قیمت پرستار شبانه روزی

موسسه مهرآوران نوین با ارائه پرستار شبانه روزی با ارائه بهترین خدمات در اختیار عزیزان می باشد.قیمت پرستار شبانه روزی با مناسب ترین قیمت در اختیار شما می باشد. یکی از مهمترین دوران زندگی هر شخصی دوران کهنسالی می باشد. از این جهت اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورت نیاز به پرستار برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله قیمت پرستار شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

پرستار شبانه روزی

پرستار سالمند در منزل فعالیتهایی از جمله آشپزی و کارهاب منزل و دیگر امور شخصی فرد را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به این روش فرد سالمند در منزل از این دوران لذت برده و به صورت مستقل زندگی می نماید. برای استخدام پرستار در منزل باید به نکاتی توجه نمود از جمله: حقوق پرستاری، دستمزد مرکز خدمات.
مدت زمان مراقبت از سالمند
نوع سرویس
مکان سالمند و فاصله محل زندگی
شرط ابتدایی مراقبت از سالمند در منزل، علاقه فرد می باشد. در صورتی که فرد دید مثبتی به به پرستار نداشته باشد دچار افسردگی می گردد. سبب ناتوانی و افسردگی سالمند می شود. پرستار باید فردی قابل اعتماد باشد و بتواند از نظر فیزیکی قوی باشد.
به دلیل شباهت افراد سالمند به کودکان باید فرد پرستار صبور باشد و آمادگی هر رفتاری از سمت سالمند باشند. با صبوری وضعیت را کنترل نمایند. پرستار باید آموزش کمک های اولیه را دیده باشد و بتواند در صورت نیاز سالمند را نجات دهد.یکی دیگر از نکات مهم آشنایی سالمند با دارو ها وبیماری ها باشد و در شرایطی که لازم است احیای قلبی عروقی را به خوبی در شرایط بحرانی انجام دهد.
اگر پرستار آموزش دیده باشد از حقوق بالاتری را دریافت می نماید. از جمله آموزش ها عبارتند از:
فیزیوتراپی، آشنایی با داروها، بیماریها، کمک های اولیه و انواع تزریقات.
در صورتی که سالمند دچار آلزایمر و بیناریهای مثل پارکینسون می باشند نیاز به پرستار با تجربه دارند و موجب بالا رفتن حقوق پرستار می شود.
در صورتی که، از پرستار بخواهید بیشتر از زمانی که به توافق رسیده اید، از سالمندان مراقبت کنند اضافه کاری دریافت می کنند.