0
اعزام پزشک متخصص به منزل

اعزام متخصص به منزل

پزشکان عمومی و متخصص ما پس از اعلام از مرکز ارتباطات با خانواده بیمار تماس می گیرند و شرح حال کاملی از خانواده بیمار میگرند و در کوتاه ترین زمان بیمار را ویزیت می کنند . پزشکان ما قبل از اعزام به منزل بیمار با بیمار تماس می گیرند و علاوه بر شرح حالی که کارشناسان مرکز از بیمار یا همراه بیمار می گیرند خود نیز شرح حال کاملی از آنها می گیرند تا در صورت نیاز تجهیزات خاص با خود ببرند بعد از ویزیت بیمار دکتر داروهای لازم را برایش نسخه می کند اگر داروها خوراکی باشند که نیاز به کار خاص دیگری نمی باشد و فقط دستور دارویی را به بیمار اعلام می کند اما اگر سرم و داروی تزریقی داشته باشند با پرستاران مرکز هماهنگ می شود که سریعا بر بالین بیمار حاضر شوند و اقدامات درمانی تکمیلی را انجام دهند .
مرکز درمانی مهرآوران نوین با اعزام پزشکان عمومی و متخصص مجرب به منزل مددجویان آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز میباشد.
موسسه درمان در منزل  مهر آوران نوین با کلیه خدمات شامل اعزام پزشک به منزل و پرستار و انجام کلیه خدمات پزشکی ، از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص ، تزریقات و پانسمان ، فیزیوتراپی و همه ی آزمایشات در منزل یا محیط کار به صورت شبانه روزی در نظر دارند تا آسایش و آرامش را برای بیماران و همراهان بیماران را فراهم آورند و به جای آنکه ساعت ها در مراکز درمانی منتطر بمانند تا بیمار او را معاینه نمایند و خدمات پزشکی را انجام دهند پرسنل مجرب ما در سریع ترین زمان ممکن با بیش از ۱۰ سال تجربه درمنزل بر بالین بیمار حاضر می شوند و در محیط منزل درمان های مربوطه را انجام می دهند .
خدمات درمان در منزل جایگزینی مناسب برای درمان در بیمارستان است بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می شود ، درمنزل هم قابل انجام است .این موسسه با انجام کلیه خدمات پزشکی ، پاراکلینیکی ، پیراپزشکی این امکان را به بیمار می دهد که محیطی راحتر ، کم هزینه تر و دور از عفونت های بیمارستانی بهبود یابد . همچنین به خانواده آموزش می دهد تا نقش فعالتری در درمان بیمار در منزل ایفا کنند.

به معاینه، تجزیه و تحلیل، درمان و توانبخشی افرادی که به خدمات بهداشتی خانگی در محیط خانه نیاز دارند اشاره دارد. برخی از خدمات اجتماعی و روانشناختی می تواند به این افراد و اعضای خانواده آنها در کل ارائه شود. خدماتی که در این محدوده قرار دارند، معاینه خانگی ، پرستار خانگی و پزشک خانگی نامیده می شوند .

 

چگونه مراقبت های بهداشتی در منزل دریافت کنیم ؟ برای بهره مندی از این خدمات هم می توان به واحدهای مربوطه وزارت بهداشت و هم به سازمان های خصوصی درخواست داد. برای بهره مندی از خدمات این وزارتخانه رعایت معیارهایی مانند بستری بودن ضروری است. چنین معیارهای خاصی برای دریافت خدمات از موسسات خصوصی وجود ندارد. مراقبت در منزل چیست؟ مراقبت و سلامت دو خدمت مهم هستند که مکمل یکدیگر هستند. به عنوان مثال، افرادی که برای هر بیماری تحت درمان قرار می گیرند، می توانند با خدمات مراقبتی خوب، روند بهبودی سریع تری را پشت سر بگذارند.

 

خدمات بهداشتی خانگی چیست؟

موسسه مهراوران نوین فعالیت خود را در زمینه خدمات بهداشتی خانگی با ارادت فراوان ادامه می دهد. برای بهره مندی از خدمات مرکز ما؛ همین که بهش نیاز داری کافیه بیماران جوانی که هیچ گونه بیماری ندارند نمی توانند از خدمات مرکز ما بهره مند شوند. بنابراین، در چه شرایطی خدمات بهداشتی در منزل توسط وزارت بهداشت ارائه می شود؟ برای دریافت خدمت از وزارتخانه، احراز حداقل یکی از شرایط زیر ضروری است.

 

به طور کامل یا نیمه بستر بودن

یک بیمار مراقبت تسکینی با بیماری لاعلاج بودن

وجود بیماری عضلانی پیشرفته

تشخیص آلزایمر، زوال عقل یا پارکینسون

خدمات مراقبت در منزل یک تسهیلات مهم برای افرادی است که به دلیل شرایط سلامتی خود در حفظ زندگی خود مشکل دارند . خدمات مراقبت در منزل با تیم مجرب موسسه مهراوران نوین در تهران برای همه نیازمندان در دسترس است!

 

خدمات بهداشتی خانه

خدمات بهداشتی در خانه شامل چه مواردی می شود؟

افرادی که بیمار، ناتوان، در بستر هستند یا به تازگی زایمان کرده اند به خدمات مختلف مراقبتی و بهداشتی نیاز دارند. به منظور پاسخگویی به این نیازها، توصیه می شود از متخصصان مراقبت های بهداشتی که در زمینه های خود دارای مهارت هستند، پشتیبانی دریافت کنید. پس خدمات بهداشتی خانگی چیست؟

مراقبت از زخم در خانه

مراقبت از بیمار در منزل

درمان دندان در منزل

خدمات تشخیصی در منزل

مشاوره سلامت

تصویربرداری پزشکی در منزل

مراقبت از سالمندان در منزل

مراقبت از مادر و نوزاد

افراد بیمار، مسن یا ناتوان ممکن است همیشه نتوانند به راحتی به موسسات مراقبت های بهداشتی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، تقاضای زیاد برای این موسسات زمان انتظار طولانی را به همراه دارد. راحت ترین درمان برای این افراد، درمان در خانه است. درمان ها/کاربردهای مختلفی را می توان در برابر مشکلات جسمی و روانی در محیط خانه ارائه داد.

 

درمان خانگی؛ پزشکان، روانشناسان، فیزیوتراپیست ها، پرستاران و سایر پرسنل مراقبت های بهداشتی می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر مراقبان به انجام خدمات مراقبتی مختلف کمک می کنند. به این ترتیب نیازهای بیمار نیازمند مانند اصلاح، دوش گرفتن، کوتاه کردن ناخن و مراقبت از پوست توسط کادر کمکی قابل رفع است.

مراقبت روزانه از بزرگسالان فرصتی برای معاشرت و لذت بردن از حمایت همسالان و دریافت خدمات بهداشتی و اجتماعی در یک محیط امن و آشنا را ارائه می دهد. همچنین برای مراقبانی که مسئول افرادی هستند که نمی توانند تنها بمانند اما نیازی به مراقبت ۲۴ ساعته پرستاری در یک مرکز مسکونی ندارند، استراحت می کند.

 

خدمات مراقبت روزانه بزرگسالان ممکن است شامل موارد زیر باشد: مراقبت و نظارت. فعالیت های گروهی و فردی کوچک؛ وعده های غذایی مغذی؛ حمل و نقل؛ مدیریت مراقبت؛ تفریح و ورزش؛ مراقبت های پرستاری؛ تحصیلات؛ مشاوره خانواده؛ توزیع دارو ها؛ کمک به فعالیت های روزمره زندگی؛ و درمان های شغلی، گفتاری و فیزیکی.

 

دو نوع مراقبت روزانه از بزرگسالان وجود دارد:

 مراقبت روزانه بزرگسالان : فعالیت های اجتماعی، وعده های غذایی، تفریح و برخی خدمات مرتبط با سلامت را شامل می شود.

مراقبت ‌های بهداشتی روزانه بزرگسالان : اجتماعی شدن همراه با خدمات بهداشتی و درمانی فشرده‌تر را برای افراد با مشکلات پزشکی شدیدتر، و کسانی که در معرض خطر نیاز به مراقبت در منزل هستند، ارائه می‌دهد.

مراقبت روزانه بزرگسالان به ویژه برای افرادی مفید است که نمی توانند تمام روز را در خانه بمانند تا مراقبت، نظارت و همراهی مورد نیاز عزیزانشان را فراهم کنند. اگرچه برنامه ها متفاوت است، شرکت کنندگان معمولاً چندین ساعت در روز، تا پنج روز در هفته شرکت می کنند.

 

مراقبت در منزل ترکیبی از مراقبت های بهداشتی و خدمات حمایتی است تا به افراد بیمار یا ناتوان در خانه کمک کند تا حد امکان مستقل در خانه زندگی کنند. ساعات، انواع خدمات، و سطح مراقبت ارائه شده بر اساس سلامت و نیازهای دریافت کننده مراقبت و مراقب تعیین می شود. ممکن است تایید پزشک مورد نیاز باشد.

شما می توانید برای دریافت انواع خدمات پزشکی و پرستاری با موسسه پرستاری مهرآوران نوین تماس بگیرید.

 

 

دو نوع مراقبت در منزل برای شما وجود دارد: خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل و خدمات مراقبت های خانگی غیرپزشکی. خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل طیف وسیعی از خدمات پزشکی از جمله کمک دارویی، خدمات پرستاری و فیزیوتراپی را ارائه می دهد. خدمات غیرپزشکی مراقبت در منزل شامل همراهی، خانه داری، آشپزی و بسیاری از فعالیت ها و کارهای خانگی دیگر است.

 

نکاتی برای مراقبت از بیمار در منزل

  1. محیطی راحت و سالم را حفظ کنید

محیط اطراف نقش مهمی در پیری سالم دارد. یک محیط فیزیکی حمایت کننده برای حفظ کیفیت زندگی یک فرد مسن ایجاد کنید. اگر یکی از عزیزان بستری شما در شرایط بد زندگی می کند، احتمال اینکه در خانه آسیب ببیند بسیار زیاد است. یک محیط زندگی ایمن و در دسترس بسیار عالی است. کیت های کمک های اولیه، کپسول های آتش نشانی و سطوح غیر لغزنده باید به عنوان اقدامات ایمنی نصب شوند. اطمینان حاصل کنید که اتاق به خوبی با یک سیستم روشنایی طبیعی روشن است. برای دسترسی آسان به تلفن، غذا، کتاب یا زنگ ساعت، تخت را نزدیک یک پاتختی قرار دهید. اگر بیمار شما توهم را تجربه می کند، ممکن است برای سازگاری با محیط اطراف خود مشکل داشته باشد. باید سعی کنید تشخیص دهید چه چیزی باعث ایجاد توهم می شود. عوامل حواس پرتی را به حداقل برسانید تا اطمینان حاصل شود که بیمار می تواند خواب با کیفیتی داشته باشد.

 

  1. زخم بستر را مدیریت کنید

همان طور که به آن اشاره شد زخم بستر یا زخم های فشاری آسیب هایی هستند که بر روی پوست به دلیل نشستن یا دراز کشیدن طولانی مدت در یک وضعیت ایجاد می شوند. اگر والدین یا عزیزان شما زمان بیشتری را روی تخت یا صندلی می گذرانند، به قسمت های خاصی از بدن مانند پا ها، ران ها و باسن فشار وارد می کند. در نتیجه، جریان خون مسدود می شود و در هنگام تلاش برای حرکت باعث درد شدید می شود. آنها را تشویق کنید که مرتباً موقعیت خود را تغییر دهند تا خطر ابتلا به زخم فشاری کاهش یابد. از بالش ها استفاده کنید و آنها را زیر شانه ها، پاشنه ها و دنبالچه قرار دهید تا از زخم بستر جلوگیری کنید. چند تمرین دامنه حرکتی مانند خم شدن به پهلو، کشش کمر و نیمه نشستن می تواند به کاهش خطر زخم بستر کمک کند. در بدترین موارد، برای کمک با یک پزشک مراجعه کنید.

 

اعزام متخصص به منزل

مراقبت های بهداشتی در خانه سیستم مراقبتی است که توسط پزشکان ماهر به بیماران در خانه هایشان و تحت نظارت یک پزشک ارائه می شود. خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل شامل مراقبت های پرستاری می شود. درمان فیزیکی، شغلی و گفتار-زبان؛ و خدمات اجتماعی پزشکی. اهداف خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل کمک به افراد برای بهبود عملکرد و زندگی با استقلال بیشتر است. ارتقاء سطح مطلوب رفاه مشتری؛ و برای کمک به بیمار برای ماندن در خانه، اجتناب از بستری شدن در بیمارستان یا پذیرش در موسسات مراقبت طولانی مدت. پزشکان ممکن است بیماران را برای خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل ارجاع دهند، یا این خدمات ممکن است توسط اعضای خانواده یا بیماران درخواست شود.

 

ارائه مراقبت های بهداشتی در خانه

محیط مراقبت های بهداشتی در منزل با بیمارستان ها و سایر محیط های سازمانی که پرستاران در آن کار می کنند متفاوت است. به عنوان مثال، پرستاران مراقبت های بهداشتی در منزل به تنهایی در این زمینه با منابع پشتیبانی موجود از یک دفتر مرکزی کار می کنند. رابطه کاری پرستار و پزشک مستلزم تماس مستقیم کمتر با پزشک است و پزشک برای ارزیابی و انتقال یافته ها تا حد زیادی به پرستار متکی است. پرستاران مراقبت ‌های بهداشتی در خانه زمان بیشتری را نسبت به پرستاران بیمارستان روی کاغذ صرف می‌کنند و زمان بیشتری را صرف رسیدگی به مسائل می‌کنند.  نظارت محدود بر مراقبین غیررسمی توسط پزشکان حرفه ای و متغیر های موقعیتی منحصر به فرد برای هر خانه.

بیشتربدانید؛دکتر در منزل شمال تهرانویزیت پزشک در منزل غرب تهرانتزریقات در منزل شمال شرقی تهرانتزریق در منزل غرب تهرانتزریق در منزل تهران

در مراقبت‌ های بهداشتی در منزل، پزشکان تشخیص می‌دهند که محیط مراقبت – خانه – حوزه غیرقابل تعرض بیمار است. بنابراین، در مقایسه با بیمار بستری شده، بیمار مراقبت های بهداشتی در منزل اغلب نقش بیشتری در تعیین چگونگی و حتی انجام برخی مداخلات دارد. به عنوان مثال، در یک بیمارستان، پرستاران، پزشکان و داروسازان همگی ممکن است در حصول اطمینان از اینکه بیمار آنتی بیوتیک ها را در فواصل زمانی مناسب از نظر درمانی دریافت می کند، نقش داشته باشند. با این حال، در خانه، بیمار ممکن است علیرغم توصیه هایی در مورد اهمیت برنامه منظم دارویی، دارو را در زمان های نامنظم مصرف کند. بنابراین، مداخلات برای ارتقای ایمنی بیمار و مراقبت با کیفیت باید این واقعیت را در نظر بگیرد که بیماران گاهی اوقات تصمیم می‌گیرند به روش ‌هایی عمل کنند که با شواهد مربوطه همخوانی ندارد و بهترین تلاش پزشک ممکن است به نتایج مطلوب منتهی نشود.

از بسیاری جهات، پزشکان مراقبت های بهداشتی خانگی و پزشکانی که در سایر محیط ها کار می کنند، نگرانی های مشابهی در مورد ایمنی بیمار و کیفیت مراقبت دارند. به عنوان مثال، زمین خوردن بیمار هم در خانه و هم در بیمارستان رخ می دهد و برخی از اقدامات با هدف جلوگیری از سقوط در هر دو محیط به طور یکسان قابل اعمال است. با این حال، تفاوت های قابل توجه بین مراقبت های بهداشتی در خانه و سایر انواع مراقبت های بهداشتی اغلب نیاز به مداخلات متناسب با محیط مراقبت های بهداشتی در خانه دارد.

مراقبت از سالمندان بیمار حرفه ای

درمان حرفه ای مراقبت از سالمندان از بیماران برای افرادی و خانواده هایشان که در خانه ادامه می دهند یا به دلیل شرایط جسمانی نیاز به خدمات مراقبت در منزل دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. مشخص شده است که بیماران و سالمندانی که می توانند این خدمات را دریافت کنند در وضعیت جسمی و روانی بهتری قرار دارند.

مراقبت حرفه ای از سالمندان در ارتباط با سبک زندگی و استانداردهای جوامع امروزی به یک نیاز گسترده تبدیل شده است. بسیاری از بیماران و سالمندان نیاز به مراقبت در منزل دارند و تقاضای زیادی برای خدمات مراقبت در منزل وجود دارد. با این حال، یافتن پشتیبانی حرفه ای برای این نیازها هنوز هم می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

 

مراقبت حرفه ای از سالمندان بیمار در منزل

در دنیای امروز، در حالی که امید به زندگی و نرخ بقای بیماری های مختلف در حال افزایش است، برخی مشکلات نیز با این سرعت افزایش یافته است. بسیاری از افراد و خانواده ها ممکن است به دلایلی مانند بیماری، تولد یا کهولت سن نیاز به مراقبت در منزل داشته باشند. این نیازها می‌توانند کوتاه‌مدت، موقت یا بلندمدت باشند و از آنجایی که هر نیازی به خودی خود خاص است، برآوردن همه نیازها می‌تواند در مواقعی بسیار دشوار باشد.

در چنین مواردی اعضای خانواده همیشه نمی توانند نیازهای روزانه بیماران را به طور کامل برآورده کنند. زیرا در حین مراقبت از بیمار یک نفر باید همیشه در خانه باشد . حتی اگر فرد مناسبی برای این منظور در دسترس باشد، ممکن است نیازهای روزانه بیمار به صورت تخصصی برآورده شود و فردی که برای ارائه مراقبت مناسب است، صلاحیت پزشکی و جسمی لازم را در طول مراقبت از بیمار نداشته باشد .

خدمات مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل به طور خاص برای این نیازها ایجاد شده است. تیم حرفه ای مراقبت از سالمندان بیمار متشکل از کارکنانی است که برای تمام نیازهای ممکن مجهز بوده و در هر شرایط و امکانی آموزش دیده اند. مراقبت شخصی ، نیازهای روزمره زندگی و غیره بیمار مورد استقبال مراقبین قرار می گیرد و در صورت لزوم و در فواصل زمانی مشخص ویزیت و بررسی توسط تیم های پزشکی انجام می شود .

 

در چه شرایطی مراقبت از بیمار و سالمند مورد نیاز است؟

بسیاری از موقعیت های ناگهانی یا مورد انتظار ممکن است باعث شوند که فرد مجبور به دریافت خدمات مراقبت در منزل شود. احتمالات مختلفی وجود دارد، اما به طور کلی،

بیمارانی که بعد از عمل نیاز به مراقبت دارند،

سالمندان و افراد ناتوانی که نمی توانند از خود مراقبت کنند یا از خود تغذیه کنند.

کسانی که باید در بستر زندگی کنند،

بیماران در دوره ترمینال (با یک بیماری صعب العلاج)،

مادران در دوران پس از زایمان،

آنها ممکن است نیاز به مراقبت از بیماران و سالمندان در خانه داشته باشند. سازمان هایی وجود دارند که خدمات حرفه ای مراقبت از سالمندان را برای خدمت به این افراد ارائه می دهند . اگرچه خدمات متفاوت است ، اما با ارائه مراقبین و پرسنل پزشکی می توان مراحل را تکمیل کرد .

 

خدمات مراقبت از سالمندان

بزرگان خانواده گرانقدر ما ممکن است به دلیل کهولت سن و بیماری های مختلفی که در نتیجه ایجاد می شود در بستر بمانند. علاوه بر این، برخی از مشکلات ناشی از افزایش سن ممکن است باعث نیاز به مراقبت طولانی و دقیق حتی پس از یک عمل جزئی شود. در چنین مواردی می توان خدمات مراقبتی از جمله نظافت شخصی و مراقبت از سالمند، رفع نیازهای او و در صورت لزوم بررسی و اسکن توسط تیم بهداشتی که به خانه می آید، دریافت کرد.

 

خدمات مراقبت از بیمار

به دلیل بیماری ها و مشکلات بعدی، ممکن است فرد در برآوردن نیازهای خود دچار مشکل شود. علاوه بر این، در شرایطی مانند تولد، نوزاد و مادر نیاز به مراقبت دارند و ممکن است برای این امر نیاز به حمایت حرفه ای باشد. خدمات مراقبت از بیمار تمام نیازها و خدمات بهداشتی ممکن را پوشش می دهد. در موارد خاص یا اورژانسی نیز امکان مراقبت از بیمار در منزل توسط تیم پشتیبانی پزشکی وجود دارد و در حیطه این خدمات قرار می گیرد.

بیشتربدانید:دکتر در منزل شمال تهرانویزیت پزشک در منزل غرب تهراناعزام پزشک به منزل شبانه روزیاعزام پزشک شمال تهرانخدمات پزشکی در تهرانهزینه پزشک در منزل تهراناعزام پزشک به منزل

هزینه خدمات مراقبت از سالمندان بیمار

مراقبت از بیمار و سالمند می تواند خدمات مختلفی را شامل شود. شرایط مختلفی مانند ناتوانی، ناتوانی در انجام مراقبت از خود، نیاز به مراقبت مداوم در منزل به دلیل برخی بیماری های مزمن و اختلالات مادرزادی ممکن است منجر به نیاز به خدمات مراقبت در منزل شود. خدماتی که تمامی این الزامات را برآورده می کند، به صورت حرفه ای توسط موسسه مهرآوران نوین ارائه می شود.

با این حال، همانطور که مشخص است، محتوای این خدمات متفاوت است. علاوه بر این، جزئیاتی مانند منطقه ای که باید ارائه شود نیز بر هزینه خدمات تأثیر می گذارد. از آنجایی که برای هر واحد خدماتی هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌شود، برای تعیین کارمزد مشخص باید اطلاعات دقیقی به دست آورد. ما به عنوان مرکز مراقبت در منزل موسسه مهرآوران نوین خصوصی، در خدمات حرفه ای مراقبت از سالمندان متخصص هستیم. شما می توانید با ما تماس بگیرید تا جزئیات خدماتی را که با تیم متخصص و حرفه ای خود ارائه می دهیم را دریافت کنید و درخواست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید