[vc_row][vc_column][vc_column_text]

موسسه مهرآوران نوین با ارائه پرستار شبانه روزی با ارائه بهترین خدمات در اختیار عزیزان می باشد.قیمت پرستار شبانه روزی با مناسب ترین قیمت در اختیار شما می باشد. یکی از مهمترین دوران زندگی هر شخصی دوران کهنسالی می باشد. از این جهت اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورت نیاز به پرستار برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله قیمت پرستار شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

پرستار شبانه روزی

پرستار سالمند در منزل فعالیتهایی از جمله آشپزی و کارهاب منزل و دیگر امور شخصی فرد را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به این روش فرد سالمند در منزل از این دوران لذت برده و به صورت مستقل زندگی می نماید. برای استخدام پرستار در منزل باید به نکاتی توجه نمود از جمله: حقوق پرستاری، دستمزد مرکز خدمات.
مدت زمان مراقبت از سالمند
نوع سرویس
مکان سالمند و فاصله محل زندگی
شرط ابتدایی مراقبت از سالمند در منزل، علاقه فرد می باشد. در صورتی که فرد دید مثبتی به به پرستار نداشته باشد دچار افسردگی می گردد. سبب ناتوانی و افسردگی سالمند می شود. پرستار باید فردی قابل اعتماد باشد و بتواند از نظر فیزیکی قوی باشد.
به دلیل شباهت افراد سالمند به کودکان باید فرد پرستار صبور باشد و آمادگی هر رفتاری از سمت سالمند باشند. با صبوری وضعیت را کنترل نمایند. پرستار باید آموزش کمک های اولیه را دیده باشد و بتواند در صورت نیاز سالمند را نجات دهد.یکی دیگر از نکات مهم آشنایی سالمند با دارو ها وبیماری ها باشد و در شرایطی که لازم است احیای قلبی عروقی را به خوبی در شرایط بحرانی انجام دهد.
اگر پرستار آموزش دیده باشد از حقوق بالاتری را دریافت می نماید. از جمله آموزش ها عبارتند از:
فیزیوتراپی، آشنایی با داروها، بیماریها، کمک های اولیه و انواع تزریقات.
در صورتی که سالمند دچار آلزایمر و بیناریهای مثل پارکینسون می باشند نیاز به پرستار با تجربه دارند و موجب بالا رفتن حقوق پرستار می شود.
در صورتی که، از پرستار بخواهید بیشتر از زمانی که به توافق رسیده اید، از سالمندان مراقبت کنند اضافه کاری دریافت می کنند.

[/vc_column_text][vc_column_text]اختلالات خلقی در دوران سالمندی بخش قابل توجهی از اختلالات روانپزشکی را تشکیل می دهند و از این جهت مهم هستند که می توانند با زوال عقل اشتباه گرفته شوند. اساساً، آنها ممکن است علائم کمی متفاوت از افسردگی بزرگسالان نشان دهند.

 

از نظر حالت عاطفی، علاوه بر اضطراب، ناامیدی، خشم و افکار مرگ، درک درد نیز افزایش می‌یابد که آن را علائم جسمانی می‌نامیم و برخی از علائمی که در بیماری‌های جسمی دیده می‌شوند، بارزتر تلقی می‌شوند. علائمی که باعث سردرگمی با بیماری‌های زوال عقل می‌شوند، بسیار زیاد هستند که نمی‌توان آن‌ها را دست کم گرفت. کاهش توجه انتخابی، مشکلات حافظه، کاهش سرعت پردازش اطلاعات و برخی از کارکردهای اجرایی از جمله مهمترین این موارد است.

 

مانند بسیاری از بیماری های روانپزشکی، نمی توان یک علت واحد برای افسردگی سالمندی نام برد. اختلالات عملکردی وجود دارد که به دلیل آسیب و کاهش چرخه های عصبی به خصوص در قسمت های خاصی از مغز رخ می دهد.

 

عدم تشخیص یا عدم تشخیص یک مشکل مهم در افسردگی سالمندان است. از آنجایی که بیماران بیماری های جسمی زیادی نیز دارند، علائم افسردگی ممکن است در زیر آنها ناپدید شوند و مورد توجه قرار نگیرند. از آنجایی که بینش در این بیماران تا حدی مختل می شود، نمی توانند برخی از علائم را درک یا بیان کنند. اختلالات خواب، اختلالات اشتها، درونگرایی که گاهی به صورت علائم جسمی نیز قابل مشاهده است، می تواند از علائم اصلی افسردگی باشد که در این صورت مشاهدات بستگان سالمند می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 

در برخی از افسردگی های سالمندان، ممکن است غم و اندوه مشاهده نشود، اما کندی ذهنی، فراموشی، عدم توجه، اختلال ریتم خواب (به ویژه کاهش زمان خواب)، کاهش اشتها و کاهش وزن از علائم بارز آن است.

 

به عنوان اختلالات شناختی، کندی یا مشکل در فرآیندهای اجرایی و سرعت پردازش و دشواری در یادگیری مسائلی هستند که در سالمندان مطرح می شوند. در اینجا تأخیر در تشخیص مستقیماً بر شدت این علائم و دشواری درمان تأثیر می گذارد. اختلال حافظه آنچنان برجسته نخواهد بود.

 

از سوی دیگر، نباید فراموش کرد که افسردگی نیز خطر (دوبرابر) زوال عقل را به همراه دارد و بنابراین درمان مناسب آن بسیار مهم است. مشخص نیست که آیا افسردگی دیررس در افراد مسن باعث زوال عقل می شود یا این که گروهی از علائم در ابتدای زوال عقل است.

 

برای تشخیص افتراقی این دو بیماری می توان از برخی آزمایشات استفاده کرد. اما در عمل، از نظر فراموشی و علائم شناختی، اگرچه بیماران مبتلا به زوال عقل (به ویژه آلزایمر) سعی می کنند فراموشی خود را استتار کنند و آن را نمی پذیرند، اما بیماران مبتلا به افسردگی پیری از فراموشی خود آگاه هستند و آن را به عنوان یک شکایت بیان می کنند.

 

با وجود همه اینها، بیش از نیمی از افسردگی های سالمندان تشخیص داده نشده باقی می مانند. با این حال، فراوانی مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی در افراد مسن مبتلا به افسردگی ۱.۵-۲.۵ برابر بیشتر از افراد مسن بدون افسردگی است (Penninx 2001) و خطر سکته مغزی در افراد مسن مبتلا به افسردگی بیش از ۲ برابر است. بالاتر (خانه ۲۰۰۱).

 

درمان افسردگی در سالمندان به دلیل تغییرات متابولیک، کاهش جذب دارو، کاهش توده عضلانی، تغییر در دفع کبد و کلیه و همچنین به دلیل ابتلای بیماران به اختلالات جسمی متعدد، مصرف بیش از حد داروها و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تعاملات با یکدیگر از سوی دیگر، خطرات خاصی از مصرف دارو در افسردگی باید در انتخاب دارو و تنظیم دوز در نظر گرفته شود. در این میان، خطرات زمین خوردن، تغییر سطح سدیم خون (به ویژه کاهش آن)، اثرات بر وزن و خواب و خطرات خونریزی باید در نظر گرفته شود.

 

علاوه بر درمان دارویی، ECT (درمان تشنج الکتریکی) در سالمندان را می توان به صورت علمی در محیط های بیمارستانی به عنوان یک روش درمانی به کار برد که بسیار سریعتر عمل می کند و خطر کمتری نسبت به دارو دارد و ممکن است این بیماران نیازی به دارو نداشته باشند یا نیاز کمتری داشته باشند. علاوه بر این روش درمانی، روش های درمانی با قابلیت اطمینان و نتایج اثبات شده مانند TMS (تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال) و تحریک عصب واگ را می توان در بسیاری از بیمارستان ها به کار برد.

 

حمایت‌های روانی اجتماعی، روان‌درمانی‌های حمایتی، کاردرمانی‌ها (ارگوتراپی، هنر، موسیقی درمانی)، پیاده‌روی و فعالیت‌های ورزشی عناصر مکملی هستند که در درمان افسردگی سالمندان نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. و البته حضور بیمار در محیطی که شناخته شده و پذیرفته شده باشد و از حمایت خانواده برخوردار باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”09125342164″ style=”3d” color=”turquoise” align=”center” link=”url:tel%3A%2B989125342164|||”][/vc_column][/vc_row]

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!