پرستار سالمند ارزان در تهران

پرستار سالمند ارزان در تهران


[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اهمیت رفتار پرستار سالمند و چگونگی نگهداری از سالمند در منزل و تجارب او موجب می شود تا سالمند گرامی بتواند در شرایط خوب با آرامش در محل سکونت سالمند نگهداری شود.
مراقبت سالمند برای پرستار منزل هر چقدر هم که سخت باشد، اولویت کار قرار می گیرد.
سالمندان ممکن است خلق و خویی تند داشته باشند و این پرستار سالمند است که با رفتار خوب و تجربه کافی در مورد نگهداری از سالمند در منزل، به بهترین شکل ممکن از سالمند عزیز نگهداری کند.
انتخاب پرستار جزو بخشهای مهم مراقبتی سالمند در منزل است. پرستار سالمند باید توانایی ارتباط برقرار کردن با والدین شما و همچنین توانایی انجام امور شخصی آنها را داشته باشد.
خدمات پرستاری این مرکز جایگزین مناسبی برای درمان در بیمارستان است. بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می گردد، در محل سکونت هم قابل انجام است، درمان در منزل با اعزام پزشک، پرستار، ماما، بهیار و کمک بهیار و … به منازل این امکان را به بیمار می دهد که در محیطی راحت تر، کم هزینه تر و به دور از عفونت های بیمارستانی بهبود یابد. بدیهی ست در این شرایط بیماران ، از حضور افراد خانواده در منزل و حمایت عاطفی و مراقبت دلسوزانه آنها نیز بهره برده که روند بهبودی را سرعت می بخشد.
چرا باید برای سالمندان خود، پرستار و یا مراقب سالمند استخدام کنیم؟
– کاهش استرس و فشار اعضای خانواده در جهت مراقبت و نگهداری از سالمند
–همراه بودن پرستار یا مراقب سالمند مجرب و متعهد در تمامی ساعات شبانه روز با سالمند
– ایجاد امکان مناسب جهت پرداختن به دیگر امور مربوط به زندگی خانواده و بستگان سالمند.
– کاهش احساس ناراحتی و معذوریت سالمند نسبت به فرزندان خود
– در اختیار داشتن مدت زمان کافی بدون دغدغه های مراقبت از سالمندان جهت گذران اوقات خوش با سالمند
– داشتن همدم و هم صحبت در تمامی ساعات شبانه روز و جلوگیری از بروز افسردگی در سالمند
– تغذیه، خواب و بهداشت مناسب سالمند با حضور مداوم پرستار یا مراقب سالمند[/vc_column_text][vc_column_text]برای یک سالمندی سالم از این غربالگری ها غافل نشوید

با افزایش امید به زندگی، اهمیت غربالگری های سلامت شخصی برای افراد ۶۰ سال و بالاتر روز به روز افزایش می یابد. انجام معاینات منظم می تواند به تشخیص بسیاری از مشکلات سلامتی، از بیماری های مزمن گرفته تا سرطان، در مراحل اولیه کمک کند. بنابراین، بسیاری از بیماری‌ها را می‌توان قبل از شروع یا عملاً درمان کرد.

 

پیری بیماری نیست

با گذشت زمان در کشور ما و در سراسر جهان، میانگین سنی جمعیت و نسبت افراد سالمند در جامعه افزایش می یابد. سالمندی بیماری نیست، اما با افزایش سن، فراوانی بسیاری از بیماری‌ها افزایش می‌یابد، بیماری‌ها شدیدتر می‌شوند، خطر وابستگی افراد به دیگران و خطر ابتلا به بیماری‌های تهدیدکننده زندگی افزایش می‌یابد. این واقعیت که میزان پیری برای همه متفاوت است، حمایت اجتماعی افراد و تنوع بیماری‌های مزمن موجود، نیاز به ارزیابی شخصی افراد مسن را نشان می‌دهد.

 

از نظر جسمی، روحی و اجتماعی خوب باشیم…

چک آپ به طور کلی به حفظ وضعیت سلامت عمومی با انجام غربالگری های سلامت شخصی اشاره دارد. به گفته سازمان بهداشت جهانی، سالم بودن نه تنها عدم وجود بیماری، بلکه در مجموع به معنای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی است. بنابراین ارزیابی سلامت افراد باید از این منظر مورد توجه قرار گیرد. اگرچه سالم بودن به معنای زندگی طولانی نیست، افراد سالم معمولاً زندگی طولانی تر و با کیفیت بهتری دارند. سبک زندگی منفی که در آن عواملی مانند سیگار کشیدن، مصرف کالری بیش از حد لازم و کم تحرکی در خط مقدم قرار دارند، می تواند منجر به مرگ زودهنگام و زندگی ناسالم شود.

 

بیماری ها را می توان قبل از شروع با تغییر سبک زندگی پیشگیری کرد.

غربالگری های بهداشتی علاوه بر شناسایی و درمان بیماری یا عوامل خطر، باید شامل فعالیتی باشد که از بروز عوامل خطر بیماری جلوگیری کند. به عنوان مثال، خطر تجربه یک رویداد منفی در بیماری که فشار خون او به مقادیر هدف توصیه شده با دارو کاهش یافته است، بسیار کمتر از بیماری است که فشار خون او تحت کنترل نیست. با این حال، این بیماری که فشار خون بالا دارد و فشار خون او تحت کنترل است، تقریباً دو برابر بیشتر از بیماری که هرگز فشار خون بالا نداشته است، در معرض خطرات منفی قرار دارد. توصیه هایی برای تغییر سبک زندگی در طول غربالگری سلامت می تواند به جلوگیری از برخی رویدادهای منفی قبل از شروع آنها کمک کند. باز هم غربالگری از نظر افسردگی، اضطراب، وضعیت اقتصادی و مشکلات حمایت اجتماعی از عوامل تعیین کننده در حفظ سلامت هستند. افزایش بروز این مشکلات و بیماری ها با افزایش سن و پیامدهای جدی تر، اهمیت غربالگری های سلامت در سالمندان را افزایش می دهد.

 

برنامه های چک آپ باید به صورت جداگانه ایجاد شوند

افراد برای درخواست غربالگری نیازی به بیماری ندارند. یک معاینه فیزیکی دقیق از فردی که می خواهد غربالگری سلامت انجام دهد، انجام می شود و سابقه بیماری، داروهای قبلی و فعلی او بررسی می شود. یک برنامه غربالگری با توجه به سن، امید به زندگی و شرایط زندگی فرد ایجاد می شود. در غربالگری چک آپ، یافته های معاینه مانند اندازه گیری فشار خون و تست های آزمایشگاهی مناسب سن برای بیماری های مزمن مانند دیابت و کلسترول انجام می شود. سرطان کولون، سرطان سینه، سرطان ریه و غربالگری سرطان پروستات را می توان انجام داد. افرادی که در غربالگری سرطان دهانه رحم دچار کمبود هستند برای تکمیل بررسی های سلامت خود به شعب مربوطه هدایت می شوند. یک برنامه واکسیناسیون برای افراد در معرض خطر ایجاد می شود. داروها برای افرادی که بیماری دارند یا در معرض خطر هستند بررسی می شود، داروهای غیر ضروری قطع می شود و در صورت لزوم می توان داروهای جدید اضافه کرد. با در نظر گرفتن عوامل خطر و سن، غربالگری پوکی استخوان (از دست دادن استخوان) و آنوریسم آئورت (بالون کردن شریان اصلی) انجام می شود.

 

سندرم سالمندان کیفیت زندگی را کاهش می دهد

بخش های سالمندی پلی کلینیک هایی هستند که طب پیشگیرانه را پذیرفته اند و شیوه های چک آپ را در ارزیابی های معمول بیمار ادغام کرده اند. در بخش های سالمندی خدمات پیشگیرانه پس از انجام مطالعات تشخیصی و درمانی لازم جهت پذیرش انجام می شود. در کنار بیماری های جسمی، وجود بیماری های روانی مانند افسردگی یا نیاز بیمار به حمایت اجتماعی نیز بررسی می شود. سندرم های سالمندی مانند افتادن، بی اختیاری ادرار، اختلالات خواب، اختلالات تغذیه، فراموشی، اختلالات شنوایی و بینایی که دقیقاً به عنوان بیماری تعریف نمی شوند اما کیفیت زندگی افراد را مختل می کنند نیز غربالگری می شوند.

 

غربالگری های بهداشتی برای افراد ۶۰ سال و بالاتر را می توان در بخش های سالمندان انجام داد.

با توجه به امید به زندگی مورد انتظار و شکنندگی همه افراد بالای ۶۰ تا ۶۵ سال، آنها باید در کلینیک های سرپایی سالمندان (بیماری های سالمندی) برای غربالگری سلامت مورد ارزیابی قرار گیرند و از انجام آزمایشاتی که ممکن است باعث بار کاری غیر ضروری و اضطراب یا ایجاد آسیب شوند، اجتناب شود. منفعت. کلینیک های سرپایی سالمندان غربالگری های بهداشتی را درونی کرده اند و واحدهای مناسب و قابل اعتمادی برای غربالگری سلامت افراد سالمند هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”09125342164″ style=”3d” color=”turquoise” align=”center” link=”url:tel%3A%2B989125342164|||”][/vc_column][/vc_row]

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!