هزینه نگهداری سالمندان در منزل

هزینه نگهداری سالمندان در منزل

با توجه به این امر که جامعه سالمندی ایران روز به روز گسترده تر می شود و از جهاتی نیز بدلایل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خانواده ها عموما مراقبت از سالمندان امریست که برعهده فرزندان است اما با توجه به مشغله موجود این امر محقق نمیشود.موسسه پرستاری مهرآوران نوین با سالها سابقه در زمینه مراقبت از سالمندان در تهران کمک شایانی به شما خواهد کرد.
فرهنگهای بومی ما در ایران خاستگاه های متفاوتی دارند و از جهاتی نیز می توان گفت در کشورما هنوز جدا کردن سالمند از خانواده همچون کشورهای غربی در همه جا مورد قبول واقع نشده است.
حال این ضرورت را چگونه ارزیابی کرده و چه امکاناتی باید در آن مد نظر قرار گیرد خود مهمی است که باید بدان توجه وافری داشت .مکانی که سالمند در آن گذران زندگی خواهد نمود مکانی باید باشد که از نظر فرهنگی و روانی با او جور بوده تا بتواند سالهای مانده از زندگی خود را در آرامش سپری نماید. و به همین دلیل منزل سالمند بهترین مکان برای ادامه زندگیش است. موسسه مهرآوران نوین با تکیه بر پرسنل مجرب خود و همچنین با هزینه مناسب از سالمندان ما در منزل پرستاری و مراقبت می کند.

نگهدار و نگهداری از سالمند در منزل نیاز به صبر و حوصله در زمینه افرادی که نگهدار از سالمند هستند، دارد.مهرآوران نوین با ارسال افرادی که تجربه سالها فعالیت در زمینه نگهداری از افراد مسن و سالمند خانم و آقا را دارند ، به شما اطمینان میدهیم بهترین کیفیت خدمات را در این زمینه از ما دریافت خواهید نمود. حتی در بعضی موارد نگهدار بعنوان همدم و یار و یاور سالمند با او به مانند پدر و یا مادر خود برخورد و خلاء های عاطفی را پر میکند.در زمینه حقوق و دستمزد و هزینه نگهداری سالمند در منزل ، لطفا” با ما درتماس باشید.

خدمات پرستاری به صورت ۲۴ ساعته فقط در تهران به صورت شبانه روزی