اجاره دستگاه ساکشن در تهران

اجاره دستگاه ساکشن در تهران

دستگاه ساکشن ، که به نام آسپیراتور نیز شناخته می شود ، نوعی دستگاه پزشکی است که در درجه اول برای از بین بردن انسداد مانند مخاط ، بزاق ، خون یا ترشحات از راه هوایی فرد استفاده می شود. هنگامی که فردی به دلیل عدم هوشیاری یا انجام یک روش پزشکی مداوم قادر به کنترل ترشحات نیست ، دستگاه های ساکشن با حفظ یک راه هوایی روشن به آن ها کمک می کند تا تنفس کنند.
در عمل ، متخصصان مراقبت از دستگاه های ساکشن به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه درمانی استفاده می کنند ، زمانی که راه هوایی بیمار به طور جزئی یا کامل مسدود شده است.

برخی از کاربردهای رایج اجاره دستگاه ساکشن در تهران عبارتند از:

از بین بردن ترشحات تنفسی در صورت عدم توانایی بیمار
کمک به بیمار که هنگام تشنج یا بیهوشی استفراغ می کند
پاکسازی خون از مجاری تنفسی
حذف یک ماده خارجی از نای و یا ریه های بیمار (آسپیراسیون ریوی)

از آنجایی که می توان اجاره دستگاه ساکشن در تهران را در کنار سایر فناوری های پزشکی برای درمان انواع بیماری های تهدید کننده زندگی مورد استفاده قرار داد ، آسپیراتورها در هر دو حالت پیش بیمارستانی و درون بیمارستانی به یک پایه اصلی تبدیل شده اند. با توجه به همه گیر بودن آن ها ، سوال در مورد موارد استفاده و عملکرد آنها معمول است.
امروزه چندین نوع دستگاه ساکشن برای استفاده یا اجاره توسط بیمارستان ها و بیماران در دسترس است ، اجاره دستگاه ساکشن در تهران بسیار راحت است.


دستگاه های ساکشن دستی : دستگاه های دستی از برق استفاده نمی کنند و طراحی آن ها می تواند به سادگی یک لامپ دستی باشد که برای بیرون آوردن مخاط از حفره بینی کودک استفاده می شود. با این حال ، استفاده مداوم و موثر از دستگاه های مکش دستی در مدت زمان طولانی دشوار است.
دستگاه های ساکشن ثابت : قابل اعتماد ، موثر و سازگار هستند. با این حال ، عدم قابلیت حمل آن ها مطلوب نیست. بیماران نمی توانند در حین حمل و نقل با دستگاه ساکشن ثابت درمان شوند و فقط می تواند در چهار جداره بیمارستان مراقبت های اضطراری ارائه دهد.
دستگاه های ساکشن قابل حمل – محبوبیت دستگاه های ساکشن قابل حمل به دلیل پیشرفت در فن آوری آسپیراتور و باتری رو به افزایش است. آسپیراتورهای قابل حمل سبک وزن بوده و جابجایی و آن ها آسان است و برای بیماران و متخصصان پزشکی بسیار مناسب است.
دستگاه های ساکشن دستی ، ثابت و قابل حمل همگی در محیط مراقبت مدرن جای خود را دارند. هر کدام دارای نقاط قوت خاص خود هستند و متخصصان پزشکی ممکن است از انواع مختلفی از دستگاه های ساکشن در مراحل مختلف درمان استفاده کنند.

موارد استفاده رایج برای اجاره دستگاه ساکشن در تهران

دستگاه های ساکشن اغلب زمانی استفاده می شوند که بیمار دچار انسداد مایع یا نیمه جامد در حلق ، نای یا سایر حفره های دهانی خود می شود. با این حال ، دستگاه ساکشن ایده آل بسته به وضعیت بیمار ممکن است متفاوت باشد. در اینجا چند سناریو وجود دارد که در آن بیماران یا متخصصان می توانند از دستگاه ساکشن قابل حمل استفاده کنند.
مراقبت مداوم از بیمار
در صورتی که به دلایل مختلف نتوانند ترشحات خود را خارج کنند ، بیماران ممکن است به دستگاه های ساکشن قابل حمل در خانه نیاز داشته باشند. این شامل بیمارانی است که تحت مراقبت تسکینی قرار می گیرند و کنترل ترشحات خود را دشوار یا غیرممکن می دانند ، افرادی که بیماری مزمن دارند (COPD ، ALS ، فیبروز کیستیک ، برونشکتازی و غیره) یا بیمارانی که تحت عمل نای تراستومی قرار گرفته اند.