0
اعزام فیزیوتراپ در شمال تهران

اعزام فیزیوتراپ در شمال تهران

در موسسه مهرآوران نوین فیزیوتراپی در منزل توسط کارشناسان این رشته انجام می شود که دارای کارت نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی هستند و با فیزیوتراپ های تجربی کاملا فرق دارند فیزیوتراپ بر بالین بیماران اعزام می شود و کلیه دستگاه های فیزیوتراپی را با خود به منزل بیمار می برند هر جلسه یک ساعت با بیماران کار می کنند .
فیزیوتراپی در منزل شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است.
در این روشها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و فروسرخ، گرما و جریان برق استفاده می‌شود. فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت می‌باشد.
اعمال مذکور منحصرا توسط فیزیوتراپیستهای فارغ التحصیل از دانشکده های توانبخشی انجام میشود که اموزشهای علمی را طی کرده و درمانهای بالینی را بخوبی فراگرفته اند.
دیدگاه منحصربه فرد فیزیوتراپیست از بیمار و شناخت ویژه اش از عملکرد و ساختار طبیعی بدن در کنار معاینه و ارزیابی دقیق به وی این توانایی را میدهد تا بیماران را در جهت رسیدن به اهدافی مانند پیشگیری از بیماریها,تطابق افراد با محیط کار,افزایش کیفیت زندگی افراد,کاهش نیاز به برخی جراحیها و درمانهای دارویی طولانی مدت که عوارضی نیز درپی دارند,سوق دهند.
تمامی روشهای درمانی فیزیوتراپی دارای شواهد و پایه علمی و تحقیقاتی بوده و با درمانهایی مثل طب فیزیکی,کایروپراکتیک,طب سنتی,ورزش درمانی و ماساژدرمانی کاملا متفاوت میباشد.موسسه مهرآوران نوین دارای فیزیوتراپ های حرفه با علم روز بوده و در اعزام فیزیوتراپ در شمال و غرب تهران فعالیت میکند.

خدمات پرستاری به صورت ۲۴ ساعته فقط در تهران به صورت شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید