موسسه پرستاری در منزل

خدمات و اعزام پزشک در منزل

موسسه پرستاری در منزل

مرکز پرستاری مهرآوران نوین با کادر مجربی از پرستاری، آماده ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد. تمامی خدمات به صورت روزانه ،شبانه میباشد .موسسه پرستاری مهرآوران نوین در پی آن است تا با ارائه خدمات ویژه رضایت سالمندان ، کودکان را جلب نماید.

در این موسسه هدف پرورش کادر باتجربه پرستاری است تا برای پرستاری و مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران عزیز در منزل به صورت روزانه، شبانه و ۲۴ ساعته آماده شوند. پرستاران با فراگیری دوره‌های آموزش نگهداری از سالمندان و دوره‌های روانشناسی سالمند و کودک آماده هرگونه خدمان رسانی به خانواده این عزیزان هستند.

مهم‌ترین خدماتی که در این موسسه ارائه می‌شود ارسال پرستار به منزل است. دیگر نیازی نیست خانواده‌ها برای نگهداری از عزیزانشان آن‌ها را به موسسه مربوطه بیاورند و زمانی را صرف رفت‌و‌آمد به موسسه نمایند. موسسه مهرآوران نوین برای حل این مشکل با اعزام پرستاران مجرب و حرفه‌ای به منزل در صدد نگهداری از بیماران، کودکان و سالمندان از بر‌آمده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۴۸۴۴۰۳۷ – ۸۸۰۸۱۷۱۱ تماس حاصل نمایید و از مشاره رایگان  کادر مهرآوران نوین بهره‌مند شوید.