اجاره تجهیزات آی سی یو icu

اجاره تجهیزات آی سی یو icu

تجهیزات مورد استفاده در بخش مراقبت های ویژه از تجهیزات آشنا مانند مانیتور فشار خون تا دستگاه های بسیار تخصصی مانند دستگاه های دیالیز متغیر است. در اینجا شما می توانید با اجاره تجهیزات آی سی یو icu رایج ترین تجهیزات مورد نیاز آی سی یو را تامین کنید.

اجاره تجهیزات آی سی یو icu و مراقبت های ویژه نشان دهنده بالاترین سطح مراقبت و درمان بیمار است که برای بیماران وخیم و دارای شرایط تهدید کننده حیات قابل بازیابی تعیین شده است. مراقبت های ویژه یک تخصص چند رشته ای و بین حرفه ای است که به طور خاص برای مدیریت بیماران در معرض خطر ایجاد یا با نارسایی ارگان های تهدید کننده حیات طراحی شده است. ظرفیت حمایت موقت و در صورت لزوم جایگزینی عملکرد بسیاری از سیستم های اندامی از کار افتاده ، به ویژه ریه ها ، سیستم قلبی عروقی و کلیه ها ، چیزی است که بر مراقبت های ویژه تأکید می کند.
بخش مراقبت های ویژه (ICU) یک منطقه جداگانه و مستقل در یک مرکز درمانی است که مجهز به امکانات تخصصی با تکنولوژی پیشرفته است که برای نظارت دقیق ، مداخله سریع و اغلب درمان طولانی مدت بیماران مبتلا به اختلال عملکرد حاد اندام طراحی شده است. این متعهد به مدیریت و نظارت مستمر بر بیماران با شرایط تهدید کننده زندگی است. هدف مراقبت های ویژه حفظ عملکردهای حیاتی به منظور جلوگیری از وخامت فیزیولوژیکی بیشتر ، کاهش مرگ و میر و جلوگیری از بیماری در بیماران بدحال است. اجاره تجهیزات آی سی یو icu و ارائه مراقبت های ویژه در چارچوب مراقبت های اولیه ، ثانویه و سوم است و اکثر این خدمات در مراقبت های ثانویه ارائه می شود.

انواع واحدهای مراقبت های ویژه (ICU)

واحدهای مراقبت های ویژه را می توان بر اساس آسیب شناسی/شرایط درمان شده (مانند عصبی ، ضربه ، سوختگی ، ICU های پزشکی یا جراحی) یا بر اساس گروه سنی بیمار بستری (بزرگسال یا اطفال) سازماندهی کرد. واحدهای تخصصی مراقبت های ویژه شامل واحدهای مراقبت های ویژه پزشکی ، جراحی ، اطفال و نوزادان است.

اجاره تجهیزات آی سی یو icu

واحد مراقبت های ویژه پزشکی

واحد مراقبت های ویژه پزشکی به مراقبت از بیماران بزرگسال مبتلا به شرایط پزشکی نیاز به مشاهده مکرر ، نظارت تخصصی و درمان دارویی اختصاص داده شده است. اینها شامل بیماری هایی مانند کتواسیدوز دیابتی ، خونریزی دستگاه گوارش ، مصرف بیش از حد دارو ، نارسایی تنفسی ، سپسیس ، سکته مغزی و سرطان می شود.

واحد مراقبت های ویژه جراحی

واحد مراقبت های ویژه جراحی به مدیریت بیماران بعد از عمل ، از جمله بیماران بعد از عمل که تحت عمل جراحی بزرگ شکم قرار گرفته اند ، بیماران کرانیوتومی ، بیماران توراکوتومی ، بیماران ترومای متعدد ناپایدار و هر بیمار جراحی که نیاز به نظارت مداوم یا حمایت از زندگی دارد ، اختصاص داده شده است.

واحد مراقبت های ویژه کودکان

کودکان بدحال در بخش مراقبت های ویژه کودکان اداره می شوند. کودکانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و در خطر وخامت هستند نیز در بخش مراقبت های ویژه کودکان تحت مدیریت قرار می گیرند.

بخش مراقبت های ویژه نوزادان

واحد مراقبت های ویژه نوزادان مسئول مدیریت نوزادان نارس ، پرخطر و بیمار وخیم است. نوزادان مبتلا به اختلالات مادرزادی و عوارض هنگام تولد نیز در بخش مراقبت های ویژه نوزادان مدیریت می شوند.