0
تزریقات در منزل شمال تهران

تزریق در منزل با کادر مجرب

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که نیاز به تزریق درمنزل داشته باشید اما در آن زمان قادر به رفتن به محل مناسب اعم از درمانگاه یا بیمارستان نیستید تا مجبور شوید پرستار را به خانه آورده تا کار تزریقات در منزل را برایتان انجام دهد.موسسه مهرآوران نوین با ارسال پرستار جهت خدمات تزریق به تمام نقاط تهران در این راستا نیاز شما عزیزان را برطرف نموده است.

انجام تزریقات امری بسیار مهم است و نباید در آن سهل انگاری شود بدلیل اینکه دیده شده کسانی مدعی داشتن توانایی برای تزریقات بوده اند اما نتوانسته اند تزریقات را به خوبی انجام دهند و مشکلی را برای بیمار به بار اورده اند. پس نکته قابل توجه این است هرگز به افراد عادی و فاقد تخصص در این زمینه اعتماد نکنید و با مراکز درمانی که افراد با تجربه دارند مشکل بیمار خود را مطرح کنید
تزریق امپول و سرم و ویزیت پزشک در منزل در محل در شمال تهران به ما بسپارید در صورتی که بیمار در بستر دارید و یا نمی توانیدبیمارتان را به بیمارستان ببرید تمام کارهای پزشکی و پرستاری رابه مل بسپارید ما تمام خدمات پزشکی را در منزل خودتان ارایه میدهیم.
مرکز مهرآوران نوین تمام خدمات پزشکی را در منزل ارایه میدهد.تزریقات یکی از شیوه های رایج در تجویز داروها و اجرای نمونه گیری ها می باشد که در صورت رعایت نکردن استانداردهای ایمنی، خطراتی را برای هر دو طرف دارد بر اساس تحقیقات بعمل آمده سالانه حدود ۱۶ بیلیون تزریق در کشورهای در حال توسعه انجام میشود که حداقل ۵۰ درصد آن غیرایمن می باشد. خطرتزریقات غیر ایمن یک تهدید جدی است و استفاده نامناسب از سرنگها و سوزن ها می تواند باعث انتقال عفونت و تهدید زندگی گردد. برای مثال هپاتیت C و B HIV می توانند در اثر تزریق غیر ایمن منتقل گردد.. تهیه امکانات و شرایط کافی برای اجرای سیاست مربوط به تزریقات ضروری بوده و بایستی:-۱ تمام وسایل مورد نیاز مناسب از قبیل سرنگها، سر سوز نها، جعبه ها و …… همواره فراهم باشد.-۲ بایستی سیستم تهیه وسایل مورد نظر طوری طراحی شود که همواره این وسایل در دسترس باشد-۳ سرنگهای یکبار مصرف در سایزهای مختلف بایستی به میزان حداقل مصرف یک ماه موجود باشد.-۴ تهیه جعبه های ایمنی مخصوص دفع اشیاء تیز و برنده به تعداد کافی برای تمام واحدها تهیه گردد.کارشناس ما با رعایت کامل استانداردهای بین الملی پروسه مربوطه را برای بیمار انجام می دهند.

انجام کلیه خدمات پزشکی و تزریقات و خدمات امور بیماران کرونا وتزریق رمدسیور و….
توسط نرس با تجربه و ICUکار

یکی از پرکاربردترین خدمات سلامت در منزل، خدمات تزریق در منزل است. در درمان بسیاری از بیماری ها داروها به صورت تزریقی به بیمار داده می شود. تزریق یا تزریق فرآیندی است که در آن مایع یا دارو به داخل ورید، بافت، کانال یا فضای بدن معمولاً از طریق سرنگ تزریق می‌شود. این دارو به صورت تزریقی، خارج از دستگاه گوارش تجویز می شود. برای سلامتی شما بسیار مهم است که تزریق فقط توسط پرسنل مراقبت های بهداشتی مجاز و با تجربه انجام شود. روش های تزریقی که ساده به نظر می رسند در واقع باید حرفه ای و آگاهانه انجام شوند، در غیر این صورت ممکن است مشکلات جبران ناپذیری در سلامت شما ایجاد کنند.

تزریق در منزل

خدمات تزریق خانگی فرآیند تزریق داروهای تجویز شده توسط پزشک بیمار از طریق عضلانی (داخل عضلانی)، زیر جلدی (زیر پوست) یا داخل وریدی (دسترسی عروقی) به بدن بیمار بسته به نوع دارو است.

 

خدمات تزریق در منزل شامل فرآیند تزریق داروی تجویز شده به بدن بیمار می باشد. داروهایی که قرار است تزریق شود توسط بیمار ارائه می شود که شامل هزینه خدمات تزریق نمی شود.

 

اگرچه به نظر می رسد که خدمات تزریق در میان اقدامات بهداشتی کاربردی آسان و ساده است، اما در صورت عدم انجام آن در شرایط مناسب می تواند منجر به عوارض مختلفی شود. این موارد شامل آسیب های عصبی مختلف، آسیب بافتی و درد می شود. به همین دلیل، بسیار مهم است که کاربردهای تزریق توسط پرستارانی که در زمینه خود متخصص هستند، انجام شود.

 

کلیه خدمات تزریقی توسط پرستاران مجرب و در راستای رویه های مکتوب خدمات بهداشتی و مراقبتی در منزل به بیماران در هر سنی ارائه می شود و باعث صرفه جویی در زمان و آسایش بیمار در محیط خانه می شود.

 

خدمات تزریق روشی است که توسط پرستاران بنا به درخواست پزشک انجام می شود.

برای مشاهده سایر خدمات در دسته مراقبت در منزل با ما تماس بگیرید.

 

تزریق چیست؟ چگونه؟ انواع آن چیست؟

تزریق (سوزن) چیست؟

تزریق، فرآیند تزریق مایع و/یا دارو به داخل سیاهرگ، بافت، کانال و حفره بدن از طریق سرنگ است. جدا از مسیر دستگاه گوارش، به صورت تزریقی (داخل وریدی، عضلانی) تجویز می شود.

 

انواع تزریق در منزل چیست؟

تزریق زیر جلدی (SC): مناسب ترین محل برای تزریق زیر جلدی، سطح خارجی بازو و/یا قسمت فوقانی – بیرونی ساق پا می باشد. علاوه بر این، می توان تزریق را از قسمت بالای سینه یا پوست شکم انجام داد. داروهایی مانند انسولین و هپارین از این طریق تزریق می شوند. زیرا جذب دارو کند است. بسته به داروی تجویز شده، تزریق انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال، سرنگ انسولین برای بیماران انسولین و سرنگ توبرکولین برای هپارین استفاده می شود. بیش از ۱ میلی لیتر دارو و/یا مایع را نمی توان به بیمار داد.

 

محل تزریق باید تغییر کند. زیرا تزریق مکرر در همان ناحیه باعث آسیب بافتی و تاخیر در جذب می شود. به همین دلیل نواحی به ۷ قسمت مساوی تقسیم شده و از هر تزریق در یک ناحیه استفاده می شود. فشار وارده به محل تزریق پس از تزریق زیر جلدی مانع از جریان خون به سمت عقب و کاهش ایجاد اکیموز می شود، بنابراین در حالی که اعمال فشار توصیه می شود، ماساژ (اعمال حرکات دایره ای در حین فشار دادن پنبه، مالش) قطعاً توصیه نمی شود.

 

نحوه تزریق عضلانی

تزریق داخل عضلانی (IM) به عضله: از آنجایی که لایه ماهیچه ای غنی از رگ های خونی است، جذب و انتشار سریعتر از تزریق زیر جلدی است. ارجح ترین ناحیه برای تزریق عضلانی باسن است. علاوه بر این، می توان از عضلات ساق پا، ران یا شانه (دلتوئید) تزریق کرد. زمانی که بیمار نمی تواند دارو را به صورت خوراکی مصرف کند و زمانی که دارو نیاز به اثرگذاری سریع دارد استفاده می شود. تزریق عضلانی نیز زمانی انجام می شود که مایعات گوارشی معده و روده به مواد موثره دارو آسیب برساند.

 

تزریق داخل وریدی (IV): هدف از سوزن داخل وریدی رساندن داروی تزریقی مستقیماً از طریق ورید به سیستم گردش خون است. مناسب ترین نقاط بدن، قسمت داخلی مچ دست و وریدهای جلوی آرنج در بازوها است. تعداد قطرات در دقیقه باید رعایت شود.

 

تزریق زیر جلدی (داخل جلدی / ID): داروهایی که باید تجویز شوند روی لایه درم پوست اعمال می شوند. روی قسمت های بالایی و داخلی بازوها اعمال می شود.

بیشتربدانید:تزریقات در شهرک غربتزریقات در سعادت آبادتزریقات در تهرانتزریقات در غرب تهرانتزریقات در منزلتزریقات در منزل زعفرانیهتزریقات نیاورانتزریقات در منزل ولنجک

داخل وریدی چیست؟

لاتین “Intra” به معنای داخل، “Vein” به معنای رگ خونی وریدی، “Intravenous” به معنای داخل رگ است. در مواقعی که آزمایش خون مورد نظر باشد، در بیشتر مواقع با وارد شدن به ورید با سوزن (داخل وریدی) نمونه خون گرفته می شود. همچنین، زمانی که برخی از داروهای مورد استفاده برای درمان در پزشکی نیاز به تزریق داخل وریدی دارند، اغلب از طریق تزریق داخل وریدی تجویز می شوند. این تزریق ها را می توان با وارد شدن مستقیم به رگ با سوزن انژکتوری انجام داد و یا مجدداً با ورود سوزن به داخل رگ، سرم بسته شده و دارو با سرم مخلوط می شود یعنی در مدت زمان بیشتری رقیق می شود. ترجیحاً داروهایی که ناخوشایند هستند به سرعت تجویز شوند و در مواقعی که بیش از یک دارو نیاز به تجویز دارند، در سرم مخلوط شده و به آرامی تجویز شوند.

 

این اقدامات اغلب توسط پرستاران و گاهی توسط پزشکان انجام می شود. تجربه تجارت نیز مهم است. همچنین کاتتریزاسیون های داخل وریدی وجود دارد که در آن لوله های پلاستیکی از طریق ورید وارد می شوند. از آنجایی که چنین معاملاتی از حوصله این مقاله خارج است، به تفصیل آن اشاره نشده است.

 

تزریق داخل وریدی چگونه انجام می شود؟

سیاهرگ ها در هر اندام بدن ما وجود دارند. با این حال، متداول ترین وریدها برای دسترسی داخل وریدی، وریدهای جلویی آرنج هستند که در آرنج بازوها قرار دارند. یک کاف لاستیکی به بازو بسته می شود تا با پر شدن ورید از خون در زیر پوست قابل مشاهده و قابل لمس باشد. نقطه ورود با تجسم ورید یا گاهی با احساس آن با انگشتان تعیین می شود. این نقطه و پوست اطراف آن با تامپون های پنبه ای یا گاز استریل مرطوب شده با الکل یا محلول ضدعفونی کننده مایع مناسب پاک می شود و توپ ها با سوزن مناسب وارد توپ ها می شوند. گاهی اوقات رگ های جلوی آرنج در بیماران به دلیل نازک بودن بسیار یافت نمی شود، در این موارد به دنبال رگ های دیگر می گردند.

برای مثال وریدهای ساعد، وریدهای پشتی و گاهی حتی وریدهای ساق پا و پشتی معاینه می شوند و می توان از ورید مناسب برای دسترسی داخل وریدی استفاده کرد. تزریق داخل وریدی باید در شرایط استریل با دقت انجام شود. علاوه بر این، مهم است که تزریق‌ها تا حد امکان آهسته انجام شوند، هوا در سرنگ وجود نداشته باشد و هوا به داخل سیاهرگ وارد نشود.

 

برای انجام انواع تزریقات در منزل خود میتوانید از پرسنل حرفه ای مهراوران نوین کمک بگیرید.

 

پیلوگرافی داخل وریدی

پیلوگرافی داخل وریدی یک روش تصویربرداری رادیولوژیک برای بررسی کلیه ها و مجاری ادراری است. نام دیگر اوروگرافی است. بیمار روی میز دستگاه اشعه ایکس قرار می گیرد و ابتدا از ناحیه کلیه ها تا انتهای مثانه عکسبرداری می شود. به این حالت گرافیک سیستم ادراری مستقیم (DUSG) یا نمودار خالی می گویند. سپس یک دارو به صورت داخل وریدی همانطور که در بالا توضیح داده شد داده می شود. این دارو دارویی است که ما به آن ماده حاجب می گوییم که حاوی اتم های ید است.

بیشتربدانید:مراقبت از سالمند در منزل تهراننگهداری از سالمند شبانه روزی در منزلسرم تراپی در منزل غرب تهران

بسته به سن و وزن بیمار، یک داروی ماده حاجب یددار، معمولاً ۵۰-۲۰ میلی لیتر، به صورت داخل وریدی با تزریق آهسته به بیمار تزریق می شود. هنگامی که این دارو در جریان خون مخلوط می شود از کلیه ها فیلتر شده و وارد ادرار می شود و در عین حال کلیه ها و مجاری ادراری با دارو آغشته می شوند و در عکس اشعه ایکس در سومین بار به رنگ سفید قابل مشاهده می شوند. ، روزهای ۵، ۱۰ و ۲۰ پس از تجویز دارو. در فیلم های دقیقه ۳ و ۵ این فیلم های اشعه ایکس، اندازه کلیه ها، وجود عملکرد صافی طبیعی در کلیه ها و وجود ناهنجاری هایی مانند تنگی، انسداد، بزرگ شدن لوله ها (حالب) بین کلیه ها و مثانه (مثانه) در فیلم های دقیقه ۱۰ و ۲۰ می توان مشاهده کرد که آیا پر شدن و دیواره مثانه طبیعی است یا خیر. گاهی اوقات پس از ۲۰ دقیقه، با وادار کردن بیمار به ادرار کردن برای مشاهده تخلیه مثانه پر شده، یک فیلم خالی از مثانه گرفته می شود.

 

نظارت بر وضعیت تخلیه مثانه به ویژه در بیماران مبتلا به بزرگی پروستات بسیار مهم است.

 

پیلوگرافی داخل وریدی یک روش تصویربرداری رادیولوژیکی ارزشمند است که اطلاعات بسیاری از بیماری های کلیه و مجاری ادراری را ارائه می دهد. می توان مشاهده کرد که آیا در بیماران مبتلا به فشار خون برابر در زمان فیلتر دو کلیه وجود دارد یا خیر. این اطلاعات ارزشمندی را برای تشخیص و پیگیری در بیماران مشکوک به اختلال عملکرد کلیه، تومور، سنگ یا عفونت در کلیه، تنگی، انسداد، سنگ، عفونت یا تومور در حالب و همچنین در بیماران مشکوک به تومور مثانه، سنگ ارائه می دهد. یا عفونت

 

با پیلوگرافی داخل وریدی، به خوبی می توان مشاهده کرد که آیا بزرگی (هیدرونفروز) در مجاری جمع کننده ادرار در کلیه ها وجود دارد یا خیر. در بیماران مبتلا به سنگ در مجاری ادراری و حالب، محل سنگ و اینکه آیا در دفع ادرار اختلال ایجاد می‌کند، مشخص می‌شود. در گذشته، این اطلاعات فقط با پیلوگرافی داخل وریدی قابل جستجو بود و بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه با استفاده گسترده از روش های تصویربرداری مقطعی مانند سونوگرافی، توموگرافی کامپیوتری و تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، نیاز به پیلوگرافی داخل وریدی کاهش یافته است.

 

برای انجام انواع تزریقات در منزل خود میتوانید از پرسنل حرفه ای مهراوران نوین کمک بگیرید.

 

درج سرم

ما اکنون با تیم متخصص خود که سالهاست در شعبه خود کار می کنند در کنار شما هستیم تا بتوانید در خانه، محل کار راحت تر باشید. اکنون دریافت خدمات بدون ترک خانه و انتظار در صف بیمارستان بسیار آسان است.

 

خون گیری و آزمایش خون

اکنون انجام آزمایش های خونی که پزشک از شما خواسته است در خانه بسیار آسان است.

 

کابینه بهداشت

کابینت بهداشت چیست؟

کابینه بهداشت نهادی است که وظیفه ارائه سرم، روش های تزریق، بخیه زدن و برداشتن، اندازه گیری فشار خون، مراقبت در منزل و خدمات بهداشتی مشابه را بر عهده دارد.

 

تزریق خانگی

در حال حاضر تزریق‌ هایی مانند آنتی ‌بیوتیک ‌ها، مسکن‌ ها، رقیق‌کننده‌های خون، ضد تب، پیشگیری ‌کننده ‌های سقط جنین در لقاح آزمایشگاهی و غیره که پزشک برای شما در خانه تجویز کرده است بسیار آسان‌ تر است.

 

سلامت خانه

خدمات مراقبت در منزل و خدمات بهداشتی به ویژه خدمات پرستاری در منزل به ترتیب معاینه پزشک متخصص در منزل، خدمات مراقب در منزل، درمان گلوتاتیون، تعویض پیگ، تعویض کانول تراکئوستومی.

(تراکئوستومی)، بینی معده، جایگزینی کاتتر ادرار، سرم اتم (B1-B2-B6-B12 – ویتامین C) درمان زخم فشار منفی،

تست PCR، تعویض سوزن پورت، بخیه استپلر، بخیه، گذاشتن IV، جمع آوری خون، شستشوی گوش، درمان پینه، اکسیژن درمانی، تزریق، پانسمان،

اندازه گیری فشار خون، اندازه گیری قند خون، مراقبت از نوزاد، خدمات همراه، تزریق، دسترسی عروقی

 

خدمات مراقبت در منزل چیست؟

با طولانی شدن عمر، افزایش بیماری های مزمن مشاهده شده است. به همین دلیل خدمات بهداشتی و مراقبتی مستمر توسعه یافته و مفهوم مراقبت در منزل به وجود آمده است.

 

خدمات مراقبت در منزل برای اولین بار در سال ۱۸۰۰ در انگلستان معرفی شد.

با این حال، اگرچه امروزه هنوز خدمات مراقبت در منزل به اندازه کافی وجود ندارد، بسیاری از موسسات و سازمان ها به کار روی این موضوع ادامه می دهند.

تمامی مشاغل (پرستار، پزشک) شاغل در خدمات مراقبت در منزل و خدمات بهداشتی نیازمند عشق و وجدان حرفه ای مضاعف برای انجام حرفه های خود در زیر سقف مراقبت در منزل هستند.

 

خدمات مراقبت در منزل یک سرویس چند رشته ای (کار تیمی) است.

کسانی که زیر سقف سلامت خانه خدمات دریافت و ارائه می کنند چه وظایفی دارند؟

افرادی که خدمات دریافت می کنند باید بتوانند بخشی از مسائل مربوط به مراقبت و درمان خود باشند و بتوانند از تصمیم گیری حمایت کنند.

متخصص مراقبت های بهداشتی ارائه دهنده خدمات مراقبت در منزل باید به حریم خصوصی افراد احترام بگذارد و اصول رازداری را کاملاً رعایت کند.

فردی که این خدمات را دریافت می کند باید بتواند در صورت امکان برای زندگی مستقل حمایت دریافت کند.

فردی که مایل به دریافت خدمات مراقبت در منزل است و پرستار مراقبت از منزل که این خدمات را ارائه می دهد باید در مراقبت های لازم برای بهبود سلامت و رفاه فرد مشارکت داشته باشند.

مهم است که تیم خدمات بهداشتی و مراقبتی در منزل با یک درک مشترک عمل کنند.

خدمات مراقبت در منزل باید به یک اندازه در دسترس باشد. سن، جنسیت، باور، ناتوانی، فرهنگ و زبان گفتاری، تمایلات جنسی و غیره.

افرادی که می خواهند خدمات مراقبت در منزل را دریافت کنند باید مراقبت ایمن دریافت کنند و احساس امنیت کنند.

افرادی که می خواهند خدمات دریافت کنند باید از سوء استفاده محافظت شوند و پرستاران مراقبت در منزل باید از حقوق افراد محافظت کنند.

 

مراقبت از نوزاد

اگرچه آموزش های اولیه مراقبت از نوزاد توسط پرستاران نوزاد قبل از ترخیص انجام می شود، اما مراقبت از نوزاد تازه متولد شده در خانه به تنهایی مادران را نگران می کند. با این حال، مراقبت روزانه از نوزاد آنقدر که تصور می شود دشوار نیست. مادران معمولاً برنامه مراقبت از نوزاد در خانه خود را ظرف چند هفته اجرا می کنند.

 

سرویس همراه

زمانی که یکی از بستگان شما مجبور است برای مدت طولانی در بیمارستان یا در خانه بماند، ممکن است به یک همراه نیاز داشته باشید.

این بیشتر زمانی است که کسی نیست که به طور مداوم در شب با فرد بیمار یا سالمند باشد.

در مواقعی که بستگان بیمار نمی توانند دائماً در کنار او باشند، تیم متخصص ما بیمار شما را همراهی کرده و تمامی نیازهای او را برطرف می کند.

 

اندازه گیری فشار خون

افراد مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون که به دلیل اپیدمی ویروس کرونا نمی توانند از خانه خارج شوند، باید این اندازه گیری ها را در خانه انجام دهند.

با این حال، برخی از معیارها باید در هنگام اندازه گیری در خانه در نظر گرفته شوند.

به خصوص بیماران مسن و مبتلایان به بیماری های مزمن (بیماران قلبی عروقی، مبتلایان به اختلالات ریتم) در این مدت از خانه خارج نشوند.

حفظ فاصله اجتماعی حتی در خانه بسیار مهم است.

به خصوص در این فرآیند، ممکن است مقادیر قند و فشار خون بیماران به دلیل استرس ناشی از بیماری فعلی بدتر شود.

فشار خون توسط پرستاران متخصص ما بدون خروج از منزل اندازه گیری می شود.

ما به اندازه یک تماس تلفنی به هم نزدیک هستیم.

 

شستشوی گوش

چگونه می توان گوش شستن (تمیز کردن) را در خانه انجام داد؟

در طی فرآیند کووید ۱۹، خدمات پاکسازی گوش برای همه کسانی که مشکلات شنوایی دارند، به ویژه بیماران مسن ما با کم شنوایی در گوش ارائه می شود.

پس از این فرآیند که در آن کاربردهایی مانند لاواژ، آسپیراسیون و کورت قابل انجام است، کثیفی و کثیفی موجود در گوش پاک می شود.

 

بخیه زدن (بخیه زدن)

دوخت منگنه

این یک منگنه ساختمانی تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ است.

می توان از آن در صدمات بزرگ با لبه های زخم کاملاً مشخص استفاده کرد.

برای استفاده در نواحی با جریان خون شدید و بخیه زدن دشوار است، مانند پوست سر مناسب است.

خطر عفونت کمتر از بخیه های دیگر است.

 

تعویض پین پورت

که به عنوان یک برانول یا یک کاتتر عمل می کند، تمام درمان های اعمال شده از طریق دسترسی عروقی بیمار را می توان از اینجا انجام داد.

این یک منگنه پوست در ساخت تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ است.

می توان از آن در صدمات بزرگ با لبه های زخم کاملاً مشخص استفاده کرد.

برای استفاده در نواحی با جریان خون شدید و بخیه زدن دشوار است، مانند پوست سر مناسب است.

خطر عفونت کمتر از بخیه های دیگر است.

 

تغییر کاتتر ادرار

قرار دادن کاتتر ادراری در منزل امکان پذیر است. سلطان کاتتر ادراری را در بستر بیمار در شرایط استریل توسط سرویس بهداشتی منزل نصب و تعویض می کند.

سوند ادراری یک لوله لاستیکی استریل است که از سوراخی که ادرار در آن ایجاد می‌شود وارد می‌شود و به سمت مثانه پیش می‌رود تا ادرار را از مثانه خارج کند به نحوی که اجازه تجمع ندهد.

ادرار خارج شده در یک محفظه مخصوص به نام کیسه ادرار جمع آوری می شود.

هدف اصلی سوند ادراری خارج کردن ادرار انباشته شده در مثانه است و اگر به هر دلیلی مانعی برای رسیدن ادرار از کلیه ها به مثانه وجود داشته باشد مفید نخواهد بود.

 

تغییر کاتتر نازوگاستریک

مراقبت از بینی معده

در بیمارانی که در منزل به مدت طولانی نمی توانند از راه خوراکی تغذیه شوند، تغذیه از طریق لوله بینی معده انجام می شود.

در این بیماران موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

اگر لوله بینی معده در هنگام تغذیه در جای خود قرار نگیرد، غذای داده شده ممکن است به ریه ها فرار کند. این وضعیت می تواند نتایج بدی از عفونت ریه تا مرگ در بیمار ایجاد کند.

به همین دلیل قبل از شروع تغذیه از لوله بینی معده باید بررسی شود که آیا لوله در معده است، آیا به سمت مجاری تنفسی در حال حرکت است یا اینکه در دهان پیچ خورده است.

خطوط روی لوله بینی معده باید در سطح ۲-۳ خط در سطح بینی باشد.

در ضمن با دادن هوا به معده با انژکتور ۵۰ سی سی و گذاشتن دست روی شکم روی شکم می توان بررسی کرد که آیا هوا به معده می رود و معده متورم می شود یا خیر.

 

بیماران مبتلا به لوله بینی معده از طریق دهان تنفس می کنند و به دلیل عدم مصرف خوراکی مخاط دهان خشک می شود و لب ها ترک می خورند.

برای این کار اتاق بیمار مرطوب می شود. غشاهای مخاطی دهان و بینی تمیز می شوند.

مسواک زدن منظم دندان ها، شستشوی داخل دهان با ضد عفونی کننده خوراکی و مرطوب کردن مخاط باید اطمینان حاصل شود.

 

 

تعویض کانول تراکئوستومی

چه زمانی باید کانول تراکئوستومی تعویض شود؟

کانول های تراکئوستومی با کانول داخلی باید هر ۳ ماه یکبار تعویض شوند. کانول داخلی باید هر روز برداشته شود، با آب و صابون تمیز شود و دوباره روی آن قرار گیرد. تعمیر و نگهداری دستگاه تنفسی باید طبق دستورالعمل سازنده انجام شود.

 

 

خدمات تبادل PEG خانگی

PEG چیست؟ تبادل PEG در خانه

PEG (گاستروستومی آندوسکوپی از راه پوست) روشی است که برای کنترل تغذیه بیمارانی که مشکل تغذیه دارند و نمی توانند از طریق دهان غذا بخورند، لوله ای را با عبور از دیواره شکم وارد معده می کنند.

با قرار دادن PEG، نیازهای غذای مایع یا جامد بیمار و درمان های دارویی مستقیماً بدون استفاده از مری با کمک یک لوله نازک به معده می رسد.

قرار دادن PEG و برخی از بیماری هایی که در آنها تغییر PEG در خانه ایجاد می شود

 

بیماری های مغز و سیستم عصبی

گیجی یا از دست دادن هوشیاری پس از یک بیماری عصبی (سکته مغزی، آسیب سر)

ناتوانی در بلع

تومورها در مری

بیماری ALS (نرون حرکتی)

میاستنی گراویس

تومورهای گردن

بیماری هایی مانند زوال عقل، آلزایمر، پارکینسون

ناهنجاریهای مادرزادی

 

سرم خانگی

در موارد خستگی، ضعف، کاهش انرژی، برخی بیماری ها، کهولت سن، تشنگی و … قابل استفاده است.

ایمنی را تقویت می کند محافظت بالایی در برابر بیماری ها دارد.

سرم معمولا حاوی ویتامین های گروه B، ویتامین C و برخی ویتامین های دیگر، مسکن ها، داروهای ضد حساسیت و حتی آنتی بیوتیک ها می باشد.

برنامه تقریباً ۳۰-۴۵ دقیقه طول می کشد.

 

تزریق خانگی (سوزن)

خدمات تزریق خانگی تزریق یا تزریق فرآیند تزریق مایع یا دارو به ورید، بافت، کانال یا فضای بدن، معمولاً از طریق انژکتور است.

 

 

 

چه کسی خدمات تزریق خانگی را انجام می دهد؟

خدمات تزریق در منزل توسط پرستاران دارای مجوز و مجرب که مجاز به ورود به منزل هستند و طبق روال مکتوب خدمات بهداشتی و درمانی در منزل انجام می شود.

خدمات بهداشتی خانه سلطان پرستاران متخصص ما به اندازه یک تماس تلفنی ۲۴/۷ نزدیک هستند.

 

 

استفاده از سرم در منزل

روش قرار دادن سرم در خانه چیست؟

این فرآیند تزریق برنامه های سرمی مورد نیاز در طول درمان یک بیماری به طور مستقیم به داخل ورید از طریق یک کاتتر داخل وریدی (IV) است.

روش های درج سرم که اغلب برای بیماران بستری در بیمارستان اعمال می شود، طبق دستور پزشک در درمان سرپایی یا خانگی نیز اعمال می شود.

 

 

چه کسی قرار دادن سرم را در خانه انجام می دهد؟

توسط پرستاران متخصص و دارای مجوز در منزل انجام می شود. این پرستاران که از کارکنان خدمات بهداشتی و درمانی در منزل هستند، طبق مجوز پزشک برای انجام عمل سرم گذاری در منزل حاضر می شوند و درخواست لازم را انجام می دهند.

بیشتربدانید:اعزام پزشک به منزل شبانه روزیفروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکیقیمت تجهیزات پزشکینمایندگی تجهیزات پزشکیخدمات پزشکی در تهران

برخی از درمان هایی که می توانند تحت سرویس سرم خانگی ارائه شوند عبارتند از:

در درمان های تغذیه روده ای و تزریقی در بیمارانی که از راه خوراکی تغذیه نمی شوند،

در اختلالات تعادل الکترولیت ناشی از بیماری ها، زمانی که تعادل متابولیک باید بازیابی شود،

در درمان های آنتی بیوتیکی که در موارد عفونت استفاده می شود،

در موارد مدیریت درد بعد از عمل،

در درمان های شیمی درمانی،

ارائه خدمات می تواند در موقعیت های قلبی درمانی انجام شود.

خدمات مراقبت از درمان

کمک در مصرف دارو

مراقبت از زخم و تغییر پانسمان

اندازه گیری فشار خون، نبض و قند خون

تزریقات (تزریق انسولین یا تزریق برای جلوگیری از ترومبوز)

پوشاندن و درآوردن جوراب های فشاری

استفاده از باندهای فشاری

درمان زخم فشاری

مراقبت از استومی

کاتترهای سوپراپوبیک

علاوه بر این، مراقبت در خانه خدمات اضافی مختلفی را ارائه می دهد که بخشی از مراقبت های اولیه و مراقبت های درمانی نیستند. در صورت نیاز، بیماران ما می توانند خدماتی را برای کارهای خانه رزرو کنند که زندگی روزمره را آسان تر می کند.

خدمات مراقبت در منزل

مراقبت مهلت

گذراندن وقت با هم

تهیه دارو و کمک

کمک در خرید

آماده سازی وعده های غذایی

تمیز کردن آپارتمان، شستشو

تعویض و شستن لباس

بیشتر بدانید:فیزیوتراپی و رادیوگرافی در منزلدرمان زخم بستر تضمینیسونداژ در منزلدرمان زخم بستر تضمینی

چرا مراقبت در خانه؟

برای چند دهه، نام ما بر کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری مطلق در مراقبت های سرپایی ایستاده است. ما یک سرویس پرستاری خصوصی هستیم و به شخصیت، اعتماد و قدردانی هم برای بیماران و هم برای کارکنان خود اهمیت زیادی قائل هستیم. خدمات مراقبت سرپایی ما و آنچه انجام می دهیم باید به بستگان و کسانی که به مراقبت نیاز دارند احساس امنیت بدهد و کیفیت زندگی را دائماً بهبود بخشند.

ما نیازها و عادات فردی را ارج می نهیم و به آن احترام می گذاریم و می خواهیم استقلال را ارتقا دهیم و زندگی روزمره را به طور منعطف و فردی مطابق با الزامات عملکرد سازماندهی کنیم.

مراقبت قابل اعتماد از سالمندان مبتلا به زوال عقل و آلزایمر

با افزایش سن، مراقبت از سالمندان به دلیل بیماری های جدی مانند زوال عقل و آلزایمر بیش از پیش ضروری می شود. فردی که نیاز به مراقبت دارد به طور فزاینده ای در زندگی روزمره به حمایت نیاز دارد. در مرحله اولیه، اقوام اغلب این وظایف را بر عهده می گیرند، اما به دلیل حجم کاری زیاد و محدودیت زمانی، به سرعت به محدودیت های خود می رسند. حمایت ارائه شده توسط خدمات مراقبت سرپایی نه تنها بستگان را تسکین می دهد، بلکه به افراد آسیب دیده نیز این امکان را می دهد که در محیط آشنا و محیط اجتماعی خود به زندگی ادامه دهند.

مراقبت سرپایی از سالمندان در محیط زندگی خصوصی انجام می شود و استقلال و تحرک فرد نیاز به مراقبت را ارتقا می دهد. مراقبت در خانه – کریستل هنوخ به مراقبت و مراقبت فردی و قابل اعتماد از سالمندان اهمیت زیادی می دهد. کارکنان پرستاری ما زمان کافی برای رسیدگی به نیازهای شخصی و ادغام مهارت های فرد مورد نظر در مراقبت های روزمره دارند. هنگام برنامه ریزی تورها، خواسته هایی مانند زمان و چرخش مراقبت را در نظر می گیریم و به برنامه ریزی مراقبین اهمیت زیادی قائل می شویم تا یک همکاری قابل اعتماد ایجاد کنیم. مراقبت از خانه در چهار دیواری خود با توجه به تلاش فردی و با کمال میل با همکاری بستگان انجام می شود. با تطبیق نوع و میزان خدمات با شرایط فعلی، پشتیبانی انعطاف پذیر و طراحی یک زندگی روزمره فردی تر را امکان پذیر می کنیم.

در کوتاه مدت یا بلند مدت، چیزهای اساسی مانند بهداشت شخصی یا مصرف غذا دیگر نمی توانند به تنهایی تسلط یابند. اگر در زندگی روزمره به حمایت نیاز دارید، پرستاران ما بدون زمان انتظار طولانی در دسترس شما هستند. تیم مراقبت از خانه – مهراوران نوین همیشه در کنار شماست تا به شما کمک کند تا با زندگی در خانه کنار بیایید.

از خدمات پرستاری می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

تجویز و زمان بندی داروهای جدید

تجویز داروی تزریقی و پورت کاتتر

کمک به رعایت دارو

جلسه و منابع آموزش دارو به بیمار و خانواده

 

تزریق در منزل:

تزریق یکی ازمهم ترین کار های درمانی است، اما نیاز به توجه و نیاز به یک فرد مجرب و باتجربه دارد. هر چقدر هم که ساده به نظر برسد بسیاری از ما به دلایل مختلف مانند کهولت سن، آسیب، بیماری یا کمبود وقت در سفر به پزشک مشکل داریم. موسسه مهراوران ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در خانه، یک مرکز پرستاری با کیفیت بالا برای شما می باشد تا  خدمات تزریق راحت و بدون دردسر در خانه تجربه کنید.متصدیان پزشکی مشکلاتی را که بیمار تجربه می کند درک می کنند و ایده آل ترین کمک را به آنها ارائه می دهند.

 

متخصصان بهداشت و مراقبت دارویی:

پس از تجویز داروی جدید برای بیمار، نگرانی های مربوط به آموزش صحیح و رعایت موارد مهمی است که باید برای پیامدهای سلامتی بیمار در نظر بگیرید. با استفاده از پرستاران مراقبت های بهداشتی در خانه ، مطمئن خواهید بود که بیمارتان خدمات صحیح را دریافت میکند:

ارزیابی پزشکی حرفه ای و مداخلات برای تجویز دارو، از جمله نظارت بر علائم واکنش، ارزیابی اثربخشی دارو، و اطمینان از انطباق دارو و…

مراقبت های پرستاری با تمرکز بر ایمنی بیمار، از جمله تکنیک های مناسب برای تزریق کاتتر عضلانی، زیر جلدی و پورت و …

 

انواع تزریق را می توان در خانه انجام داد:

پرستاران آموزش دیده مهراوران انواع تزریقات را برای  بیماران در منازل بیمار  انجام می دهند. انواع تزرق در خانه :

تزریق داخل وریدی

تزریق داخل جلدی

تزریق زیر جلدی

تزریقات عضلانی

 

مزایای دریافت خدمات تزریق در خانه:

دریافت تزریق در منزل به کمک پرستاران مجرب و با تجربه مزایای خیلی زیادی دارد. برخی از مزایای مهم تزریق در خانه را جمع آوری کرده ایم:

 

شما در زمان و ارژی جویی می کنید:

یکی از بارزترین مزایای دریافت خدمات تزریق در منزل صرفه جویی در زمان و انرژی است.رفتن  به مطب یک پزشک یا کلینیک پرستاری هزینه و زمان قابل توجهی نیز دارد. علاوه بر این، امروزه  که تقریباً همه چیز در دسترس شماست، پیروی از خدمات پزشکی و سلامتی برای شما ضروری و مهم است و باید پیگیری شود .

 

دریافت خدمات در منزل آن را به یک تجربه آسان برای شما تبدیل می کند:

جستجوی مراقبت های پزشکی برای سالمندان و افرادی که از بیماری رنج می برند بسیار ناراحت کننده است. حتی چیزی به سادگی تزریق برای آنها کار دشواری است و به این ترتیب این افراد از خدمات تزریق در خانه بهره زیادی می برند. فوبیای تزریق یکی دیگر از عوامل مهمی است که افراد را از تزریق سریع باز می دارد و به همین دلیل برای آنها گزینه تزریق در خانه، با داشتن عزیزانشان در کنارشان، هیچ چیز خوبی نیست.

 

مدیریت صحیح تزریق برای کودکان:

پس از سالمندان، اگر کسی نیاز به تزریق متناوب داشته باشد، این نوزادان و کودکان خردسال هستند که به تزریق منظم واکسن برای محافظت از آنها در برابر بیماری‌های مختلف نیاز دارند. خدمات تزریق به نوزادان و خردسالان  به دلیل ترس  و درد ناشی از آن بسیار سخت  ضروری است. در چنین زمانی دریافت خدمات پرستار برای تزریق در منزل هم برای خردسال شما و هم برای افراد مسن منزل شما کاملاً مفید است.

 

خدمات بهداشتی خانه:

خدمات پرستاری

درمان های تجویز شده توسط تیم مراقبت های بهداشتی شما مانند تزریق، مراقبت از زخم، تجویز دارو و غیره.

گفتار درمانی

راه های جایگزین برای بیان نیازها و احساسات را بیاموزید تا مهارت های ارتباطی آسیب دیده را بازیابی کنید

فیزیوتراپی

تمرینات درمانی مانند ورزش دامنه حرکتی، توانبخشی حرکتی، تمرین راه رفتن برای بازیابی قدرت و هماهنگی

کار درمانی

فعالیت‌ها و تمرین‌هایی که برای کمک به از سرگیری مراقبت از خود و فعالیت‌های عادی زندگی روزمره مانند عملکردهای حرکتی درشت و ظریف بالاتنه و ایمنی با حمام طراحی شده‌اند

برنامه مراقبت های مزمن

مراقبت از دیابت، مراقبت CHF، مراقبت COPD، مراقبت از ذات الریه، مراقبت از سرطان، مراقبت از دمانس

مراقبت تسکینی

درمان و پیشگیری از علائم بیماری های مزمن و جدی تشخیص داده شده مانند تهوع، گوارشی، علائم تنفسی، علائم مرتبط با درمان درمانی. درمان درد و سایر علائم ناراحت کننده

برنامه نارسایی احتقانی قلب (CHF) برای بیماران پرخطر

افزایش دانش در مورد نارسایی قلبی و بهبود کیفیت زندگی و کاهش بستری شدن مجدد

 

خدمات:

قرار دادن کاتتر ادرار در خانه: قرار دادن کاتتر ادرار می تواند کار دشواری باشد و برای بیماری که در حال حاضر مشکلات زیادی را تجربه می کند دردناک باشد. مراجعه مکرر به بیمارستان برای چنین بیمارانی آسان نیست و بنابراین ما مراقبت از کاتتر ادراری را در خانه ارائه می دهیم.

انتقال مایعات آنتی‌بیوتیک در خانه (سرم تراپی):شما اکنون می‌توانید در خانه‌تان راحت باشید، حتی اگر ممکن است نیاز به تزریق مایعات آنتی‌بیوتیک داشته باشید.

کانولاسیون: اگر بیمار نیاز به انجام کانولاسیون داشته باشد و نیاز به انجام آن به طور منظم داشته باشد.

قرار دادن لوله رایلز : لوله رایلز بلند یک لوله باریک است که از پلی اورتان یا سیلیکون ساخته شده است. برای رسیدن به معده بیمار استفاده می شود.

تغییر لوله تراکئوستومی: در خانه انجام تراکئوستومی از نظر روحی و جسمی خسته کننده است. بیماری که تحت تراکئوستومی قرار گرفته است نیاز به مراقبت بسیار خوبی دارد و انجام آن به متخصص نیاز دارد.

پانسمان زخم در خانه: ما خدمات پرستاری را برای مراقبت از پانسمان زخم در خانه ارائه می دهیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که پرستاران ما حرفه ای مجرب و متخصص در این زمینه هستند . پرستاران ما مطمئن می‌شوند که بیمار برای درد جسمانی آرامش پیدا می‌کنند.

 

خدمات مراقبت در منزل

گذراندن وقت با هم

تهیه دارو و کمک

کمک در خرید

آماده سازی وعده های غذایی

تمیز کردن آپارتمان، شستشو

تعویض و شستن لباس

 

 

چرا مراقبت در خانه؟

برای چند دهه، نام ما بر کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری مطلق در مراقبت های منزل درخشیده است. ما یک سرویس پرستاری خصوصی هستیم و به شخصیت، اعتماد و قدردانی هم برای بیماران و هم برای کارکنان خود اهمیت زیادی قائل هستیم. خدمات مراقبت سرپایی ما و آنچه انجام می دهیم باید به بستگان و کسانی که به مراقبت نیاز دارند احساس امنیت بدهد و کیفیت زندگی را دائماً بهبود بخشند.

خدمات بهداشتی خانگی چیست؟

خدمات بهداشتی خانگی به افرادی که می خواهند درمان خود را در منزل ادامه دهند خدمات بهداشتی را در منزل ارائه می دهد. با استفاده از این کار که به افراد امکان می دهد در خانه یا محیط خانوادگی خود از مراقبت های بهداشتی برخوردار شوند، فرآیندهای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها انجام می شود. موسسه پرستاری مهر آوران نوین با کارکنان حرفه ای، تجهیزات تکنولوژیکی و رویکرد خدمات عالی، راه حل های قابل اعتمادی را برای نیازهای سلامتی شما تولید می کند.

 

 

چه کسی می تواند از خدمات بهداشتی خانگی بهره مند شود؟

خدمات بهداشتی خانگی توسط موسسه پرستاری مهر آوران نوین برای افرادی که نمی توانند یا نمی خواهند خانه را ترک کنند، بیمارانی که می خواهند درمان خود را در خانه ادامه دهند، مادرانی که نیاز به حمایت قبل و بعد از زایمان دارند، سالمندانی که نیاز به مراقبت دارند و معلولان جسمی ارائه می شود. افراد در محیط خانه؛ مشاوره، معاینه، معاینه، درمان و مراحل پیگیری را ارائه می دهد.

 

مراقبت های بهداشتی در منزل جایگزین مهمی برای افرادی است که در حفظ مراقبت از خود مشکل دارند. آزمایشاتی که در مرحله تشخیص ضروری تشخیص داده می شوند را می توان در منزل بدون نیاز به مراجعه به بیمارستان انجام داد. استانداردهای بالای مراقبت های بهداشتی در محیط بیمار بدون ایجاد اختلال در جریان زندگی روزمره ارائه می شود. به این ترتیب زندگی روزمره افراد راحت‌تر می‌شود و تمامی اقدامات لازم برای مراقبت از آنها به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

 

موسسه پرستاری مهر آوران نوین در حوزه خدمات بهداشتی خانگی در بسیاری از زمینه ها خدمات ارائه می دهد، از معاینه پزشک گرفته تا خدمات پرستاری، از متخصص تغذیه تا روانشناس، از فیزیوتراپی و توانبخشی تا مراقبت طولانی مدت از بیمار، از بیماری های قفسه سینه تا پوست، از بیماری های کودکان. تا ارتوپدی، از استفاده از دستگاه های پزشکی تا آزمایش های آزمایشگاهی.

 

موقعیت هایی که می توان از خدمات بهداشتی خانگی استفاده کرد به شرح زیر است:

 

  • افراد ناتوان جسمی و افرادی که مشکلات عملکرد ذهنی دارند

 

  • افراد گروه سنی بالاتر، افراد مسن و افراد نیازمند مراقبت

 

  • افراد پس از مراقبت های ویژه، افرادی که به مراقبت های تسکینی نیاز دارند (افراد مبتلا به زوال عقل، بیماری پارکینسون، نارسایی قلبی، سرطان، بیماری های ریوی و سایر بیماری های جدی)

 

  • بیمارانی که به مراقبت های بعد از عمل نیاز دارند

 

  • مادران در دوران بارداری و زایمان

 

  • افرادی که در موقعیت هایی هستند که نیاز به انزوا دارند، مانند کووید-۱۹، می توانند از خدمات بهداشت خانگی بهره مند شوند.

 

 

خدمات بهداشتی خانه شامل چه مواردی می شود؟

موسسه پرستاری مهر آوران نوین امکاناتی را برای بیماری هایی که ممکن است در تمام مراحل زندگی با آن ها مواجه شویم، ارائه می دهد.

 

شما می توانید خدمات مهمی مانند پزشک در منزل، پرستار در منزل، چک آپ در منزل، مراقبت مادر و نوزاد در منزل، تصویربرداری رادیولوژی در منزل و … را از متخصصین مراقبت در منزل دریافت نمایید.

 

علاوه بر این، به موسسه پرستاری مهر آوران نوین ، ما در مواقع اضطراری تا رسیدن آمبولانس، از طریق تلفن با پزشکان مرکز تماس پزشکی خود پشتیبانی زندگی ارائه می‌کنیم. در مواقع غیر اضطراری به سوالات شما در مورد سلامتی شما پاسخ می دهیم.

 

همچنین می توانید از خدمات پزشک آنلاینی که برای افرادی که نیاز به معاینه یا درمان از طریق تماس تصویری دارند و نمی توانند یا ترجیح نمی دهند به بیمارستان بیایند، بهره مند شوید. می توانید از طریق تماس تصویری از خانه، محل کار یا محل خود، قرار ملاقات بگیرید و خدمات بهداشتی را دریافت کنید.

بیشتربدانید:اعزام پزشک به منزل شبانه روزیاعزام پزشک شمال تهرانخدمات پزشکی در تهرانهزینه پزشک در منزل تهرانویزیت دکتر در منزلاعزام پزشک به منزل

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد خدمات بهداشتی خانه، می توانید از وب سایت موسسه پرستاری مهر آوران نوین ما اطلاعات کسب کنید و برای دریافت خدمات بهداشتی در منزل وقت بگیرید.

خدمات تزریق در منزل

شما می توانید با دریافت خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، به آسانی و بدون معطلی از این خدمات بهره مند شوید. یکی از بارزترین مزایای تزریق در خانه این است که باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه سفر می شود. ما می توانیم ایمنی شما را با تزریق در خانه حفظ کنیم. علاوه بر صرفه جویی در هزینه، می توانید از خدمات نشستن تزریق در منزل بهره مند شوید.

از آنجا که حضور در مراکز درمانی مستلزم زمان زیادی است، مردم امروز از رفتن به بیمارستان اجتناب می کنند. با نشستن در خانه، می توانید در مدت زمان کوتاه تری با هزینه کمتر خدمات بهتری دریافت کنید. امروزه مراکز مراقبت در منزل جایگزین بسیار خوبی برای حضور در مراکز درمانی است. چون گاهی وقت کافی برای مراجعه به بیمارستان نداریم. تزریق آمپول در خانه برای این افراد یک مزیت بزرگ است. آنها از ناراحتی طی کردن مسافت در امان هستند . موسسه پرستاری مهرآوران نوین تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مزایای خدمات تزریق در خانه

وجود پرستار در منزل مزایای زیادی دارد زیرا تزریق یک عمل پزشکی است که فقط توسط یک پرستار دارای مجوز انجام می شود.

یکی از مزایای کلیدی این است که همه می توانند با خیال راحت به پرستار ارشد برای خدمات تزریق در خانه دسترسی داشته باشند. در نتیجه هیچ شانسی برای ابتلا به بیماری اضافی وجود نخواهد داشت. مراجعه به بیمارستان در بیرون تا حدی استرس زاست. باز هم برای جلوگیری از ابتلا به عفونت های مختلف در بیمارستان استفاده از خدمات مراکز مراقبت در منزل توصیه میشود . این خدمات در راحتی در خانه شما به شما ارائه می شود.

بیماران مسن و کسانی که مجروح شده اند، رفتن به بیمارستان را دشوار می دانند. آنها حتی قادر به انجام اقدامات جزئی مانند تزریق نیستند. به همین دلیل، آنها از مراقبت های ارائه شده در خانه و امکانات تزریق در خانه بهره مند می شوند.

برای آنها این روش ایمن و بهداشتی خواهد بود. علاوه بر این، برای آنها راحت خواهد بود. در یک مرکز خانگی، آنها در حالی که در خانه نشسته اند خدمات تزریق دریافت می کنند.

 

تزریق به نوزادان

تزریق واکسن به کودکان و نوزادان بسیار دشوار است. به همین دلیل، استفاده از یک پرستار واجد شرایط در منزل هم برای نوزادان و هم برای والدین مفید است. نوزادان از تزریق خانگی سود می برند. با توجه به این واقعیت که نوزادان برای سالم ماندن نیاز به واکسیناسیون مداوم دارند. این فرآیند بهداشتی خواهد بود. علاوه بر این، زمانی که در خانه هستید، می توان با یک پرستار دارای مجوز تماس گرفت. کارکنان پرستاری ما در این فرآیند بسیار با تجربه هستند، بنابراین شما می توانید برای تمام این خدمات تزریق در خانه در تهران به موسسه پرستاری مهرآوران نوین اعتماد کنید.

 

آیا می دانید داروهایی که از طریق فرآیند تزریقی تجویز می شوند برای یک بیمار بحرانی بسیار سریعتر عمل می کنند؟ در تهران، شهری که به‌خاطر سبک زندگی شلوغ و اغلب به ترافیک پر ازدحام شهرت دارد، خدمات تزریق در خانه به بسیاری از افراد کمک می‌کند. بیماران دیگر نیازی به صرف زمان و تلاش برای رفتن به کلینیک یا بیمارستان برای تزریق خود ندارند. خدمات تزریق در خانه به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و از گسترش بیماری ها جلوگیری کنید. واکسیناسیون خانگی سفر را از بین می برد و ایمن سازی راحت و در دسترس را برای بیماران تضمین می کند.

 

خدمات ما

موسسه پرستاری مهرآوران نوین از طریق خدمات بالینی استثنایی، از جمله خدمات تزریق در خانه، تجربه مراقبت های بهداشتی را افزایش می دهد. خدمات پزشکی در خانه را از مرکز ما دریافت کنید. مانند یک بیمارستان، مرکز بالینی ما بالاترین سطح ایمنی، راحتی و تخصص بالینی را ارائه می دهد.

موسسه پرستاری مهرآوران نوین پرستارانی را برای تزریق در خانه ارائه می دهد که در زمینه کاهش خطر ابتلا به عفونت در محیط های مراقبت های بهداشتی متخصص هستند. اگر می‌خواهید خدمات پزشکی بدون حضور به کلینیک یا بیمارستان داشته باشید، فقط یک سرویس تزریق را در نزدیکی خود جستجو کنید تا متخصصان ما به درب منزل شما خواهند رسید. متخصصان ما در انجام سریع تزریقات حیاتی متخصص هستند. خدمات تزریق ما در خانه توسط متخصصانی ارائه می شود که تجربه انجام تزریقات را به روشی بدون درد دارند.

 

خدمات پزشکی در منزل توسط چه کسانی ارائه می شود ؟

در موسسه پرستاری مهرآوران نوین متخصصان مراقبت های بهداشتی ماهر ما از دستورالعمل های مقامات بهداشتی پیروی می کنند و از تزریق با کیفیت بالا اطمینان می دهند. آنها تزریق مورد نیاز تجویز شده توسط پزشک را به سرعت، ایمن و بدون درد انجام می دهند. هدف موسسه پرستاری مهرآوران نوین عمدتاً کمک به افرادی است که نیاز به تزریق در خانه دارند تا بتوانند داروی خود را در خانه تجویز کنند.

مزایای خدمات تزریق در خانه فراتر از راحتی است. پرستار ما برای خدمات تزریق در خانه محیطی راحت و آشنا را برای بیماران فراهم می کند که می تواند منجر به نتایج درمانی بهتر شود. ما تمام دستورات تجویز شده توسط پزشک را رعایت می کنیم. پرستاران تزریق ما فوق العاده کارآمد و به موقع هستند. آنها در یک زمان از پیش تعیین شده با تمام تجهیزات لازم به خانه شما می رسند. همه افرادی که نیاز به تزریق روزانه دارند می توانند خدمات ما را بپردازند، زیرا ما تزریق خدمات خود را در خانه با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهیم.

موسسه پرستاری مهرآوران نوین یک مرکز پرستاری با کیفیت بالا را در تهران خدمات تزریق راحت و بدون دردسر در خانه ارائه می دهد. محدودیت‌های مختلف، از جمله سن، آسیب، بیماری، یا محدودیت‌های زمانی، تزریق خودسرانه را چالش‌برانگیز می‌کند و بر اهمیت کمک حرفه‌ای تأکید می‌کند.

برای چنین افرادی، دریافت تزریق در خانه سودمند است و دردسرهای رفتن به مطب یا بیمارستان را از بین می برد و مراقبت های پزشکی به موقع را تضمین می کند. در عصر کنونی خدمات درب منزل، با توجه به مزایایی که دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است . با حرکت در این راستا، موسسه پرستاری مهرآوران نوین این امکان را به مردم ارائه می دهد که بتوانند در خانه خدمات تزریقات را دریافت کنند.

 

رعایت پروتکل های بهداشتی

پرستاران حرفه ای تزریق ما از تمام پروتکل های ایمنی و بهداشتی پیروی می کنند. استفاده از خدمات تزریق در خانه راحت است. پرستاران واجد شرایط ما برای تزریق در خانه در یک زمان برنامه ریزی شده به منزل شما  می آیند و کل فرآیند را راحت تر و کارآمدتر می کنند. آنها فضای آرام و راحت تری را برای بیماران ایجاد می کنند. موسسه پرستاری مهرآوران نوین خدمات تزریق سفارشی را در خانه ارائه می دهد. این رویکردهای منحصر به فرد به پرستاران ماهر برای تزریق در خانه کمک می کند تا نیازهای دقیق بیماران را درک کنند و راه حل های مناسب ارائه دهند.

 

خدمات تزریق در خانه در تهران

تزریقات داخل رگی

تزریق داخل وریدی داروها یا مایعات الکترولیتی را مستقیماً وارد رگ می‌کند. پرستاران دارای مجوز ما در تجویز دارو از طریق تزریق IV تجربه بالایی دارند. در موسسه مهرآوران، ما پاسخ بیماران به تزریق IV را برای کاهش خطرات واکنش انفوزیون نظارت می کنیم.

تزریق IV توسط پرسنل پزشکی در مراکزی مانند کلینیک ها و بیمارستان ها انجام شد. موسسه مهرآوران اکنون تزریقات حیاتی را در خانه بیمار توسط پرستار مجاز تزریق خانگی ما ارائه می دهد. متخصصان ما خطر قرار گرفتن در معرض پاتوژن های مضر را پس از انجام تزریق IV کاهش می دهند. خدمات تزریق در خانه برای کسانی که ترس از سوزن دارند راحت تر است.

 

تزریقات عضلانی

تکنیک تزریق IM دارو را مستقیماً به عضله عروقی می رساند و جذب سریع جریان خون را تضمین می کند. متخصصان مراقبت های بهداشتی ما تزریقات عضلانی راحت را در محل شما یا در مراکز ما ارائه می دهند. متخصصان مراقبت های بهداشتی ما به پروتکل ها، روش های ایمنی، و دفع مناسب سرنگ ها، سوزن ها و ویال های دارو پایبند هستند.

بیشتربدانید:تزریقات در غرب تهرانتزریقات در شهرک غربتزریقات در منزلتزریق در منزل تهران

بیماران مبتلا به بیماری های مزمن اغلب برای رفتن منظم به مراکز درمانی برای تزریق تلاش می کنند. تزریقات خانگی نتایج مراقبت های بهداشتی را افزایش می دهد، در زمان صرفه جویی می کند و استرس بیمار را کاهش می دهد. پرستار تزریق خانگی ما با راحت بودن، تجربه بیمار را در کل بهبود می بخشد. هر گونه واکنش منفی به سرعت توسط متخصصان ما رسیدگی می شود.

پرستاری در منزل چیست؟

هنگامی که یکی از عزیزان دارای بیماری مزمن یا ناتوانی است یا پس از جراحی، بیماری جدی، تصادف یا هر مورد دیگری که نیاز به مراقبت و توجه بیشتر دارد، از بیمارستان مرخص شده است، می تواند باری را بر دوش بقیه افراد بگذارد. نگه داشتن بیمار در یک مرکز مراقبتی، یکی از گزینه هایی است که می توانید امتحان کنید، اما این مورد می تواند بسیار گران باشد. گزینه بهتر این است که عزیز خود را به خانه بیاورید و از خدمات مراقبت در منزل که یک پرستار اختصاصی می تواند ارائه دهد، استفاده کنید. چنین پرستاری می تواند تمام نیازهای بیمار مثل مراقبت از خود، دارو، غذا و کارهای روزمره را برطرف کند.

 

پرستاران مراقبت در منزل با خانواده تعامل دارند و آنها را در جریان وضعیت سلامتی و پیشرفت بیمار قرار می دهند تا بتوانند به پرستار حرفه ای در منزل برای دستیابی به اهداف سلامتی که برای بیمار تعیین کرده اند، کمک کنند. مراقبت شخصی در منزل برای بیماران و خانواده ‌هایشان مزایای متعددی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

مزایای پرستاری در منزل برای بیماران

بزرگترین مزیت پرستاری در منزل این است که بیمار می تواند در خانه خود، در محیط راحت و آشنای خود باشد. با یک پرستار اختصاصی، آنها مراقبت های شخصی و ویژه ای دریافت می کنند که نیازهای فردی آنها را برآورده می کند. بیمار می تواند زمان با کیفیتی را با اعضای خانواده در حین دریافت مراقبت های حرفه ای بگذراند.

 

با مراقبت در منزل، بیمار از عفونت های بیمارستانی نیز در امان خواهد ماند. اگر بین پرستاری در منزل و مراقبت های بیمارستانی تصمیم نگرفته اید، اجازه دهید به طور مفصل به مزایای پرستاری در منزل برای بیماران بپردازیم:

 

  1. بیمار همراه با مراقبت های حرفه ای مورد توجه خانواده قرار می گیرد

یک پرستار خانگی می‌تواند تمام مراقبت‌های پزشکی مورد نیاز بیمار را ارائه کند و به بقیه اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا حمایت عاطفی و مراقبتی را برای کمک به بهبودی سریع‌تر ارائه دهند. داشتن یک پرستار تمام وقت در منزل همچنین تضمین می کند که بیمار از نیازهای خود مانند غذا، دارو، بهداشت شخصی و غیره غافل نمی شود. این اتفاق برای بیمارانی که از، از دست دادن حافظه، افسردگی و سایر مشکلات سلامت روان رنج می‌برند، زیاد رخ می دهد. پرستاری در خانه برای سالمندان می تواند به آنها کمک کند تا کارهای روزانه خود مانند مراقبت از خود، لباس پوشیدن، پیاده روی، تهیه غذا و غیره را انجام دهند.

 

  1. بیماران در محیطی راحت و آشنا هستند

اقامت طولانی مدت در بیمارستان می تواند از نظر جسمی و روانی ناراحت کننده باشد. دیدن سایر بیماران، شنیدن صدای تولید شده توسط مانیتورهای پزشکی و سایر وسایل و غیره می تواند بر اضطراب بیمار بیفزاید. بیمارستان ها همچنین کانون عفونت هستند و بیماران به راحتی می توانند به مشکلات سایر بیماران مبتلا شوند، به خصوص زمانی که ایمنی آنها پایین است.

 

این موضوع کاملا بدیهی است که بیماران می توانند بهترین مراقبت های پزشکی را در بیمارستان ها دریافت کنند، اما آن ها تنها زمانی می توانند از حمایت عاطفی و اجتماعی برخوردار شوند که در خانه و در محیط آشنا باشند. این یکی از بزرگترین مزایای پرستاری در منزل برای بیماران و خانواده های آنها می باشد، زیرا بیماران با احساس راحتی بیشتر در خانه تمایل دارند سریعتر بهبود یابند. آنها مراقبت های حرفه ای را از پرستار خانگی همراه با محبت و حمایت اعضای خانواده خود دریافت می کنند.

 

  1. مراقبت های پزشکی سفارشی

مراقبت پرستاری در خانه اجازه می دهد تا همه چیز را مطابق با نیاز و راحتی بیمار سفارشی کنید، بر خلاف بیمارستان هایی که همه چیز مطابق استاندارد پیش می رود. شما می توانید پرستاری را در خانه استخدام کنید که مایل و قادر به کمک به بیمار در انجام کارهای روزمره، وعده های غذایی، غذا، معاشرت و موارد مشابه باشد. چنین مراقبت شخصی و انفرادی به بیمار کمک می کند تا سریعتر و بهتر بهبود یابد.

 

  1. دسترسی به تمام وسایل کمک پزشکی ضروری

داشتن یک پرستار حرفه‌ای در منزل می‌تواند به شما کمک کند تا تجهیزات پزشکی لازم را به دست آورید و این ممکن است به ویژه در مورد بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند COPD، بیماری قلبی، دیابت یا ناتوانی‌ها ضروری باشد. آنها حتی می توانند کارهایی مانند دریافت دارو از داروخانه، برنامه ریزی قرار ملاقات با پزشک، درخواست ویزیت در منزل و غیره را انجام دهند.

 

پرستاری در منزل مخصوصاً برای شرایط مزمن یک ضرورت جدی است زیرا ممکن است بیمار تا پایان عمر به مراقبت و حمایت شبانه روزی نیاز داشته باشد که ممکن است خانواده قادر به ارائه آن نباشند. یک پرستار حرفه ای آموزش دیده در خانه مهارت دارد تا تمام این نیازها را به صورت ایمن و به موقع مدیریت کند.

 

  1. کیفیت بهتر زندگی

پرستاری در خانه می تواند به فرد اجازه دهد تا زندگی بهتر و رضایت بخشی داشته باشد، زیرا پرستار برای کمک به بیماران در برنامه های روزمره خود آموزش دیده است. این شامل حمام کردن، بهداشت شخصی، نظافت، لباس پوشیدن، پیاده روی، غذا خوردن، داروها و حتی گردش های کوچک است. آنها می توانند از افتادن یا آسیب رساندن بیمار به خود جلوگیری کنند که بسیار مهم است، زیرا چنین حوادثی می تواند روند بهبودی او را کند کند.

 

  1. نتایج بهبود یافته

پرستاری در خانه برای کودکان، کسانی که بیماری های مزمن دارند و هر کس دیگری که ایمنی ضعیفی دارد می تواند به بهبودی سریعتر کمک کند. هنگامی که مراقبت و حمایت پزشکی حرفه ای در خانه ارائه شود، عوارض سلامتی کمتری وجود دارد.

 

  1. حمایت از رژیم غذایی.

خوردن وعده های غذایی سالم برای همه ما مهم است، اما برای سالمندان و کسانی که از بیماری ها و جراحی ها بهبود می یابند، بسیار حیاتی است. یک پرستار حرفه ای می تواند اطمینان حاصل کند که بیمار غذای مغذی در طول روز دارد که به بهبودی او کمک کند. اعضای خانواده ممکن است زمان لازم برای رسیدگی روزانه به این موضوع را نداشته باشند، بنابراین، وجود یک پرستار حرفه ای در خانه ضروری است.

 

یک پرستار خوب آموزش دیده و با تجربه می تواند حتی در تهیه وعده های غذایی طبق توصیه های پزشک یا متخصص تغذیه کمک کند و مراقب باشد که بیمار خوب غذا بخورد. آنها حتی می توانند نموداری از آنچه بیمار می خورد نگه دارند و هرگونه تغییر در رفتار غذایی را به خانواده یا پزشک گزارش دهند.

بیشتربدانید:اعزام پزشک به منزل شبانه روزیاعزام پزشک شمال تهرانخدمات پزشکی در تهرانهزینه پزشک در منزل تهرانویزیت دکتر در منزلاعزام پزشک به منزل

  1. همراهی و حمایت عاطفی

نه تنها سالمندان یا بزرگسالانی که تنها زندگی می کنند، حتی بیمارانی که در خانواده زندگی می کنند نیز می توانند احساس تنهایی کنند، زیرا دیگران در خانه ممکن است تمام روز را برای کار یا مدرسه و غیره بیرون بروند. این تنهایی می تواند باعث شود آنها از نظر اجتماعی احساس انزوا کنند و آنها را به سمت افسردگی سوق دهد حتی بر سلامت و رفاه کلی آنها تأثیر منفی می گذارد.

با این حال، با وجود یک پرستار حرفه ای در خانه، می توان این تنهایی را از بین برد. پرستار به عنوان یک همراه عمل می کند، با بیمار صحبت می کند، با او فعالیت هایی مانند باغبانی یا بازی های رومیزی انجام می دهد، و حتی آنها را به پیاده روی می برد. ارتباطات برای حفظ سلامت افراد و هوشیاری ذهنی آنها بسیار مهم است.

 

  1. دسترسی به تیم های مراقبت پرستاری ماهر در خانه

انواع مختلفی از خدمات پرستاری در منزل وجود دارد که می توانید از آنها برای عزیزان خود استفاده کنید: این پرستار می تواند یک پرستار حرفه ای باشد که می تواند در زمینه کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، مراقبت از لوله تغذیه، خدمات غذاخوری و مراقبت از ونتیلاتور کمک کند. برای شرایط حساس مانند آسیب نخاعی و ضربه مغزی، مراقبت از کاتتر، نظارت بر علائم حیاتی و غیره بسیار ضروری است. در واقع، برای بیماران خاص، ممکن است نیاز باشد که یک تیم کامل در محل خود داشته باشید. ممکن است یک پرستار در منزل وجود داشته باشد که به صورت شبانه روزی در کنار بیمار بماند تا به نیازهای روزانه او رسیدگی کند، و ممکن است به پرستاری نیاز داشته باشید که یک یا چند مورد از خدمات تخصصی را ارائه دهد.

 

پرستاران می توانند تحت نظارت پزشکی باشند که پیشرفت بیماران را در فواصل زمانی معین بررسی می کند. مزیت مراقبت‌های بهداشتی در منزل این است که بیماران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به بیمارستان، مرکز توانبخشی یا کلینیک از همه این متخصصان کمک دریافت کنند. آنها می‌توانند در راحتی در خانه خود باشند.

 

مزایای پرستاری در منزل برای خانواده ها

اگر هنوز در مورد انتخاب یک پرستار در منزل برای مراقبت از عزیزتان متقاعد نشده اید، به یاد داشته باشید که این فقط بیماران نیستند که از این موضوع سود می برند، بلکه شما و سایر اعضای خانواده نیز از این مزیت بهره مند می شوید.

 

  1. به برنامه روزانه خود ادامه دهید

وقتی مراقبت های پرستاری در خانه دارید، لازم نیست نگران مرخصی گرفتن، نادیده گرفتن تحصیل یا واگذاری کسب و کارتان به دیگران باشید. شما می توانید به کار و تحصیل ادامه دهید و حتی فعالیت های اوقات فراغت خود را انجام دهید و نیازی نیست که از نادیده گرفته شدن عزیزتان احساس گناه کنید. پرستار حرفه ای در منزل مطمئن خواهد شد که سلامت، تندرستی و نیازهای اجتماعی بیمار برآورده می شود. شما از بار مراقبت رها شده اید و می توانید مطمئن باشید که از عزیزتان به خوبی مراقبت می شود.

بیشتربدانید:تزریقات در غرب تهرانتزریقات در شهرک غربتزریقات در منزلتزریق در منزل تهران

  1. مقرون به صرفه بودن

بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند که بدانند هزینه های پرستاری در منزل کمتر از هزینه های بستری طولانی مدت است. در برخی موارد، به دلیل نیاز به اقدامات خاص، بستری طولانی مدت در بیمارستان ممکن است اجتناب ناپذیر باشد. اما امروزه بسیاری از این روش‌ها را می‌توان در خانه توسط یک پرستار حرفه‌ای آموزش دیده با هزینه بسیار کمتر انجام داد. در واقع، ممکن است بتوانید تا ۵۰ درصد از هزینه های اقامت خود در بیمارستان را پس انداز کنید. امروزه، شما می توانید اکثر تجهیزات پزشکی مانند متمرکز کننده های اکسیژن، ونتیلاتورهای غیر تهاجمی، اکسیژن، فشار خون و سایر مانیتورها را اجاره کنید که می توانند مراقبت های لازم را برای عزیزانتان در خانه ارائه دهند.

کارشناسان ما در اسرع وقت در سراسر تهران در خدمت شما هستن

دیدگاهتان را بنویسید