اجاره ی اکسیژن ساز در تهران

کانول های بینی و ماسک های صورت برای رساندن اکسیژن به افرادی که مقدار کافی از اکسیژن به آن ها نمی رسد ، استفاده می شوند. آنها معمولاً برای تسکین افراد مبتلا به اختلالات تنفسی استفاده می شوند. برای اجاره اکسیژن ساز در تهران می توانید به سایت مهرآوران نوین مراجعه فرمایید .

کانول بینی از یک لوله انعطاف پذیر تشکیل شده است که در زیر بینی قرار می گیرد. این لوله شامل دو شاخه است که به داخل سوراخ های بینی می رود و از سمت دیگر به اکسیژن ساز متصل می شود. ماسک صورت بینی و دهان را می پوشاند.

از کانول های بینی و ماسک های ساده صورت و اجاره اکسیژن ساز در تهران برای انتقال اکسیژن کم استفاده می شود. نوع دیگری از ماسک ، ماسک ونتوری ، اکسیژن را در سطوح بالاتر ارائه می دهد. بعضی اوقات از کانول های بینی نیز برای رساندن سطح بالایی از اکسیژن استفاده می شود.

اجاره اکسیژن ساز در تهران و استفاده از کانول های بینی و ماسک های صورت به طور معمول برای درمان افرادی که بیماری تنفسی دارند استفاده می شود مانند:

آسم

دیسپلازی برونش ریوی ، یا ریه های رشد نیافته در نوزادان

بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD)

فیبروز سیستیک

ذات الریه

آنها همچنین می توانند در بیمارستان ها برای افرادی که دچار تروما یا شرایط حاد مانند نارسایی قلبی شده اند ، تجویز شوند.

از مزایای اکسیژن درمانی می توان به انرژی بیشتر و سهولت تنفس اشاره کرد.

چگونه از کانول های بینی و ماسک های صورت استفاده می شود؟

قبل از تجویز درمان ، پزشک آزمایشاتی را برای اندازه گیری میزان اکسیژن موجود در خون انجام می دهد. ممکن است با سوزن نمونه برداری کنند یا از دستگاه سنجش استفاده کنند.

اکسیژن را می توان با کانول بینی یا ماسک صورت در بیمارستان ها ، کلینیک ها یا مراکز مراقبت های ویژه تجویز کرد. همچنین می تواند در محیط خانه یا حتی در حین حرکت تجویز شود. برخی از دستگاه ها قابل حمل هستند و می توان آن ها را از روی شانه فرد قرار داد.

ماسک های ونتوری سطح اکسیژن ثابت و از پیش تعیین شده ای را ایجاد می کنند. آنها معمولاً برای کنترل احتباس دی اکسید کربن در فرد و همچنین تأمین اکسیژن اضافی استفاده می شوند.

کانول های بینی متداول ترین روش برای اکسیژن رسانی است. دلیل اصلی آن این است که میزان نفوذ آن ها نسبت به سایر گزینه ها کمتر است و به فرد اجازه می دهد آزادانه غذا بخورد و صحبت کند.