0
استخدام پرستار کودک در منزل تهران

تعرفه پرستار کودک در منزل

خدمات نگهداری از کودک امروزه به یک بازار کسب و کار داغ برای افراد سود جو تبدیل شده استاین افراد با تاسیس شرکت های غیر مجاز نگهداری از کودک قیمت نگهدار کودک را خودشان تعیین می کنند و هیچ ارگانی بر روی کیفیت کار آن ها و پولی که از خانواده ها دریافت می کنند نظارتی ندارد.با افزایش شکایات خانواده ها از این دسته موسسات، وزارت بهداشت اقدام به گسترش مراکز مجاز و موسسات نگهداری از کودک نموده است. طبق مصوبه ای که از سوی این وزارتخانه صادر شده است مراکز خدمات نگهداری کودک ملزم به گرفتن تمامی مجوزهای لازم از سوی این وزارت خانه می باشند.این وزارتخانه قوانین زیادی را برای شرکت ها و موسسات نگهداری کودک تعیین نموده است که از جمله ی آن قیمتی مشخص برای نگهدار کودک در سراسر شهر می باشد.از این رو دیگر تفاوتی نمی کند که موسسه در شمال شهر تاسیس شده باشد یا در جنوب شهر. پس برای استخدام نگهدار کودک به موسسات مجاز نگهداری از کودک مراجعه نمایید.

غذای-کمکی3-1024x553

البته بدون شک قیمت نگهدار کودک به قابلیت های نگهدار کودک و ساعات کاری نیز بستگی دارد.
تعیین قیمت نگهدار کودک در منزل:
امروزه به دلیل افزایش مشغله های کاری والدین و نیاز آن ها به فردی که درغیابشان از کودک در منزل مراقبت نماید، افراد زیادی به شغل نگهداری کودک روی آورده اند که هرکدام خدمات متنوعی به کودکتان ارائه می دهند. وظیفه ی نگهدار کودک نگهداری از کودک و ارائه ی خدمات بهداشتی به کودکان می باشد و ارائه ی خدماتی اضافه از سوی نگهدار کودک شامل هزینه ی بیشتری خواهد شد.
برخی نگهداران کودک با گذراندن دورهای آموزش کودکیاری مهارت های خود را در تربیت کودکان و نحوه ی برخورد با آن ها در شرایط مختلف بالا برده اند و بخوبی می توانند با انجام بازی هایی مناسب با سن کودک شما، خلاقیت کودک را ارتقا دهند. برخی دیگر از نگهداران در حین ارائه ی خدمات مراقبتی از کودک، آموزش هایی از قبیل نقاشی، موسیقی و زبان و… به کودک می دهند که سبب افزایش قیمت نگهدار کودک در منزل خواهد شد.
از دیگر عوامل تعیین کننده‌ی قیمت نگهدار کودک وضعیت جسمی کودک شما می باشد. اگر کودک شما نیاز به مراقبت های ویژه دارد شما باید آن را با نگهدار کودک یا موسسه ی نگهداری از کودک در میان بگذارید تا آن ها نگهدارانی که تجربه ی نگهداری از کودکی با شرایط جسمی کودک شما داشته اند به منزل شما اعزام نمایند.
اگر شما نیاز به فردی دارید که علاوه بر نگهداری کودک، برخی کارهای منزل را نیز انجام دهند در روز مصاحبه با نگهدار کودک آن را در میان بگذارید. برخی والدین بدون عنوان این موارد پس از گذشت چند روز از نگهدار کودک درخواست انجام کارهای بیشتری میکنند که این موضوع سبب نارضایتی نگهداران کودک شده است. انجام کارهایی مثل نظافت و پخت و پز برای دیگر اعضای خانواده سبب افزایش حقوق نگهدار کودک می شود.
ساعات کاری نگهدار کودک نیز مهمترین عامل تعیین کننده‌ی قیمت نگهدار کودک می باشد. قیمت نگهدار کودک در شب با قیمت نگهدار در روز متفاوت است.
برآورد قیمت نگهدار کودک به تمامی این فاکتورها بستگی دارد. شما می توانید با تماس یا مراجعه به موسسه ی نگهداری از کودک مهرآوران نوین ، از قیمت نگهداری متناسب با نیازهایتان مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید