آموزش تزریقات عضلانی در منزل

آموزش تزریقات عضلانی در منزل بسیار کاربردی و مزایای زیادی دارد. به این جهت که روش تزریقات رگ و بافتی از مصرف شربت و پماد تاثیر پذیری بالاتری دارد. آموزش تزریقات عضلانی در منزلمهم می باشد زیرا در صورتی که باید به رگ خاصی تزریق شود، دارو به رگ ها آسیب وارد کند، اگر از سیستم گوارشی عبور نماید تاثیر آن از بین می رود.

مزایای تزریق عضلانی

آموزش تزریقات عضلانی در منزل دارای مزایای بالایی می باشد. خونرسانی در عضلاتی که قوی تر می باشند کمک می نماید تا با سرعت بالاتری جذب بدن گردند. بافت عضلانی توانایی بالاتری نسبت به بافت چربی در ذخیره دارو دارد. برای دریافتآموزش تزریقات عضلانی در منزل از طریق شماره های موجود تماس بگیرید.

آموزش تزریق عضلانی

ابتدا دارو در صورتی که سرد باشد آن را گرم نمایید، سرنگ را از بسته بندی خارج کرده و سپس آمپول را باز کنید و دارو را وارد سرنگ کنید. در صورتی که در آمپول چوب پنبه ای قرار داشت، سوزن سرنگ به راحتی وارد نمی شود به همین دلیل سوزن را تعویض نمایید چون ممکن است تیز نباشد.
اگر نوک سوزن سرنگ را لمس نمودید به تعویض آن اقدام کنید.
بعد از قرار دادن سوزن جدید روی سرنگ، هوای اضافه آن را خارج کنید.
بر روی باسن فرد یک علامت + در نظر گیرید و سوزن سرنگ را در وسط آن قرار دهید.

دلیل خونریزی بعد از تزریق عضلانی

در زمان تزریق عضلانی مطمئن باشید که رگ خونی را لمس نکرده باشد. در این شرایط سریعا سوزن را خارج کنید و بر روی محل فشار آورده تا خونریزی قطع شود.
پاره نمودن رگ خونی دلیل خون آمدن بعد از تزریق از عضلات می باشد. امکان دارد فرد دچار احساس درد و سفتی در محل داشته باشد. با پاره شدن رگ، امکان دارد در بافت زخم و لخته خون ایجاد شود و اگر به سمت قلب یا ریه حرکت کند عوارض غیر قابل جبران در پی داشته باشد. تزریق آمپول در منزل از دیگر خدمات این موسسه می باشد.
در صورتی که علائم زیر را مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کنید:
درد شدید در مکان تزریق
خون‌ریزی زیاد یا طولانی مدت
احساس مور مور شدن یا بی‌حسی در اطراف عضله
قرمزی، ورم یا گرمی زیاد در مکان تزریق
تخلیه‌ی مایعات در محل تزریق عضلانی
علائم واکنش آلرژیک مثل تورم یا مشکلات تنفسی
یکی از خدمات موسسه پرستاری مهرآوران نوین با داشتن جواز رسمی از وزارت بهداشت تزریقات در منزل می باشد.

انجام کلیه خدمات پزشکی و تزریقات و خدمات امور بیماران کرونا وتزریق رمدسیور و….
توسط نرس با تجربه و ICUکار

کارشناسان ما در اسرع وقت در سراسر تهران در خدمت شما هستن