فتوتراپی کودک

فروش فتوتراپی کودک

فروش فتوتراپی کودک درمانی است که با نوع خاصی از نور (نه نور خورشید) انجام می شود.

گاهی اوقات برای کاهش زردی نوزاد با کاهش سطح بیلی روبین در خون کودک شما از طریق فرایندی به نام اکسیداسیون عکس استفاده می شود.

اکسیداسیون عکس اکسیژن را به بیلی روبین اضافه می کند بنابراین به راحتی در آب حل می شود. این باعث می شود کبد کودک شما راحت تر تجزیه و بیلی روبین را از خون او خارج کند.

۲ نوع اصلی فروش فتوتراپی کودک وجود دارد.

فتوتراپی معمولی – جایی که کودک شما در زیر لامپ هالوژن یا لامپ فلورسنت و چشم هایش پوشیده است

فتوتراپی فیبروپتیک – جایی که کودک شما روی پتویی قرار دارد که کابل های فیبروپتیک را در خود دارد. نور از طریق کابل های فیبروپتیک عبور می کند و به پشت کودک شما می تابد

در هر دو روش فتوتراپی ، هدف این است که پوست کودک خود را در معرض نور هرچه بیشتر قرار دهید.

در بیشتر موارد ، معمولاً ابتدا فتوتراپی معمولی امتحان می شود ، اگرچه ممکن است در صورت تولد نوزاد نارس ، فتوتراپی فیبروپتیک استفاده شود. این نوع فتوتراپی معمولاً به مدت ۳۰ دقیقه هر ۳ تا ۴ ساعت متوقف می شود بنابراین می توانید به کودک خود غذا دهید ، پوشک او را عوض کرده و به او آغوش بکشید. اگر بعد از فوتوتراپی معمولی یا فیبروپتیک زردی کودک شما بهبود نیاورد ، ممکن است چندین فتوتراپی مداوم ارائه شود.

در طول استفاده و فروش فتوتراپی کودک ، دمای کودک شما کنترل می شود تا اطمینان حاصل شود که خیلی گرم نشده است و از نظر کمبود آب بدن بررسی می شود. اگر کودک شما دچار کم آبی شود و قادر به نوشیدن مقدار کافی نباشد ، ممکن است مایعات داخل وریدی مورد نیاز باشد. سطح بیلی روبین پس از شروع فتوتراپی هر ۴ تا ۶ ساعت آزمایش می شود تا بررسی شود آیا درمان موثر است.

وقتی سطح بیلی روبین به حد مطمئنی که معمولاً یک یا دو روز طول می کشد ، فتوتراپی متوقف می شود.

فتوتراپی به طور کلی برای زردی نوزاد بسیار مثر است و عوارض جانبی کمی دارد ، اگرچه ممکن است کودک شما بثورات موقت و اسهال ایجاد کند.