0
ویزیت در منزل

ویزیت در منزل

گاهی شرایطی پیش می آید که در ساعات روز و شب و ایام تعطیل یا معضلات ترافیک شهری به ویژه در تهران بزرگ و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند نیاز به ویزیت پزشک در منزل و یا اعزام پزشک به منزل احساس می شود .
شما می توانید با موسسه پرستاری مهرآوران در تماس باشید . در اینطور مواقع پزشکان عمومی و متخصص ما پس از اعلام از مرکز ارتباطات با خانواده بیمار تماس می گیرند و شرح حال کاملی از خانواده بیمار می گیرند و در کوتاه ترین زمان بیمار را ویزیت می کنند . پزشکان ما قبل از اعزام به منزل بیمار با بیمار تماس می گیرند و علاوه بر شرح حالی که کارشناسان مرکز از بیمار یا همراه بیمار می گیرند خود نیز شرح حال کاملی از آنها می گیرند تا در صورت نیاز تجهیزات خاص با خود ببرند بعد از ویزیت بیمار دکتر داروهای لازم را برایش نسخه می کند اگر داروها خوراکی باشند که نیاز به کار خاص دیگری نمی باشد و فقط دستور دارویی را به بیمار اعلام می کند اما اگر سرم و داروی تزریقی داشته باشند با پرستاران مرکز پرستاریمهرآوران هماهنگ می شود که سریعا بر بالین بیمار حاضر شوند و اقدامات درمانی تکمیلی را انجام دهند .
اجازه بدهید متخصصین و پزشکان ما با تجهیزات کامل به منزل شما بیایند . و این درد و رنج جابجایی را از بیمار خود دور نمایید. با یک جلسه کار ما , رضایت شما حاصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید