مراقبت از کودک در منزل

مراقبت از کودک در منزل

از آنجایی که اکثر خانواده ها، به ویژه خانواده هایی که والدین شاغل هستند دغدغه مراقبت از کودکان خود به ویژه

کودکان سنین پایین را دارند، بهره مندی از خدمات مراقبت کودکیاری در منزل را برای شهروندان محترم ضروری می نماید، لذا مرکز پرستاری مهرآوران نوین با بیش از چندین سال سابقه فعالیت و با بهره مندی از خدمات مراقبین مجرب و متعهد، آماده ارائه خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان شما در منزل به صورت روزانه، شبانه، شبانه روزی و مقطعی می باشد.

مراقبت از کودک در منزل

گاهی اوقات پیش می آید که مجبور شویم از پرستار کودک در منزل استفاده نماییم و از او بخواهیم در ساعاتی که نمی‌توانیم کنار کودک مان باشیم، مسئولیت مراقبت و نگهداری از کودک را برعهده پرستار کودک بگذاریم. شما عزیزان میتوانید از مرکز پرستاری مهرآوران نوین پرستار خودر را استخدام نمایید . برای ارائه خدماتی همچون مراقبت و نگهداری از کودک، تامین نیازهای اولیه و غذایی می باشد. همچنین در شرایطی که پدر و مادر هر دو شاغل هستند و تصمیم دارند کودک زیر ۳ سال را به جای فرستادن به مهد کودک در خانه مراقبت کنند، می‌توانند از پرستار بچه به صورت روزانه استفاده کنند و در باقی ساعات روز خودشان از فرزندشان مراقبت کنند .

در غیر این صورت می‌توانند از پرستار شبانه‌روزی برای نگهداری و مراقبت از کودک استفاده کنند. که خدمات ما به صورت شبانه روزی هم میباشد . برخی پرستاران کودک با گذراندن دوره‌های آموزش کودکیاری مهارت‌های خود را در تربیت کودکان و نحوه‌ی برخورد با آن‌ها در شرایط مختلف بالا برده‌اند و به‌خوبی می‌توانند با انجام بازی‌هایی مناسب با سن کودک شما، خلاقیت کودک را ارتقا دهند. برخی دیگر از پرستاران در حین ارائه‌ی خدمات مراقبتی از کودک، آموزش‌هایی از قبیل نقاشی، موسیقی و زبان و… به کودک می‌دهند که سبب افزایش قیمت پرستار بچه در منزل خواهد شد. اگر پرستار کودک خود را از طریق موسسات و مراکز خدماتی انتخاب می‌کنید، با اعتماد و اطمینان کودک خود را به پرستار میسپارید.