0
اعزام فیزیوتراپ در سعادت آباد

ارائه خدمات پرستاری

پرستاری از بیماران درمنزل این امکان را فراهم می آورد که خانواده ها از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و بیماردر منزل از احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری برخوردار باشد ، همچنین خدمات پرستاری منحصراً به بیمار شما در طول شبانه روز ارائه میگردد .
کادر درمانی مرکز پرستاری مهرآوران نوین  پرستار با تعهد و دلسوزی در راستای بهبودی و سلامتی بیماران سعی بر این دارد که خدمات خود را با دقت و سرعت عمل بالا و باکیفیت هر چه تمامتر به شما عزیزان ارائه دهد
مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل مهرآوران نوین متعهد می شود که مراقبین ما وظایف خود را آنگونه که شما از ما انتظار دارید انجام بدهند و احساس امنیت را در شما ایجاد کنند و با گذشت زمان شما رضایت تان را از ما و مراقبین ما حاصل می کنید و در صورت تمایل می توانید رضایت خودتان را از مراقب تان اعلام کنید
پرستاری ارائه مراقبت به صورت مستقل یا با همکاری سایر اعضاء تیم بهداشتی، درمانی به افراد سالم، بیمار و ناتوان در تمام سنین، خانوادهها، گروهها، و جوامع و در تمام محیطها و مکانهاست. فعالیتهای پرستاری شامل ارتقاء سطح سلامت، پیشگیری ازبیماریها و مراقبت از افراد سالم،بیمار، ناتوان و بیماران در حال احتضار است. ارائه مشاوره و آموزش به مددجویان، غربالگری، انجام تحقیقات مرتبط و مشارکت در شکلدهی و اداره نظامهای ارائه مراقبت های بهداشتی از وظایف مهم پرستاران است.
مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری مهرآوران نوین مفتخر است با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انگیزه ارتقاء سطح سلامت عمومی، گامی بزرگ در جهت ارایه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی بردارد.
این مرکز به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.
خدمات پرستاری مهرآوران نوین  جایگزینی مناسب برای درمان در بیمارستان است بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می شود ، در منزل هم قابل انجام است.
درمان در منزل مهرآوران نوین با اعزام پزشک ، پرستار ، ماما ، بهیار ، کمک بهیار ، کودک یار ، مراقب ، فیزیوتراپ و ماساژور به منزل این امکان را به بیمار می دهد که در محیطی راحت تر ، کم هزینه تر و دور از عفونت های بیمارستانی بهبود یابد و خانواده را آموزش می دهد تا نقش فعالتری در درمان بیمار ایفا کنند.
تنها با یک تماس بهترین مراقبت از بیمار در منزل ، در کمترین زمان در منزل شماست

پرستاری به یکی از محبوب ترین مشاغل اخیر تبدیل شده است. دلیل این امر افزایش تقاضا به دلیل افزایش جمعیت بیمار و سالمند در ترکیه و نیاز به مراقب است. در نتیجه این نیازها، علاقه به حرفه مراقب در حال افزایش است و افراد بیشتری ترجیح می دهند این حرفه را آن طور که مناسب می بینند انتخاب کنند.

 

چرا پرستاری ارجح است؟

یکی از مشاغل پرطرفدار اخیر، پرستاری است که به دلیل فرصت های شغلی بالا ترجیح داده می شود. کسانی که می خواهند به عنوان مراقب کار کنند، می توانند با تکمیل دپارتمان های مربوطه دانشگاه ها یا در صورتی که در دانشگاه تحصیل نکرده اند، برنامه های گواهی دقیق مراقبت از بیمار را که در زمینه مراقبت از بیمار انجام داده اند، کار خود را به عنوان مراقب شروع کنند و پیشرفت کنند. در این مسیر

 

کسانی که می خواهند پرستار شوند چه باید کنند؟

برای تبدیل شدن به یک مراقب، تحصیل در بخش مراقبت از بیمار یا مراقبت از بیمار در منزل دانشگاه ها یا دبیرستان های حرفه ای و یا بهره مندی از برنامه های گواهی مراقبت از بیمار که توسط موسسات خصوصی مرتبط با مراقبت در منزل ارائه می شود، ضروری است. مدت زمان برنامه های صدور گواهینامه با توجه به موسسات متفاوت است. پس از دریافت گواهی مراقبت از بیمار، مراقبین شروع به کسب تجربه مراقبت از بیمار در موسسات بهداشتی یا مؤسسات ارائه دهنده خدمات بهداشتی در منزل می کنند. تنوع بیماران تجربه مراقبت مهمی را در طول سال ها به مراقبین می دهد. مراقبین علاوه بر گواهینامه ای که دریافت کرده اند و تجربیاتی که پس از آن به دست آورده اند، با آموزش های ضمن خدمتی که در مؤسساتی که در آن کار می کنند دریافت می کنند نیز اطلاعات به روز دارند.

 

پرستار خانگی چیست؟

مراقب خانگی نامی است که به مراقبانی که در خدمات بهداشتی و مراقبتی در خانه کار می کنند داده می شود. بستگان خانواده که می خواهند خدمات مراقبت در منزل را برای بستگان خود سازماندهی کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که مراقبی که وظیفه مراقبت در منزل را بر عهده می گیرد در یک موسسه رسمی مراقبت های بهداشتی در منزل کار می کند و دارای گواهینامه مراقبت از بیمار است.

 

مراقبین مسئول چه کسانی هستند؟

مراقبین پرستاری نیازهای مراقبتی افرادی را که درمان خود را در بیمارستان یا خانه ادامه می دهند و نمی توانند از خود مراقبت کنند، برآورده می کنند. مراقبان پرستاری همچنین از نیازهای مراقبت در منزل افرادی که بیمار نیستند اما به دلیل کهولت سن نمی توانند نیازهای خود را برآورده کنند، حمایت می کنند.

 

پرستاری چیست، چه کاری انجام می دهد؟

مراقبین صلاحیت مداخله و انجام درمان برای بیمار را ندارند. آنها به طور کامل مسئول مراقبت و نیازهای حمایتی بیماران یا افراد مسن هستند. موسسات ارائه دهنده خدمات بهداشتی و مراقبتی در منزل، پرستاران زن را برای بیماران زن و مراقبان مرد برای بیماران مرد را با در نظر گرفتن حریم خصوصی بیمار سازماندهی می کنند.

 

وظایف پرستاری

مراقبین کارکنانی هستند که در مراقبت حمایت می کنند. آنها به بیمار توجه پزشکی نمی کنند.

 

وظایف مراقبینی که از مراقبت از بیمار/سالمند در منزل حمایت می کنند.

 

با اندازه گیری درجات، ضربان قلب روزانه، تب، فشار خون و دیابت فرد را کنترل می کند.

مراقبان بیمار، فرد را وادار می کنند که داروهای معمولی را، در صورت وجود، بنوشد و پیگیری کنند.

اگر بیمار در بستر باشد، مراقبان مراقبت های فرعی خود را در فواصل زمانی معین انجام می دهند. اگر بیمار/سالمند بتواند راه برود، در توالت پشتیبانی می کند.

وظایفی مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و مراقبت شخصی را بر عهده می گیرد.

پرستاران به فرد کمک می کنند تا غذا بخورد.

اگر فرد بیمار یا سالمند در بستر باشد، با قرار دادن آنها در هر روز در ساعات معینی در رختخواب، از ایجاد زخم بستر جلوگیری می کند.

اگر فرد بتواند راه برود، او را در خانه بلند می کند، به او کمک می کند راه برود.

اگر بیمار تمریناتی را داشته باشد که بیمار باید روزانه انجام دهد، آنها را وادار می کنند که آنها را به طور منظم انجام دهد.

پرستاران همچنین بزرگترین کمک کننده بیماران یا سالمندانی هستند که از آنها مراقبت می کنند. در طول مدتی که مراقبت می کنند، پیوند محکمی بین آنها و فرد ایجاد می شود. اعتماد به نفس افزایش می یابد. احساس دلبستگی و اعتماد، بیمار/سالمند را بیشتر به زندگی متصل می کند و این به طور مثبت در فرد منعکس می شود.

بیشتربدانید:مراقبت از سالمند و کودک شمال تهرانمراقبت از سالمند و کودک در منزلنگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان

آیا مایل به دریافت این سرویس هستید؟

خدمات بهداشتی و مراقبتی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با اطلاعات تماس خود با ما به اشتراک بگذارید. اجازه دهید در اسرع وقت با مدیران بهداشتی متخصص خود با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید