پرستار کودک درتهران

پرستار کودک در تهران

موسسه نگهداری و مراقبتی مهرآوران  با چندین سال سابقه درخشان و با بکارگیری پرسنل مجرب و دلسوز جهت فراهم کردن آرامش برای خانواده های گرانقدر ایرانی در زمینه پرستاری از کودک،نگهداری از کودک و بچه ها در منزل و بهبود کیفیت زندگی این عزیزان، خدمت صادقانه داشته است.ما آماده ارائه خدمت در زمینه پرستاری و نگهداری از کودک در تهران  به شما همشهریان عزیز هستیم.
نگهداری کودک در منزل
اولین نکاتی که درمورد انتخاب پرستار بچه باید در نظر گرفته شود سن بچه است .در سن پائین که کودک نیاز به مراقبت دارد بهتر است پرستار با مهارتهای نگهداری از کودک اشنا بوده و تجربه کافی داشته باشد .
به عنوان مثال:
پرستارانی که مادر هستند و با تجربه نگهداری از کودک را دارند برای نگهداری از بچه گزینه مناسب تری محسوب میشوند ،علاوه بر این در مورد کودکان بزرگتر توصیه میشود پدرو مادر پرستاری را انتخاب کنند که توانایی کار و بازی با بچه را داشته باشد .حتی اگر پرستار کودک قادر باشد کارهای آموزشی انجام دهد و تجربه و تحصیلات مرتبط داشته باشد ،داشتن این قابلیت ها به مراتب بهتر است.
بهترین سن پرستاران ۲۸ تا ۴۰ سال است.
در مصاحبه با پرستار کودک باید عادتهای غذایی کودک ، ویژگیهای رفتاری ، حساسیتهای غذایی و مواردی از این دست به پرستار گوش زد شود.
پیشتهاد میشود که مادر بچه در مورد محل قرار گرفتن تلفنهای تماس ضروری ، داروهای بچه ، دفترچه بیمه و … پرستار را مطلع کند تا در شرایط اضطراری پرستار به موقع به کودک کمک کند.
برای برقراری ارتباط بین کودک و پرستار والدین باید به این دو نفر کمک کنند ، اگر انتخاب پدر و مادر در مورد پرستار خوب و مناسب باشد پیشنهاد می شود از تعویض پرستار فرزندشان خودداری کنند ، زیرا به دلیل دلبستگی بچه به پرستارش مشکلی برایش ایجاد شود.
همچنین مرکز پرستاری مهرآوران نوین  ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند، اعزام مراقب و همراه بیمار در تهران  نیز می باشد.

جهت استخدام با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۲۴۸۴۴۰۳۷