خدمات آی سی یو در منزل

خدمات آی سی یو در منزل


[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خدمات آی سی یو در منزل

ICU از حساس‌ترین بخش‌های بیمارستان است که علاوه بر حساسیت‌های مراقبتی، بار مالی زیادی برای بیمارستان، بیمه‌ها و بویژه بیماران دارد.

مرکز پرستاری مهرآوران نوین با ارائه خدمت «مراقبت‌های ویژه در منزل» تلاش دارد میزان هزینه‌های درمانی را به یک سوم کاهش دهد و با این روش علاوه بر حذف هزینه بستری، بیماران می‌توانند در منزل و در محیط خانواده خدمات درمانی را دریافت کنند.

شرایط خدمات آی سی یو در منزل

چه افرادی متقاضی دریافت خدمت ICU در منزل هستند؟
-عموما افراد ناتوان در حرکت، سالمندان، افرادی که امکان تردد در شهر را ندارند و یا افرادی که توانایی دریافت خدمات در بیمارستان‌های خصوصی را ندارند و یا از میزان اقدامات انجام شده در بیمارستان دولتی رضایت کافی ندارند، متقاضی دریافت این نوع خدمات هستند.
در منزل بیمار چه اقداماتی انجام می‌شود؟
-در بحث ICU در منزل تخت منزل به تخت ICU تبدیل می‌شود. در مرحله اول تیمی متشکل از یک متخصص طب اورژانس و بیهوشی به منزل بیمار اعزام می‌شوند تا بررسی کنند که آیا منزل و شرایط بیمار امکان مدیریت بیماری در منزل را خواهد داشت یا خیر. پس از تایید، یک پزشک عمومی برای بررسی علائم حیاتی به بیمار به محل اعزام می‌شود تا مشخص کند چه نوع خدماتی باید به بیمار ارائه شود و سپس به مرور زمان و بر حسب نوع و شدت بیماری سایر کادر درمان وارد پروسه درمان می‌شوند.
از جمله مواردی که موجب راه اندازی ICU در منازل شده است یکی کمبود تخت‌های بیمارستانی و دیگری سالمند شدن جامعه و روبه رو شدن با بحران پیری است طبیعتا بسیاری از سالمندان نیاز به تخت‌های بیمارستانی و حضور در ICU و تحت مراقبت بودن دارند؛ لذا با این تفکر که می‌توان در منزل و خانه‌های شخصی این افراد به آنها خدمات ICU و مراقبت ارائه داد خدمات ICU در منازل طراحی شده است .

مزایای خدمات آی سی یو در منزل

بیمارانی که به دلایل مختلف دچار مراحل پیشرفته بیماری شده اند و ادامه حیات آنها پس از مراحل ترخیص از بیمارستان وابسته به دستگاههای پیچیده پزشکی و ICU می باشد در این دسته قرار دارند. این بیماران با تمام تجهیزات ICU که اختصاصا جهت Home Care طراحی و ساخته شده اند از ICU یا سایر بخشهای بیمارستان طی فرایند کاملا پیچیده ای از بیمارستان ترخیص و با Safety و اطمینان کامل و ضمن رعایت تمام استانداردهای پزشکی و درمانی به منزل منتقل میشوند. این بیماران معمولا توسط پزشک مربوطه از بیمارستان قابل ترخیص بوده و کاهش مدت اقامت بیمار در فضای ICU میتواند خطرات ناشی از عفونتهای بیمارستانی و سایر موارد را به مراتب کاهش دهد .

[/vc_column_text][vc_column_text]بیمارانی که پس از مراقبت‌های ویژه در منزل تحت درمان در بخش مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرند، بیمارانی که پس از مدت معینی بهبود می‌یابند، بسته به وضعیت عمومی و روند درمان‌شان، می‌توانند به طبقه بیمار منتقل شده و به شرطی ترخیص شوند. روند مراقبت خود را در خانه مطابق با پاسخ علائم حیاتی خود به درمان ها ادامه دهند.

 

روند درمان خانگی بیمارانی که از مراقبت های ویژه ترخیص می شوند، وضعیت بسیار جامعی است که توجه زیادی را می طلبد. بستگان بیماران مراقبت های ویژه که از بیمارستان ترخیص می شوند روزانه توسط پرستاران آموزش های درمانی داده می شوند. با این حال، اعضای خانواده ممکن است به کارهای مراقبتی بیش از حد احساسی برخورد کنند یا ممکن است در مراقبت از بیمار ناکافی باشند، زیرا آنها سابقه پزشکی ندارند. بنابراین برای سلامت بیمار بهتر است خدمات مراقبت های ویژه در منزل با پرستاران حقوق بگیر ادامه یابد.

شاید دوست داشته باشید درباره مراقبت از سالمند در منزل تهران و مراقبت از سالمند و کودک در منزل بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

 خدمات پرستاری در منزل پس از مراقبت های ویژه

بیمارانی که برای مدت بسیار طولانی در بیمارستان ها تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرند، پس از ترخیص از خانه، نیاز به مراقبت های خود را برای مدتی در منزل ادامه می دهند. اگر بستگان یا بستگان بیمار سابقه سلامتی ندارند، لازم است با پرستارانی که خدمات مراقبت‌های ویژه را در منزل ارائه می‌دهند، مشورت شود. پرستاران حرفه ای که به صورت ۲۴ ساعته در منزل خدمات ارائه می دهند، پرستار مراقبت های ویژه در منزل نامیده می شوند.

 

خدمات “مراقبت های ویژه و سلامت در منزل” که در مرکز مراقبت های خانگی و خدمات بهداشتی قرار دارد، یک سرویس پرستاری است که نیاز به تجهیزات دارد. پرستاران متخصص در مراقبت از بیمار پشتیبانی تنفسی، درمان و مراقبت روزانه را با توجه به نیازهای درمانی بیماران ارائه می دهند.

شاید دوست داشته باشید درباره اعزام پزشک درمنزل و سونداژ در منزل شمال تهران بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

 چگونه خدمات مراقبت های ویژه را در خانه ترتیب دهیم؟

بستگان خانواده بیمار به دنبال خدمات مراقبت های ویژه در منزل هستند تا بلافاصله پس از ترخیص از بیمارستان به درمان بیماران خود در مراقبت های ویژه در منزل ادامه دهند. بنا به درخواست خانواده ها برای مراقبت های ویژه در منزل، پزشکان متخصص در مراقبت های خانگی و خدمات بهداشتی باید بیماران را در بیمارستان محل اقامتشان ویزیت کنند، با پزشکان بیمار ملاقات کنند، اطلاعات دقیقی در مورد بیمار به دست آورند و دستگاه های تنفسی را که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند، تعیین کنند. در خانه مورد نیاز است. جدای از این، یک برنامه مراقبت ویژه بیمار نیز باید ایجاد شود.

شاید دوست داشته باشید درباره اعزام پزشک به منزل شبانه روزی بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

بیمارانی که تحت درمان مراقبت‌های ویژه در منزل قرار می‌گیرند، باید با پزشکان متخصص در زمینه خود مشورت کنند. از آنجایی که درمان مراقبت های ویژه یک فرآیند بسیار جدی است، به این معنی است که بیماران در هر زمانی ممکن است بدتر شوند و جان خود را از دست بدهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”09124844037″ style=”3d” color=”turquoise” align=”center” link=”url:tel%3A%2B989124844037|||”][/vc_column][/vc_row]

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!