شرکت های پرستاری در تهران

شرکت های پرستاری در تهران

پرستاری از سالمندان یکی از این مشاغل است که شاید هم سخت باشد و هم نیاز به صبر داشته باشد. توجه به روح سالمند مهم‌ترین خصوصیت یک پرستار سالمند است.ما در مهرآران نوین به سالمندان شما کمک خواهیم کرد که هیچ دغدغه ای نداشته باشند….
صحت در اجرای فرامین پزشک مهمترین وظیفه یک پرستار در خانه است. پزشک مسئول معاینه، تجویز دارو و کنترل علائم و نشانه های تشدید یا بهبود بیماری می باشد و این بیمار، خانواده و اطرافیان او هستند که باید از فرامین پزشک تا بهبودی کامل پیروی کنند.
عطوفت و مهربانی، شعور بالا، محتاط بودن، هوشیار بودن، ساکت بودن (انجام کار بدون سر و صدا)، فرز و چالاک بودن و شاد بودن از مولفه های یک پرسطار خوب به شمار می رود.
علاوه بر موارد مذکور پرستار باید از نظر فنی و پزشکی نیز در کار خود مهارت داشته باشد که بتواند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد.
تمامی پرستاران موسسه مهرآران نوین مسلط به امور سالمندان میباشند و جای هیچگونه نگرانی برای شما نخواهد بود.
موسسه مهرآوران نوین با نیروهای کارآزموده و دوره دیده در زمینه های زیر آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز در تهران میباشد :
۱- اعزام نیروی پرستار یا مراقب جهت نگهداری از سالمند خانم یا آقا در منزل و خانه
۲- اعزام نیروی پرستار جهت مراقبت و نگهداری از کودکان در منزل و خانه
۳- مهرآوران نوین ، همیار و همدم سالمندان و سالخوردگان گرامی بصورت روزانه ، هفتگی و یا سایر شرایط توافقی
۴- نگهداری از افراد بیمار یا سالخورده و ناتوان در منزل
۵- نگهداری و همراه مریض و بیمار در بیمارستان و مراکز درمانی
۶- ارسال آمبولانس و تجهیزات لازم مراقبتی به منزل
۷- ارسال نیروی خدماتی جهت نظافت،پخت و پز،شست و شو و سایر موارد در منزل یا محل کار شرکتها،ادارات و کارخانه
کلیه موارد فوق بصورت پاره وقت یا شبانه روزی و یا توافقی مقدور میباشد.
نیروهای اعزامی همگی از نظر سوابق بررسی شده و تضمینهای لازم توسط موسسه داده خواهد شد.
ضمن تشکر از بازدید شما ، لطفا” به صفحات داخلی سایت مراجعه و در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات ، با ما در تماس باشید.

قیمت پرستار در خانه خصوصی بسته به میزان نیازهای مراقبتی بیمار و مدت زمان مورد نیاز پشتیبانی متفاوت است. به لطف این خدمات امکان درمان در منزل برای بیمار یا سالمندان فراهم می شود. بنابراین، خدمات پرستاری در منزل در مقایسه با خدمات بیمارستانی می تواند گران باشد.

 

برای قیمت پرستار خصوصی در منزل، مهمترین مسئله این است که پشتیبانی پرستاری شامل چه خدماتی می شود. به لطف این سرویس می توان اقداماتی مانند تزریق، گذاشتن سرم و پانسمان را انجام داد. این عملیات هزینه های متفاوتی دارد. پشتیبانی پرستاری را می توان تنها برای یک درخواست یا پوشش بسیاری از درمان ها دریافت کرد.

 

قیمت پرستار خصوصی در منزل چقدر است؟

هنگام تعیین قیمت پرستار خصوصی معیارهای مختلفی در نظر گرفته می شود. بر این اساس نمی توان قیمت مشخصی برای خدمات پرستاری ارائه کرد. کسانی که مایل به دریافت خدمات پرستاری در منزل هستند می توانند با ارائه مشخصات زیر از هزینه خدمات اطلاع پیدا کنند.

 

مدت: فقط چند ساعت یا در کل روز، در برخی موارد، ممکن است به حمایت پرستاری بستری نیاز باشد. زمان کار پرستار باعث تغییر هزینه خدمات می شود.

 

دامنه: می توان سرم گرفت، مراقبت از زخم و پشتیبانی پانسمان را می توان با خدمات پرستار در خانه دریافت کرد. نوع کمکی که دریافت می کنید بر هزینه آن تأثیر می گذارد.

 

وضعیت بیمار: نیازها و هزینه های خدمات بیمار در دوره تسکینی و مادری که می خواهد از حمایت پرستاری پس از زایمان برخوردار شود، متفاوت است.

 

تجربه و تخصص پرستار: کار با پرستاری که از نظر تجربه و دانش دارای صلاحیت باشد برای فرآیند بسیار مهم است. این مسائل بر قیمت خدمات نیز تاثیر می گذارد.

 

بسته به جزئیات مراقبت، پرستار هزینه خدمات یا حقوق ماهانه دریافت می کند . دریافت حمایت پرستار از موسسه ای که تجربه و شایستگی در این زمینه دارد و در خدمات بهداشتی خانگی موفق است برای این فرآیند مفید خواهد بود.

 

خدمات پرستاری در منزل

پرستاران در بسیاری از درمان ها و اقدامات در زمینه سلامت آموزش دیده و توانمند هستند. در حالی که برخی از این خدمات تنها با تجهیزات فنی قابل ارائه است، اما امکان ارائه برخی خدمات در محیط خانه وجود دارد. دریافت حمایت پرستاری مراقبت در منزل برای افرادی که به دلیل کهولت سن، ناتوانی یا بیماری قادر به خروج از خانه نیستند/ناتوان هستند .

 

خدمات پرستاری در منزل ممکن است شامل درمان ها و شیوه های زیر باشد.

 

درمان، مراقبت و بانداژ زخم های مزمن یا موقت قابل انجام است.

می توان اطمینان حاصل کرد که بیمار از داروهای تجویز شده به صورت کنترل شده و منظم استفاده می کند.

سرم هایی که اجازه می دهند دارو یا مایعات از طریق خون مصرف شود، می توانند در خانه وارد شوند.

در صورت لزوم، امکان دریافت حمایت هایی مانند کنترل تغذیه و رژیم غذایی وجود دارد.

فشار خون، اندازه گیری قند و چک آپ اولیه سلامت را می توان در خانه توسط پرستار انجام داد.

برای قرار دادن مایعات داخل وریدی و بررسی داروها در خانه، باید توسط پزشک تجویز شود. برای این کار لازم است با پزشک در خانه تماس بگیرید یا به بیمارستان بروید. دریافت پشتیبانی مستقیم از پرستار در مورد سایر روش ها امکان پذیر است.

 

مزایای خدمات پرستاری در منزل

پرستاران متخصصان مراقبت های بهداشتی هستند که نقش مهمی در اکثر خدمات مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند. در برخی موارد امکان خروج بیمار از خانه برای دریافت خدمات درمانی وجود ندارد. این خدمات به ویژه برای بیماران بستری، افراد مسن یا معلولی که در خروج از خانه مشکل دارند بسیار ارزشمند است.

در محدوده خدمات مراقبت در منزل، پزشکان ، پرستاران، مراقبین و غیره به منزل اعزام می شوند. امکان تماس و انجام عمل یا درمان لازم در منزل وجود دارد. اگرچه در برخی موارد این خدمات می تواند توسط موسسات دولتی ارائه شود، اما موسسات خصوصی متخصص در این زمینه بیشتر ترجیح داده می شوند. برخی از مزایای خدمات پرستاری در منزل را می توان به شرح زیر برشمرد:

یک روند درمانی راحت برای بیمار و بستگان او تجربه می شود.

بیمار بیشتر معاینه می شود.

بیمار از خطر عفونت احتمالی بیمارستان محافظت می شود.

این عمل یک خدمات مراقبتی شخصی و ویژه است.

هزینه فراخوانی پرستار به منزل شما نسبت به سایر گزینه ها کمتر است.

 

پرستار خصوصی در خانه

تهران یک شهر بزرگ با گزینه های مختلف از نظر مراقبت های خانگی و خدمات بهداشتی است. نیاز به خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل در این شهر که جمعیت شاغل و سالمند زیادی دارد بسیار زیاد است. این امکان برای پرستاران، پزشکان و سایر کارکنان بهداشتی و درمانی وجود دارد که از طریق مراکز مراقبت در منزل که متناسب با تقاضا در حال افزایش است، در محیط خانه خدمات ارائه دهند.

 

قیمت سرم بهداشتی خانه چقدر است ؟ پاسخ این سوال به صورت جداگانه و بسته به محتوای سرم و سایر جزئیات و مدت زمان تکمیل درمان تعیین می شود. محل زندگی افرادی که می خواهند از مراقبت های پرستاری در منزل در تهران استفاده کنند نیز بر قیمت ها تأثیر می گذارد. هزینه های سفر نیز ممکن است به هزینه مراقبت اضافه شود، به خصوص برای بیماران در مناطق دور افتاده.

بیشتربدانید: تزریقات در منزل زعفرانیه تزریقات در منزل تزریق در منزل غرب تهران تزریقات در غرب تهران تزریقات در شهرک غرب تزریق در منزل تهران

برای دریافت مراقبت های بهداشتی در منزل چه باید بکنم ؟ دریافت مراقبت های بهداشتی در منزل و تماس با پرستار مراقبت در منزل از طریق مرکز خصوصی مراقبت در منزل امکان پذیر است . برای معاینه در منزل توسط پرستاران و پزشکان متخصص در زمینه خود و دریافت حمایت های بهداشتی می توانید با ما تماس بگیرید.