خدمات فیزیوتراپی در منزل

خدمات فیزیوتراپی در منزل

مرکز پرستاری مهرآوران نوین با کادر مجربی از فیزیوتراپیست ها، آماده ارائه خدمات  فیزیوتراپی می باشد.

تمامی خدمات به صورت روزانه ،شبانه میباشد .

خدمات فیزیوتراپی در منزل روشی از درمان می باشد که با استفاده از جریانات الکتریکی،تجهیزات مکانیکی ، تمرین های ورزشی و سایر عوامل فیزیکی به درمان اختلالات و بیماری های ماهیچه ای، عصبی و اسکلتی پرداخته می شود. همچنین در فیزیوتراپی در منزل از پرتوهای فروسرخ و فرابنفش ، گرما ، نور ، جریان برق و ورزش به منظور درمان استفاده می گردد.

خدمات فیزیوتراپی در منزل شامل :

تمرین درمانی در منزل
در تمرین درمانی انجام ورزش ها و حرکات مختلف به بیمار آموزش داده می شود یا بر روی او انجام میشود. همچنین انجام ماساژ درمانی، آب درمانی و … نیز جزو تمرین درمانی می باشد.

درمان با دست در منزل
در این روش درمان با دست در منزل که برای بیماری های حرکتی، کنترل درد، بیماری های شغلی و … است. مانند توانبخشی عضلات زانو
– کاهش درد سیاتیک
– فیزیوتراپی انحرافات ستون فقرات

تمرینات فیزیوتراپی برای کاهش درد و افزایش تحرک مفاصل فرد استفاده می شود. فیزیوتراپی درمانی موثر در بهبود بیماری های ارتوپدی، بیماری های مغز و اعصاب، مشکلات ناشی از دوران سالمندی، آسیب های ورزشی، بیماری های قلبی و ریوی و بسیاری مشکلات دیگر است .

فیزیوتراپی در منزل هم توسط خانم و هم آقا انجام میشود شما میتوانید نیاز خود را به ما بگویید تا در اولین فرصت فیزیوتراپ اعزام نماییم و از خدمات بهره مند شوید .

فیزیوتراپی در منزل یکی از خدماتی است که مرکز پرستاری مهرآوران نوین انجام میدهد. کافی است با یک تماس تلفنی خدمات فیزیوتراپی را دریافت کنید.
شماره تماس: ۸۸۰۸۱۷۱۱ – ۰۹۱۲۴۸۴۴۰۳۷