قیمت پرستار تمام وقت

قیمت پرستار تمام وقت در موسسات مختلف پرستاری بسته به یک سری از شرایط متفاوت می باشد. قیمت پرستار تمام وقت از قیمت پرستار روزانه و همچنین قیمت پرستار پاره وقت و روزمزد تا حدودی بیشتر است. همچنین، قیمت پرستار تمام وقت از قیمت پرستار مراقب سالمند در موسسات پرستاری و مراکز خدماتی و ارائه دهنده خدمات نگهداری سالمند در منزل هم به مراتب بیشتر است. علت بالاتر بودن قیمت پرستار تمام وقت، تعداد بیشتر مسئولیت هایی است که پرستار تمام وقت به عهده دارد. همچنین قیمت پرستار شبانه روزی و تمام وقت بر اساس میزان خدماتی که ارائه می کند و نوع سرویس هایی که سالمند نیاز دارد و همینطور توافق مابین مشتری و موسسات پرستاری و مراکز خدماتی و ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند در منزل تعیین خواهد شد.

فاکتورهایی که در تعیین قیمت پرستار تمام وقت موثر است

مورد اول به این موضوع بستگی دارد که سالمند به تنهایی زندگی می کند یا خیر؟
همانگونه که در بالا ذکر شد ، قیمت پرستار تمام وقت به فاکتور ها و عوامل گوناگون و مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل موثر و تاثیر گذار بر این امر، این است که آیا سالمند تنها زندگی می کند و یا به تنهایی زندگی نمی کند و زندگی کردن وی به همراه شخص دیگری می باشد. سالمندی که به تنهایی زندگی می کند، اصولا نیاز به کمک بیشتری به پرستار داشته و پرستار تمام وقت در این شرایط می بایست خدمات گسترده تری به سالمند مورد نظر ارائه نماید. از جمله این خدمات می توان به مواردی چون همراهی سالمند به منظور انجام تمامی امور شخصی خود مانند رفتن به دستشویی، رفتن به حمام، غذا خوردن، رفتن به رختخواب و سایر امور شخصی سالمند، اشاره کرد و این کمک ها و خدمات در گستره ی وظایف پرستار تمام وقت می باشد.
مورد بعدی به بیمار بودن و یا سلامت سالمند بر میگردد.
سالم بودن و سلامتی سالمند و یا مبتلا بودن شخص سالمند به بیماری نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرستار تمام وقت برای مراقبت از سالمند می باشد. سالمندی که از سلامتی کامل یرخوردار است، تنها برای تامین احتیاجات خود مانند تهیه و خوردن غذا، انجام امور شخصی، تضمین ایمنی و مواردی از این دست، احتیاج به کمک دارد در صورتیکه سالمندی که بیمار است علاوه بر تامین این نیازها، نیازمند دریافت خدمات درمانی نیز هست. نوع بیماری و تعداد بیماری هایی که شخص سالمند به آن مبتلا می باشد نیز بر قیمت و دستمزد پرستار تمام وقت موثر است. به عنوان مثال سالمندی که دچار فلج عضلانی است نیازهای متفاوتی با سالمندی که مبتلا به آلزایمر می باشد دارد. یا بعنوان نمونه ای دیگر سرویس هایی که مورد نیاز یک سالمند مبتلا به نارسایی قلبی است با سرویس هایی که یک سالمند مبتلا به پارکینسون دارد قطعا متفاوت خواهد بود.
مورد آخر تاثیر گذار بر قیمت پرستار، کنترل ادرار شخص سالمند کنترل ادرار می باشد.
سالمندی که کنترل ادرار دارد، می تواند به راحتی با کمی کمک گرفتن از پرستار موردنظر به دستشویی رفته و نظافت شخصی خود را انجام دهد. در حالی که سالمندی که کنترل ادرار ندارد و از پوشک استفاده می کند، پوشک خود را کثیف می کند و در چنین شرایطی، پرستار سالمند موظف است وضع پوشک سالمند را مرتبا چک کند و در صورت کثیف شدن پوشک، اقدام به تعویض کردن آن نماید. پرستار نباید سالمند را با پوشک کثیف برای مدت طولانی رها کند زیرا این مسئله موجب بروز مشکلات و اذیت شدن سالمند خواهد شد. قیمت پرستار تمام وقت در مورد سالمندی که پوشکی است در مقیاسه با سالمندی که کنترل ادرار دارد، افزایش پیدا خواهد کرد.
موسسه پرستاری مهرآوران نوین با اعزام بهترین و مجرب ترین کادر پرستاری آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.