0
شرکت پرستاری در سعادت آباد

شرکت پرستاری در سعادت آباد

مراقبت ونگهداری ازسالمند در منزل
استانداردهای مراقبتی:
(۱ تعهد و مسئولیت پذیری در ایفای نقش های عملکردی کاربردی مربوط به سالمند
(۲ حمایت مددجوی سالمند در فائق آمدن به ناتوانی و ارتقاء سطح کارآمدی و توانمندی خویش
(۳ اتخاذ تصمیمات و اقدامات مددجو محور بر اساس اصول کاربردی واخلاقی
(۴ حمایت و تقویت خوداتکائی، استقلال و تحریک و فعالیت مددجوی سالمند
(۵ حفظ عملکرد اجتماعی و حضور و مشارکت مددجوی سالمند در جامعه
(۶ آموزش و مشاوره و بروز کردن دانش و مهارت های مرتبط با مددجوی سالمند
(۷ ارتقای سازگاری مددجوی سالمند نسبت به تغییرات زندگی( ناشی از فرایند سالمندی و ناتوانی های احتمالی)
(۸ تلاش برای بهبود مداوم کیفیت اقدامات و خدمات پرستاری سالمند وکودک
(۹ دست یابی، حفظ و ارتقاء کیفیت زندگی مددجویان سالمند تا حد امکان
(۱۰ حصول اطمینان نسبت به تامین نیازهای ویژه مددجوی سالمند
تمامی پرستاران موسسه مهرآوران نوین از طریق آزمون های مهم و سطح بالا گزینش شده و به جرات می توان گفت جزو برترین پرستاران در سطح کشور هستند.
در موسسه مهرآوران نوین شما کاملا این حق را خواهید داشت تا پرستار را خودتان انتخاب کرده و در هرزمان و به هر دلیلی از پرستار خود ناراضی بودید،عمل جایگزینی را انجام دهید.
موسسه مهرآوران نوین به سبب بزرگی تیم خود امکان ارائه کامل خدمات پرستاری براساس استاندارد های بین الملی را داراست .

خدمات مراقبت در منزل مجموعه خدماتی است که افراد ناتوان یا در بستر برای کارهای روزمره پزشکی و روانشناختی در خانه خود پس از بیماری، جراحی، جراحت، مراقبت از سالمندان دریافت می کنند.

خدمات مراقبت در منزل توسط سازمان های خصوصی و همچنین توسط دولت و شهرداری ها ارائه می شود.

 

امروزه با افزایش روزافزون جمعیت و افزایش جمعیت سالمندان، شرایطی به وجود آمده که نیازهای ضروری موسسات بهداشتی موجود برآورده نمی شود.

 

خدمات مراقبت در منزل از دیرباز در اروپا و آمریکا ارائه شده است و در کشور ما هم به صورت دولتی و هم خصوصی در حال گسترش است.

 

همانطور که در موسسه مهرآوران نوین ما، خدمات مراقبت در منزل دارای طیف گسترده ای از خدمات مانند پرستار در منزل، معاینه پزشک در منزل، خدمات مراقب در منزل، خدمات مراقبت از سالمندان، خدمات دندانپزشکی، فیزیوتراپی، شستشوی گوش، پا و پا می باشد.

 

به همین دلیل، بسیاری از روش ها بدون نیاز به مراجعه به بیمارستان، در راحتی در خانه به شما تحویل داده می شود.

شما در خانه بمانید و سلامتی خود را به ما بسپارید رسید.  با موسسه مهرآوران نوین ، می‌توانید بدون اینکه بیمار خود را خسته کنید، خدمات دکتر در منزل را در آسایش خانه خود دریافت کنید.

 

موسسه مهرآوران نوین یک سازمان مرکز پزشکی است. ما خدمات مراقبت در منزل را به هر منطقه تهران ارائه می دهیم. سلامت شما در دستان ایمن با کارکنان متخصص، حرفه ای مراقبت های بهداشتی و رضایت بالای مشتریان ما است.

برای خدمات مراقبت در منزل،

از مرکز تماس ما به شماره های  یا  شما می توانید تماس بگیرید.

 

به عنوان یک آژانس سلامت خانه ، هدف خدمات مراقبت از خانه ما است

 

خدمات مراقبت در منزل پس از جراحی یا جراحت برای بازگرداندن بیمار به سلامت قبلی است.

خدمات مراقبت در منزل برای بیماری های مزمن، حمایت از بیمار برای زندگی با بیماری خود و ایجاد آسایش هر چه بیشتر زندگی روزمره او است.

در مورد خدمات مراقبت از سالمندان در منزل، خویشاوندان شما می توانند با خدمات سالمندی ما مانند روتین دارو، خدمات منظم پرستار در منزل و مراقب بیمار، نیازهای خود را در آسایش خانه خود به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

در مورد خدمات مراقبت در منزل برای بیماران بستری و معلول، هدف ما این است که با ارائه خدمات درمانی لازم از حمام کردن بیمار تا کارهای مراقبت روزانه، پرستار در منزل، فیزیوتراپی در منزل، خدمات معاینه پزشک در منزل با خدمات مراقبت از بیمار، بهترین مراقبت ممکن را ارائه دهیم. .

مزایای خدمات مراقبت در منزل

تمام مراحل درمانی بیمار زیر یک سقف انجام می شود.

در صورت نیاز فوری به مداخله، تیم ما مجاز است و بیمار شما را می شناسد.

سود از نظر زمان و دستمزد به دست می آید.

از آنجایی که پیگیری بیمار شما توسط موسسه بهداشتی خانگی انجام می شود، شما مشاوره رایگان ۲۴/۷ دریافت می کنید.

از آنجایی که موسسه مهرآوران نوین نیز یک سازمان بیمارستانی است، در صورت نیاز به بیمارستان، پشتیبانی لازم انجام می شود.

تمام نیازهای پزشکی بستگان شما تحت نظر و برآورده خواهد شد.

 

وظایف خدمات مراقبت در منزل موسسه مهرآوران نوین چیست؟

هنگامی که از طریق مراکز تماس ما با ما تماس می گیرید، می توانید برای نیازهای خود خدمات معاینه را از پزشک شعبه مربوطه دریافت کنید. علاوه بر این، برخلاف تصور عمومی، ما خدمات تماس با پزشک خصوصی را با قیمت های مقرون به صرفه به خانه شما ارائه می دهیم. پزشکان ما روش هایی مانند معاینه، تجویز، تعویض پیگ و کاتتریزاسیون را انجام می دهند.

خدمات پرستاری در منزل ; ما خدمات تماس پرستار در منزل را با کادری از پرستاران متخصص در زمینه مربوطه برای نیازهای شما ارائه می دهیم. پرستاران ما روش هایی مانند تزریق وریدی، تزریق، پانسمان زخم، مراقبت های تسکینی و اندازه گیری علائم حیاتی را انجام می دهند.

خدمات فیزیوتراپی خانگی ; فیزیوتراپی یکی از خدمات بهداشتی خانه ما است. ما فرآیندهای درمانی را تحت کنترل فیزیوتراپیست های مجرب و پزشک فیزیوتراپی خود مدیریت می کنیم.

خدمات مراقبت از بیمار ; خدمات مراقبت از بیمار خانگی ما به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی برنامه ریزی شده است. شما می توانید به عنوان یک پرستار یا مراقب با توجه به اولویت خود مراقبت از بیمار را دریافت کنید. خدمات مراقبتی ما شامل مراقبت از بیماران آلزایمر، بیماران بستری، بیماران فلج و بیماران مسن است.

خدمات مراقبت از سالمندان در منزل ; به عنوان موسسه مهرآوران نوین ، خدمات مراقبت از سالمندان ما به طور جامع انجام می شود. ما کلیه خدماتی را ارائه می‌دهیم که آسایش زندگی سالمندان خود را افزایش می‌دهد، مانند نظارت بر مصرف دارو، نظارت معمول علائم حیاتی، معاینه پزشک، تنظیم روزمره خانه و خط مشاوره رایگان ۲۴/۷.

 

هزینه خدمات مراقبت از خانه خصوصی؟

موسسات بهداشتی خانگی خصوصی هزینه ای مشخص شده با توجه به منطقه شما و مسافت دریافت می کنند. شما می توانید در مورد خدمات بهداشتی خانه و اطلاعات قیمت خدمات ما را از مرکز تماس ما دریافت کنید.

بیشتربدانید:اعزام پزشک به منزل شبانه روزیاعزام پزشک شمال تهرانخدمات پزشکی در تهرانهزینه پزشک در منزل تهرانویزیت دکتر در منزلاعزام پزشک به منزل

خدمات بهداشتی در خانه خصوصی از کدام بیماران مراقبت می کند؟

ما به عنوان مؤسسه بهداشتی خانگی ، خدماتی را به افراد نیازمند مراقبت در تمام گروه های سنی ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید