اجاره ی اکسیژن ساز در تهران

کانول های بینی و ماسک های صورت برای رساندن اکسیژن به افرادی که مقدار کافی از اکسیژن به آن ها نمی رسد ، استفاده می شوند. آنها معمولاً برای تسکین افراد مبتلا به اختلالات تنفسی استفاده می شوند. برای اجاره اکسیژن ساز در تهران می توانید به سایت مهرآوران نوین مراجعه فرمایید .

کانول بینی از یک لوله انعطاف پذیر تشکیل شده است که در زیر بینی قرار می گیرد. این لوله شامل دو شاخه است که به داخل سوراخ های بینی می رود و از سمت دیگر به اکسیژن ساز متصل می شود. ماسک صورت بینی و دهان را می پوشاند.

از کانول های بینی و ماسک های ساده صورت و اجاره اکسیژن ساز در تهران برای انتقال اکسیژن کم استفاده می شود. نوع دیگری از ماسک ، ماسک ونتوری ، اکسیژن را در سطوح بالاتر ارائه می دهد. بعضی اوقات از کانول های بینی نیز برای رساندن سطح بالایی از اکسیژن استفاده می شود.

اجاره اکسیژن ساز در تهران و استفاده از کانول های بینی و ماسک های صورت به طور معمول برای درمان افرادی که بیماری تنفسی دارند استفاده می شود مانند:

آسم

دیسپلازی برونش ریوی ، یا ریه های رشد نیافته در نوزادان

بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD)

فیبروز سیستیک

ذات الریه

آنها همچنین می توانند در بیمارستان ها برای افرادی که دچار تروما یا شرایط حاد مانند نارسایی قلبی شده اند ، تجویز شوند.

از مزایای اکسیژن درمانی می توان به انرژی بیشتر و سهولت تنفس اشاره کرد.

چگونه از کانول های بینی و ماسک های صورت استفاده می شود؟

قبل از تجویز درمان ، پزشک آزمایشاتی را برای اندازه گیری میزان اکسیژن موجود در خون انجام می دهد. ممکن است با سوزن نمونه برداری کنند یا از دستگاه سنجش استفاده کنند.

اکسیژن را می توان با کانول بینی یا ماسک صورت در بیمارستان ها ، کلینیک ها یا مراکز مراقبت های ویژه تجویز کرد. همچنین می تواند در محیط خانه یا حتی در حین حرکت تجویز شود. برخی از دستگاه ها قابل حمل هستند و می توان آن ها را از روی شانه فرد قرار داد.

ماسک های ونتوری سطح اکسیژن ثابت و از پیش تعیین شده ای را ایجاد می کنند. آنها معمولاً برای کنترل احتباس دی اکسید کربن در فرد و همچنین تأمین اکسیژن اضافی استفاده می شوند.

کانول های بینی متداول ترین روش برای اکسیژن رسانی است. دلیل اصلی آن این است که میزان نفوذ آن ها نسبت به سایر گزینه ها کمتر است و به فرد اجازه می دهد آزادانه غذا بخورد و صحبت کند.

اجاره ی اکسیژن ساز در تهران

خدمات اجاره تجهیزات پزشکی چیست و چگونه می توان از آن بهره مند شد

خدمات اجاره تجهیزات پزشکی قابل استفاده در حوزه پزشکی توسط شرکت پزشکی آکیول ارائه می شود . یک سرویس اجاره بدون وقفه و راحت هر زمان که بیمار به روند درمان نیاز داشته باشد آغاز می شود. پشتیبانی فنی قبل و بعد از فرآیند اجاره دستگاه پزشکی ارائه می شود. نکته مهم در اینجا این است که هر دستگاه تفاوت های عملکردی در استفاده دارد. در این راستا پس از تحویل دستگاه باید فرآیند کالیبراسیون انجام شود و کارکنان مجرب فرآیند را در استفاده از دستگاه راهنمایی کنند. برای اجاره دستگاه های پزشکی ارائه شده در دسته بهداشتی با قیمت های مناسب می توانید با ما تماس بگیرید . اجاره به جای خرید ترجیح داده می شود. این اجازه می دهد تا هزینه های احتمالی کاهش یابد. دستگاه پزشکی اجاره شده برای نیاز بیمار به بیمارستان دولتی، بیمارستان خصوصی یا کلینیک مورد نظر تحویل داده می شود.

 

امروزه دستگاه های تکنولوژیکی با استفاده از روش های درمانی جایگزین مطابق با استانداردها تجدید می شوند. هنگامی که دستگاه خریداری شده برای سال ها مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است باعث معایب مختلفی مانند زنگ زدگی، از دست دادن کارایی یا عقب افتادن تکنولوژی شود. خدمات اجاره تجهیزات پزشکی امروزه از این نظر مزایای بیشتری را ارائه می دهد. نه تنها از نظر هزینه ارزان‌تر هستند، بلکه دستگاه‌های سازگار با فناوری و نگهداری منظم فرآیند جراحی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کنند. خدمات اجاره تجهیزات پزشکی که توسط شرکت پزشکی مهر آوران نوین  ارائه می شود، خدماتی است که در منطقه آنکارا ارائه می شود. کسانی که می خواهند از خدمات اجاره ما از مناطق مختلف بهره مند شوند، فقط با استفاده از خط ارتباطی فعال شرکت ما با ما تماس بگیرند.

 

خدمات اجاره تجهیزات پزشکی مخصوصاً برای جراحی های کوتاه مدت ترجیح داده می شود. اجاره یک دستگاه پزشکی از خرید آن سود بیشتری دارد. علاوه بر این، شرکت ما در ارتباط دائمی با معاملات اجاره دستگاه است. در صورت بروز هرگونه مشکل از نظر استفاده، خدمات نگهداری و تعمیرات توسط شرکت ما ارائه می شود. در استفاده از دستگاه های دست دوم پزشکی مهر آوران نوین  ; دستگاه زنان و زایمان دستگاه پلاسما ممکن است ترجیح داده شود. این شما را قادر می سازد تا نتایج صاف و واضح سازگار با تکنولوژی امروز را بدست آورید. تجهیزات لیتوتریپسی اورولوژی از جمله محصولاتی است که در داخل شرکت فروخته و اجاره می شود. این دستگاه‌های الکتریکی که فرآیند جراحی را در بیماری‌های کلیوی یا پروستات راحت‌تر می‌کنند، به طور مرتب نگهداری می‌شوند و با فناوری سازگار می‌شوند.

 

تامین تجهیزات پزشکی دست دوم

مهر آوران نوین  از معدود شرکت هایی است که خدمات پزشکی دست دوم ارائه می دهد. کاهش هزینه ها در فرآیندهای جراحی حیاتی و تسهیل فرآیند جراحی با رویکردی کاربردی تر امکان پذیر است. محصول دستگاه پلاسما سینتیک زنانه عرضه شده برای فروش توسط شرکت ما پس از انجام کلیه مراحل نگهداری و تعمیر در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد. شرکت پزشکی آکیول علاوه بر نوسازی، نگهداری و تعمیر تجهیزات پزشکی، محیطی مناسب برای عرضه محصولات دست دوم پزشکی یا نو ارائه می دهد. سازمان ما همواره محدوده قیمتی مقرون به صرفه را در خدمات دستگاه های دست دوم به کلیه شرکت ها، کلینیک ها و بیمارستان ها ارائه می دهد.

محصولات ۱۰۰% اورجینال مراحل خاصی را طی می کنند و عملیات نگهداری و تعمیر آنها به پایان می رسد. همیشه آماده استفاده، سازگار با تکنولوژی و کیفیت اول است.

در صورت درخواست فاکتور ویژه برای محصولات، به راحتی قابل نمایش است. ما برای کسانی که نگران خرید  محصولات دست دوم تجهیزات پزشکی هستند و کسانی که می خواهند از مزایای فناوری روز بهره مند شوند، راه حل مناسبی هستیم.

 

به طور کلی ممکن است دستگاه خریداری شده به مرور زمان فرسوده شود و به دلیل خرابی های مداوم هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد. کلیه عملیات نگهداری و تعمیر دستگاه فنی شما که به دلیل استفاده طولانی مدت شروع به فرسودگی کرده است، توسط شرکت ما در حین خرید دستگاه پزشکی دست دوم انجام می شود . از جمله مزایای ارائه شده توسط شرکت ما که به طور فعال خدمات خود را در منطقه آنکارا ارائه می دهد، استفاده از دستگاه با قیمت های مقرون به صرفه است. به منظور بهره مندی از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در طول این فرآیند، کافی است با استفاده از خط تماس با ما تماس بگیرید.

بیشتربدایند:نگهداری سالمند و کودکهزینه پزشک در منزل تهرانویزیت دکتر در منزلاعزام پزشک درمنزلاعزام پزشک به منزل

ممکن است به طور دوره ای با دستگاه مورد استفاده در اتاق عمل مشکلاتی ایجاد شود. در طول فرآیند اجاره محصول، کادر فنی ما همیشه هر زمان که با مشکل مواجه می شوید، پشتیبانی ارائه می دهد. هر دستگاه دست دومی که در بخش مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد به طور مرتب نگهداری می شود و فرآیند خاصی را طی می کند تا اطمینان حاصل شود که می توان از آن در شرایط بهداشتی استفاده کرد. ما به مناسب بودن هر وسیله ای برای استفاده در خدمات مراقبت های بهداشتی اهمیت می دهیم، جایی که سلامت فردی بیمار در طول فرآیند درمان در خط مقدم قرار دارد. با ارج نهادن به سلامت بیمار، ما به ارائه خدمات راحت و در دسترس خود در صنعت مراقبت های بهداشتی، تنها با یک تماس تلفنی ادامه می دهیم.