پرستار آی سی یو در منزل

پرستار آی سی یو در منزل

داشتن پرستار آی سی یو در منزل جایگزینی برای اقامت طولانی مدت در مراقبت های ویژه بیمارستان است.

کیفیت زندگی مراقبت از تهویه تراکئوستومی در خانه

مراقبت شدید در خانه یک ارائه دهنده خدمات سلامت خانگی جایگزین ، با هدف ارائه کیفیت زندگی ، برای بزرگسالان تهویه شده و کودکان مبتلا به تراکئوستومی و خانواده های آن ها که در حال حاضر جایگزینی برای آن ها وجود ندارد ، اما ماندن مستمر در مراقبت های ویژه است. مراقبت شدید در خانه یک جایگزین واقعی برای اقامت طولانی مدت در مراقبت های ویژه است.
واحد مراقبت های ویژه یا ICU یا CCU نیز گفته می شود ، یک واحد تخصصی در بیمارستانی است که در آن بیماران مبتلا به بیماری شدید یا جراحات شدید توسط تیم تخصصی پزشکان ، متخصصان پرستار بالینی ، متخصصین تغذیه و جسمی و تنفسی تحت درمان شدید قرار می گیرند. درمانگران در میان دیگران مراقبت های ICU از نظر نسبت کادر درمانی بیشتر به بیمار و در دسترس بودن منابع پزشکی پیشرفته که در دسترس نیست و برای بیماران عادی در دسترس نیست ، با واحدهای بیمارستانی معمولی متفاوت است. برخی از شرایطی که تحت مراقبت ICU درمان می شوند عبارتند از: سندرم پریشانی حاد تنفسی ، ضربه یا بیمارانی که از دستگاه تنفسی یا سیستم حمایتی پشتیبانی می کنند.
با پیشرفت علم و فناوری پزشکی ، راه اندازی ICU در خانه و داشتن پرستار آی سی یو در منزل نیز امکان پذیر شده است. بیمارانی که به مراقبت های بحرانی طولانی مدت احتیاج دارند همیشه ترجیح می دهند در خانه درمان کنند تا در بیمارستان ، و با در دسترس بودن مراقبت های ICU در خانه ، این رویای دوردست در حال حاضر عملی است. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مختلف در خانه خدمات ICU را در خانه ارائه می دهند که به مردم کمک می کند راه اندازی ICU را در خانه انجام دهند.
پرستار آی سی یو در منزل نقش مهمی در ارائه مراقبت های ویژه مناسب در خانه به بیمار مربوطه ایفا می کند. پرستاران تحت مراقبت ICU طیف وسیعی از خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت را ارائه می دهند ، مانند انجام آزمایش خون در مواقع لزوم ، تطبیق درمان بیمار با توجه به نتایج آزمایش ، ثبت فشار خون ، سطح اکسیژن و ضربان قلب بیمار ، مدیریت داروها و مایعات مطابق تجویز پزشک و اساساً هر خدمتی که می توانید در ICU معمولی انتظار داشته باشید به علاوه مزایای یک محیط آشنا یعنی خانه خود.

 

مزایای دریافت پرستار آی سی یو در منزل:

حداکثر راحتی و مراقبت از بیماران بحرانی بیماری:
مراقبت های پزشکی مناسب و راحتی از مهمترین الزامات بیماران بدحال است. پرستار بخش مراقبت های ویژه اطمینان می دهد که بیماران بدحال بهترین مراقبت های پزشکی ، مراقبت و حداکثر راحتی را دریافت می کنند. با مراقبت های ICU در خانه ، اعضای عزیز خانواده شما همیشه در خانه شما توجه مناسب را دریافت خواهند کرد.
مراقبت از اعضای خانواده خود در غیاب شما:
اگر والدین عزیز ، پدربزرگ و مادربزرگ یا هر یک از اعضای خانواده شما نیاز به مراقبت های ویژه در خانه دارند ، نیازی نیست نگران باشید فقط با ما تماس بگیرید و اجازه دهید پرستار بخش مراقبت های ویژه ما در خانه شما مراقب عزیز شما باشد.
اقتصادی تر از بیمارستان:
خدمات ICU در خانه بسیار مقرون به صرفه تر از مراقبت های ICU معمولی در بیمارستان است و با پیشرفت خدمات مراقبت های بهداشتی ، لازم نیست نگران کیفیت مراقبت های ویژه در خانه باشید. خدمات فوق العاده ICU را در خانه با نرخ اقتصادی و بدون به خطر انداختن کیفیت مراقبت ارائه می دهد.