ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل

سالمندی بخشی از چرخه زندگی است که هر انسانی با آن روبرو می شود و مراقبتاز سالمندان و ارائه خدمات آسان و در دسترس از مهمترین مسئله ای است که خانواده ها با آن روبرو هستند. شروع علائم سالمندی از ۴۰ سالگی بوده و شروع سن سالمندی از ۶۰ سالگی می باشد که با افزایش سن علائم پیشرفت کرده و ممکن است علائم جدیدی به علائم در مراحل اولیه اضافه شود.
پیر شدن به معنای پیرشدن سلول هاست. هرسلول دوره عمر مشخصی دارد که عوامل ژنتیکی ، محیطی و…. در آن تاثیر گذارند. لازم است بدانید که با افزایش سن، تغییرات ساختمانی در سلول ها روی می دهد. با این حال تن و روح انسان در سالمندی همچنان می تواند سلامتی خود را حفظ و حس کفایت را منتقل کند. به خصوص اگر سالمند و یا اطرافیان سالمند به ورزش مرتب، رژیم غذایی سالم، استراحت کافی و مراقبت های پیشگیرانه توجه کافی نشان دهد.
یکی از مهمترین مراقبتهای پیشگیرانه در جهت مراقبت از سالمند، ارائه خدمات در منزل به ایشان می باشد. سالمندان برای انجام حرکات ورزشی مناسب، رژیم غذایی مناسب و … نیاز به مشاوره و راهنمایی از پزشکان مجرب را دارند تا طبق دستورات پزشک بتوانند دوران سالمندی را به راحتی بگذرانند.
اما مراجعه به پزشک معالج خود معضلی است که اطرافیان سالمند با آن روبرو هستند . ترافیک شهری، حمل و نقل سخت سالمند ، مدت زمان طولانی انتظار در مطب پزشکان، مسیرهای طولانی تا بیمارستانها و درمانگاهها و … از مسائلی است که برای هر نوبت معاینه سالمند توسط پزشک باید گذرانده شود . اما امروزه با توجه به افزایش تعداد سالمندان و همچنین افزایش سن امید به زندگی، دولتها در صدد برآمدند تا ارائه خدمات در منزل را برای سالمندان راه اندازی کنند تا این خدمات به بهترین شکل و در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
همچنین با توجه به ضرورت ارائه خدمات قابل ارائه بر بالین بیمار در محل سکونت ایشان و تسریع و تسهیل در ارائه اینگونه خدمات، ویزیت پزشک در منزل ، امکان ارائه خدمات پزشکی و خدمات توانبخشی و پرستاری متعاقب ویزیت را برای بیماران فراهم می نماید.
این مراکز امکان ارائه کلیه خدمات را در منزل دارند. این خدمات شامل :
ویزیت پزشک عمومی در منزل به منظور انجام ویزیت های غربالگری بصورت سالیانه، فصلی، ماهیانه و همچنین ویزیت در موارد اورژانسی .
ویزیت پزشک متخصص در منزل ، متناسب با شرایط بیمار و متعاقب ویزیت اولیه توسط پزشک عمومی که امکان ارجاع تخصصی و مؤثر را برای سالمندان عزیز، بیماران و نیازمندان به این خدمات را فراهم نماید .
مراقبتی مشاوره پزشکی در منزل نوار قلب ویزیت پزشک متخصص و پزشک عمومی بر بالین بیماران در منزل انجام ازمایش و ارسال نتیجه ازمایش به درب منزل و رویت نتجه توسط پزشک انجام رادیو گرافی و سونوگرافی در منزل توسط کادر مجرب و متخصص انجام واکسیناسیون
در منزل ویزیت متخصص زنان ارتوپدی جراحی اعصاب و داخلی اعصاب در منزل و بر بالی تخصص ماست انجام فتو تراپی در منزل اجاره و تامین تجهیزات پزشکی در منزل را فقط وفقط به ما بسپارید.