فتوتراپی کودک

فروش فتوتراپی کودک

فروش فتوتراپی کودک درمانی است که با نوع خاصی از نور (نه نور خورشید) انجام می شود.

گاهی اوقات برای کاهش زردی نوزاد با کاهش سطح بیلی روبین در خون کودک شما از طریق فرایندی به نام اکسیداسیون عکس استفاده می شود.

اکسیداسیون عکس اکسیژن را به بیلی روبین اضافه می کند بنابراین به راحتی در آب حل می شود. این باعث می شود کبد کودک شما راحت تر تجزیه و بیلی روبین را از خون او خارج کند.

۲ نوع اصلی فروش فتوتراپی کودک وجود دارد.

فتوتراپی معمولی – جایی که کودک شما در زیر لامپ هالوژن یا لامپ فلورسنت و چشم هایش پوشیده است

فتوتراپی فیبروپتیک – جایی که کودک شما روی پتویی قرار دارد که کابل های فیبروپتیک را در خود دارد. نور از طریق کابل های فیبروپتیک عبور می کند و به پشت کودک شما می تابد

در هر دو روش فتوتراپی ، هدف این است که پوست کودک خود را در معرض نور هرچه بیشتر قرار دهید.

در بیشتر موارد ، معمولاً ابتدا فتوتراپی معمولی امتحان می شود ، اگرچه ممکن است در صورت تولد نوزاد نارس ، فتوتراپی فیبروپتیک استفاده شود. این نوع فتوتراپی معمولاً به مدت ۳۰ دقیقه هر ۳ تا ۴ ساعت متوقف می شود بنابراین می توانید به کودک خود غذا دهید ، پوشک او را عوض کرده و به او آغوش بکشید. اگر بعد از فوتوتراپی معمولی یا فیبروپتیک زردی کودک شما بهبود نیاورد ، ممکن است چندین فتوتراپی مداوم ارائه شود.

در طول استفاده و فروش فتوتراپی کودک ، دمای کودک شما کنترل می شود تا اطمینان حاصل شود که خیلی گرم نشده است و از نظر کمبود آب بدن بررسی می شود. اگر کودک شما دچار کم آبی شود و قادر به نوشیدن مقدار کافی نباشد ، ممکن است مایعات داخل وریدی مورد نیاز باشد. سطح بیلی روبین پس از شروع فتوتراپی هر ۴ تا ۶ ساعت آزمایش می شود تا بررسی شود آیا درمان موثر است.

وقتی سطح بیلی روبین به حد مطمئنی که معمولاً یک یا دو روز طول می کشد ، فتوتراپی متوقف می شود.

فتوتراپی به طور کلی برای زردی نوزاد بسیار مثر است و عوارض جانبی کمی دارد ، اگرچه ممکن است کودک شما بثورات موقت و اسهال ایجاد کند.

تجهیزات پزشکی کودک

امروزه محصولات پزشکی توجه زیادی را به خود جلب می کنند. سلامتی مسلما اساسی ترین مسئله برای همه ماست. وقتی سلامتی ما بدتر می شود، نیاز به محصولات پزشکی افزایش می یابد. در این مرحله مردم می خواهند محصولات یک شرکت خوب را بخرند و سال ها بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنند. در این مرحله یکی از شرکت هایی که حرف اول را می زند، شرکت مواد پزشکی چیل است. این شرکت به دلیل کیفیت محصولاتی که تولید می کند شناخته شده است. این موسسه محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. به همین دلیل توجه زیادی را به خود جلب می کند.

 

موسسه ما مهرآوران نوین  نیز محصولات و تجهیزات پزشکی مخصوص کودکان را برای شما به ارمغان می آورد. شرکت ما مدت زیادی است که در این زمینه خدمت می کند و سعی می کند تمام نیازهای شما را برطرف کند. شرکت ما یکی از معتبرترین شرکت ها در این زمینه است.

 

تجهیزات پزشکی کودک

مردم می خواهند محصولات خوب بخرند و برای مدت طولانی از آنها استفاده کنند. محصولات شرکت چیل نیز یکی از محبوب ترین محصولات در این نقطه است. این شرکت هم محصولات باکیفیتی تولید می کند و هم با قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان خود عرضه می کند.

 

موسسه ما مهرآوران انواع محصولات شرکت چیل را در آنکارا به شما ارائه می دهد. شرکت ما یکی از شرکت هایی است که با بزرگترین سهام در این زمینه کار می کند. از آنجایی که دارای موجودی زیادی است، می تواند محصولات را خیلی سریع به شما عرضه کند و محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهد. در این مرحله در صورت نیاز به هر گونه لوازم پزشکی از شرکت چیل می توانید به راحتی نیاز خود را از شرکت ما تامین کنید.

 

عمده فروشی لوازم پزشکی

موسسه ما مهرآوران لوازم پزشکی را به صورت عمده می فروشد. در این مرحله به شرکت های بزرگ نیز خدمات ارائه می دهد. همچنین شرکت ما انواع محصولات شرکت چیل را به صورت عمده به فروش می رساند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، شرکت ما خدماتی را با سهام بسیار گسترده به شما ارائه می دهد. به این ترتیب نیاز عمده فروشی شما را به سرعت برآورده می کند. شرکت ما در سراسر آنکارا خدمات ارائه می دهد. انواع لوازم و وسایل پزشکی مورد نیاز شما در آنکارا توسط شرکت ما تامین می شود.

بیشتربدایند:نگهداری سالمند و کودکهزینه پزشک در منزل تهرانویزیت دکتر در منزلاعزام پزشک درمنزلاعزام پزشک به منزل

موسسه ما همچنین تخفیف های خاصی را برای خرید عمده به شما ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا نیازهای عمده خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت برآورده کنید. بسته به تعداد محصولاتی که خریداری می کنید، تخفیف هایی با نرخ های مشخصی در اختیار شما قرار می گیرد.