0
تزریقات در منزل سعادت آباد

تزریق در منزل سعادت آباد

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که نیاز به تزریقات در منزل داشته باشید اما در آن زمان قادر به رفتن به محل مناسب اعم از درمانگاه یا بیمارستان نیستید تا مجبور شوید پرستار را به خانه آورده تا کار تزریق در منزل را برایتان انجام دهد. در کوتاه‌ترین زمان با یک تماس متخصصان ما در خدمتتان هستند. ارسال نیرو به تمام نقاط تهران تنها از طریق شماره‌گیری شماره‌های زیر.

انجام کلیه خدمات پزشکی و تزریقات و خدمات امور بیماران کرونا وتزریق رمدسیور و….
توسط نرس با تجربه و ICUکار

کارشناسان ما در اسرع وقت در سراسر تهران در خدمت شما هستن

انجام تزریقات امری بسیار مهم است و نباید در آن سهل انگاری شود بدلیل اینکه دیده شده کسانی مدعی داشتن توانایی برای تزریقات بوده اند اما نتوانسته اند تزریقات را به خوبی انجام دهند و مشکلی را برای بیمار به بار اورده اند. پس نکته قابل توجه این است هرگز به افراد عادی و فاقد تخصص در این زمینه اعتماد نکنید و با مراکز درمانی که افراد با تجربه دارند مشکل بیمار خود را مطرح کنید
تزریق امپول و سرم و ویزیت پزشک در منزل در محل  تهران رابه ما بسپارید در صورتی که بیمار در بستر دارید و یا نمی توانیدبیمارتان را به بیمارستان ببرید تمام کارهای پزشکی و پرستاری رابه مل بسپارید ما تمام خدمات پزشکی را در منزل خودتان ارایه میدهیم.در صورتی که نیاز به هر گونه تزریقی دارید ما تمام خدمات پزشکی را در منزل ارایه میدهیم تزریقات یکی از شیوه های رایج در تجویز داروها و اجرای نمونه گیری ها می باشد که در صورت رعایت نکردن استانداردهای ایمنی، خطراتی را برای هر دو طرف دارد بر اساس تحقیقات بعمل آمده سالانه حدود ۱۶ بیلیون تزریق در کشورهای در حال توسعه انجام میشود که حداقل ۵۰ درصد آن غیرایمن می باشد. خطرتزریقات غیر ایمن یک تهدید جدی است و استفاده نامناسب از سرنگها و سوزن ها می تواند باعث انتقال عفونت و تهدید زندگی گردد. برای مثال هپاتیت C و B HIV می توانند در اثر تزریق غیر ایمن منتقل گردد.. تهیه امکانات و شرایط کافی برای اجرای سیاست مربوط به تزریقات ضروری بوده و بایستی:-۱ تمام وسایل مورد نیاز مناسب از قبیل سرنگها، سر سوز نها، جعبه ها و …… همواره فراهم باشد.-۲ بایستی سیستم تهیه وسایل مورد نظر طوری طراحی شود که همواره این وسایل در دسترس باشد-۳ سرنگهای یکبار مصرف در سایزهای مختلف بایستی به میزان حداقل مصرف یک ماه موجود باشد.-۴ تهیه جعبه های ایمنی مخصوص دفع اشیاء تیز و برنده به تعداد کافی برای تمام واحدها تهیه گردد.کارشناس ما با رعایت کامل استانداردهای بین الملی پروسه مربوطه را برای بیمار انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید