0
استخدام پرستار کودک در منزل تهران

تعرفه پرستار کودک

عوامل زیادی در قیمت پرستار کودک در منزل می تواند موثر باشد. قیمت پرستار کودک در منزل با توجه به محل زندگی شما ( مسیر محل زندگی شما تا محل زندگی پرستار و هزینه رفت و آمد پرستار) و شرایطی که شما برای پرستاری از کودک در نظر می گیرید و انتظاراتی که دارید، متفاوت خواهد بود.
سازمان بین المللی پرستاری از کودک ، قیمت پرستار کودک در منزل را ساعتی ۱۹ دلار برآورد کرده است که برای نوزادان این هزینه بیشتر است. اگر شما از پرستار بخواهید در بعضی مواقع بیشتر از زمانی که توافق شده، از کودک شما مراقبت کند، ساعت اضافه کاری آن ها محاسبه می شود.
قیمت پرستار کودک در منزل به شرایط دیگری نیز بستگی دارد:
پرستار کودک قرار است از چند فرزند شما پرستاری کند ؟
چه وظایف و مسئولیت های دیگری برای پرستار به جز مراقبت از کودک شما مشخص شده است ؟
پرستار چه مدت است که به کار پرستاری مشغول بوده است ؟ (سابقه کار)
چقدر تجربه کار پرستاری از کودک داشته است ؟
آیا دارای مدرک و گواهینامه معتبر پرستاری از کودک در منزل می باشد؟
و سوالاتی از این قبیل می تواند در نرخ قیمت پرستار کودک در منزل موثر باشد.
پرستاری از کودک یک شغل به حساب می آید و بعضی از والدین هزینه بیمه سلامت پرستار کودک را نیز محاسبه می کنند. در صورت انجام این کار ، قیمت پرستار کودک در منزل ( حقوق پرستار ) کمتر می شود. در غیر اینصورت شما باید قیمت پرستار کودک در منزل را بالاتر ببرید تا مخارج درمانی و بیمه وی تامین شود. توصیه می شود از بیمه سلامت پرستار کودک استفاده کنید زیرا مقرون به صرفه است.
مشخصات پرستار کودک باید چگونه باشد ؟
کودکان نیاز دارند بزرگسالان به حرف های آنها گوش دهند. آنها باید بدانند که وجودشان برای بزرگسالان اهمیت دارد و نیازهایشان مهم است. آنها نیاز به راهنمایی و کمک دارند. کودکان بزرگسالانی را دوست دارند که انعطاف پذیر ، مثبت اندیش و واقع بین هستند.مربیان هرگز نباید کودکی را مسخره کنند و یا از روش های خشن انضباطی استفاده کنند. همه ی کودکان به محدودیتهای معقولی نیاز دارند و بهتر است تا با حوصله و شوخ طبعی و ایجاد یک حس مشترک نکات تربیتی را به آنها آموخت. در ملاقات خود با مربیان دقت کنید تا واکنش آنها را بعد از اینکه کودک کاری انجام داد ببینید. توجه کنید که آیا با پسرها و دخترها رفتار یکسانی دارند؟ در این مورد نباید هیچ تبعیضی در کردار و رفتار آنها وجود داشته باشدو بدون توجه به پیش زمینه عقیدتی یک کودک به مذهب، زبان و ارزشهای خانوادگی او احترام بگذارند. این موضوع به ویژه برای افرادی که با کودکان سروکار دارند، بسیار مهم است تا به لحاظ جسمی ، عاطفی یا ذهنی کاملا سالم باشند تا بر کودک اثر مثبت داشته باشند. آنها باید بطور مرتب آزمایش های پزشکی برای اثبات عدم ابتلا به بیماریهایی همچون سل انجام دهند و به هیچ بیماری مسری مبتلا نباشند. آنها باید اطلاعات کلی درباره ی کمک های اولیه داشته باشند. سابقه ی پزشکی مکتوبی از هر یک از کارکنان باید در مرکز موجود باشد. مربیان باید از ثبات عاطفی برخوردار و در برخورد با کودکان مثبت اندیش باشند. باید روند منظمی برای مصاحبه و بررسی سابقه کارکنان خود داشته باشد. بخاطر داشته باشیم که ارائه معرفی نامه، ضامن کیفیت خدمات ارائه شده توسط مربی کودک یا پرستار کودک نیست. ممکن است بعضی افراد با وجود داشتن توصیه نامه های معتبر نتوانند با کودکان خردسال ارتباط برقرار کنند یا بسیار سختگیر باشند یا نقطه ضعف دیگری داشته باشند. بسیاری مربیان حتی بدون اینکه آموزش رسمی دیده باشند ذاتا نسبت به بچه ها با توجه و علاقه مند هستند، این افراد با آموزش های خاص میتوانند به مربیانی کارآمد تبدیل شوند.
شرکت کردن در جلسات والدین برای مربیان بی نهایت سودمند است . حتی با تجربه ترین متخصصان میتوانند اطلاعات بیشتری را از گفت و گو با والدین کسب کنند، اطلاعاتی که والدین در اختیار مربیان می گذارند سبب برخورد موثر مربیان با مشکلات خاصی میشود که ممکن است با آن رو به رو شوند.
پرستار کودک مهم ترین نقش را در اجرای برنامه ی آموزشی موفقیت آمیز کودک دارد. پرستار کودک باید فردی مهربان، دلسوز و مسئولیت پذیر باشد. آنها باید بتوانند به کودکان در همراهی با دیگران کمک کنند، باید بتوانند به کودکان در یافتن دوستان جدید، استفاده از اسباب بازی و مسائل دیگر به صورت اشتراکی و احترام به حقوق و تعلقات دیگران کمک کنند. پرستار کودک باید هر روز به کودک توجه خاص نشان دهند و به نیاز او رسیدگی کنند. مراقب باید دوست داشتنی، پرتوان، عادل، مهربان ، هوشیار و مسئول باشد. مراقب در زمینه ی آموزش دوران کودکی دوره دیده است؛ نگرش ، تجربه کار با کودکان و اعتقادات فردی از اهمیت خاصی برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید