیل تحت تاثیر دمای محیط و تغییرات محیطی قرار می گیرند و زیاد عرق نمی کنند. دمای محیط در ورزش هایی مانند شنا باید با دقت تنظیم شود. در صورت گرم بودن محیط، استراحت و مکمل های آب مصرف شود.

اوتیت خارجی اغلب در کودکان علاقه مند به ورزش های آبی دیده می شود. بنابراین می توان از شمع های سیلیکونی استفاده کرد.

در طول تمرینات، باید مراقب باشید .

 

کدام ورزش را در چه سنی باید انجام داد؟

در دوره قبل از بلوغ، با در نظر گرفتن علاقه کودک، ساختاربندی اشکال حرکتی پایه و رشد مهارت های فنی در ورزش هایی مانند دو و میدانی، ژیمناستیک، شنا و اسکی برای رشد فیزیولوژیکی مناسب تلقی می شود. انواع ورزش هایی که باید با توجه به سن انجام شود به شرح زیر است:

ژیمناستیک: ۴ تا ۶ سال

شنا: ۵ تا ۶ سال

تنیس: ۷ تا ۸ سال

بسکتبال: ۹ تا ۱۰ سال

والیبال: ۱۰ تا ۱۲ سال

واترپلو: ۱۰ تا ۱۲ سال

هندبال: ۱۰-۱۲ سال

دو و میدانی: ۱۰ تا ۱۶ سال

قایقرانی: ۱۱ تا ۱۴ سال

تیراندازی با کمان: ۱۲ تا ۱۴ سال

فوتبال: ۱۲ تا ۱۴ سال

بوکس: ۱۳ تا ۱۵ سال

وزنه برداری: ۱۴ تا ۱۵ سال

 

توصیه های تغذیه ای برای کودکانی که ورزش می کنند:

تغذیه کودک در حال ورزش باید با توجه به سن و فعالیت بدنی کودک برنامه ریزی شود. توصیه می شود حداقل یک ساعت قبل از ورزش یک وعده غذایی سبک میل کنید. گرسنگی و سیر بودن بر عملکرد تأثیر منفی می گذارد. آجیل و نان تست پنیر ممکن است مناسب باشد. مصرف مایعات فراوان در حین و بعد از ورزش ضروری است. پس از آن، میوه ها و کربوهیدرات های پیچیده را می توان ترجیح داد. غذاهای قندی و غذاهای دارای چربی ترانس نباید در تغذیه ورزشی گنجانده شوند. غذاهای پروتئینی و لبنیات نیز به عنوان گروه های غذایی اصلی در نظر گرفته می شود که کودکانی که به طور منظم ورزش می کنند باید مصرف کنند.

 

ورزش چه فوایدی برای کودک دارد؟

همانطور که بدن انعطاف پذیر می شود، مهارت های اساسی توسعه می یابد و توانایی های حرکتی در نتیجه افزایش استقامت، تعادل، هماهنگی دست و چشم و چابکی بهبود می یابد. این مهارت ها به سرعت رشد می کنند زیرا فعالیت هایی که در اوایل کودکی شروع می شوند به فعالیت های ورزشی سازمان یافته تر تبدیل می شوند. در اواخر دوران کودکی ورزش هایی که نیاز به قدرت و انرژی دارند توصیه می شود. به این ترتیب رشد وضعیتی به طور مثبت تحت تأثیر قرار می گیرد. بچه ها برای بازی های رقابتی و تیمی آماده می شوند. به عنوان رشد روانی اجتماعی؛ اعتماد به نفس کودک با رعایت قوانین ساده و ابراز وجود از طریق آواز خواندن، رقصیدن و شرکت در بازی ها شروع می شود. در سنین بالاتر، کودکان؛ از طریق بازی های گروهی و رقابتی، آنها تشویق می شوند تا ویژگی هایی را کسب کنند که بر رشد عاطفی آنها تأثیر می گذارد، مانند یک بازیکن تیمی، رهبری، نظم و سیستم پاداش، شناخت محدودیت ها، روحیه تیمی، اعتماد به نفس و دوستی.

 

در کدام ورزش چقدر کالری سوزانده می شود؟

بر اساس فعالیت های ۱ ساعته کودکان ۱۰ ساله با میانگین وزن ۳۴ کیلوگرم، مقادیر زیر ظاهر می شود، اما کالری ممکن است بسته به جنسیت، قد و وزن کودک متفاوت باشد. واترپلو: ۳۰۰ کیلو کالری شنا: ۲۷۲ کیلو کالری فوتبال: ۲۶۵ کیلوکالری هندبال: ۲۶۵ کیلو کالری روئینگ: ۲۵۰ کیلو کالری تنیس: ۲۳۵ کیلو کالری بوکس: ۲۰۵ کیلو کالری بسکتبال: ۲۰۰ کیلو کالری دو و میدانی: ۱۹۵ کیلوکالری ژیمناستیک: ۱۹۵ کیلوکالری ژیمناستیک: کیلوکالری ژیمناستیک: کیلوکالری ۱۲۰ کیلو کالری توپ : ورزش ۱۰۶ کیلو کالری، حرکات انعکاسی، قبل از بلوغ، بلوغ، کالری، ورزش

 

 تاثیر ورزش بر سلامت قلب چیست؟ 

ورزش منظم بر سلامت قلب نیز تأثیر مثبت دارد.

قبل از شروع ورزش کودکان باید توسط متخصص قلب کودکان با انجام معاینه قلبی، نوار قلب، اکوکاردیوگرافی و در صورت لزوم تست استرس مورد ارزیابی قرار گیرند.

کودکان سالمی که ورزش می کنند باید هر ۱ یا ۲ سال یک بار، بسته به شدت ورزش، آزمایش قلب انجام دهند.

ورزش های رقابتی عموماً برای کودکان مبتلا به مشکلات قلبی ممنوع است، اما آنها فقط می توانند ورزش هایی را انجام دهند که توسط متخصص قلب کودکان مجاز است.

 

بیشتربدانید؛دکتر در منزل شمال تهرانویزیت پزشک در منزل غرب تهرانتزریقات در منزل شمال شرقی تهرانتزریق در منزل غرب تهرانتزریق در منزل تهران

چگونه از آسیب های ورزشی جلوگیری کنیم؟ 

کودکان بیشتر از بزرگسالان در معرض آسیب در حین ورزش هستند. دانشیار دکتر. ابراهیم اکماز در مورد آسیب های ورزشی اطلاعاتی می دهد.

 

آسیب ها معمولاً در محل هایی که غضروف مفصل، صفحات رشد و تاندون های قوی به استخوان می چسبند دیده می شود و این آسیب ها به ویژه در دوره رشد سریع کودکان اتفاق می افتد. در این دوره ماهیچه های کودکان بیشتر منقبض می شوند. برای محافظت از کودکان در برابر آسیب های ورزشی، سطحی که روی آن ورزش می کنند و انتخاب کفش اهمیت دارد. به کودکان توصیه می شود با کودکان در گروه سنی خود ورزش کنند. ضمناً با توجه به تنش ساختارهای عضلانی، لازم است اهمیت گرم کردن و کشش قبل از ورزش توضیح داده و پیگیری شود.

 

ارزیابی قبل از ورزش

ارزیابی پزشکی و ورزشی لازم است.

معاینه سیستمیک و ارتوپدی لازم است.

مشاوره معاینه رادیولوژی؛ اشعه ایکس، توموگرافی، سینتی گرافی و غیره لازم است.

معاینه قلبی؛ نوار قلب، اکوکاردیوگرافی و در صورت لزوم تست استرس لازم است.

بسته به شدت ورزش، کودکان باید هر سال یا هر دو سال یکبار چکاپ قلب انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید