اجاره ی ویلچر

از اجاره ویلچر می توان برای انواع معلولیت های مختلف ، به طور دائم و موقت استفاده کرد ، زیرا ممکن است راه رفتن بعضی از افراد دشوار یا خسته کننده باشد ، اما دیگران توانایی آن را کاملا از دست داده اند. هدف اصلی برای اجاره ویلچر این است که حداکثر راحتی را برای کاربر فراهم کند و اطمینان حاصل کند که صندلی چرخدار وی متناسب با ناتوانی وی است.

اجاره ویلچر سبک

صندلی های چرخدار سبک برای کسانی که از صندلی چرخدار سنگین خسته شده اند یا کسانی که به تنهایی قادر به حرکت دادن یک صندلی چرخدار سنگین نیستند یک گزینه خارق العاده است. همچنین صندلی های چرخدار فوق العاده سبک نیز موجود است که وزن آنها می تواند به ۸.۵ کیلوگرم برسد. مناسب برای کسانی که ممکن است با وزن صندلی فعلی خود دست و پنجه نرم کنند و یا نگران تحرک و ذخیره سازی باشند.

صندلی های چرخدار خودران

در حالی که ویلچر سبک و فوق سبک یک گزینه عالی هستند ، اما آن ها می توانند مقداری از وزن را فدای برخی لوازم جانبی کنند. صندلی های چرخدار خودران با رینگ دستی به چرخ ها متصل می شوند ، به این معنی که چرخ ها می توانند توسط کاربر چرخانده شوند و استقلال کاملی را به آن ها می دهند. همچنین می توانند بسیار سبک باشند ، به این معنی که کنترل و جابجایی آن ها آسان است ، بنابراین هنگام سفر استرس زیادی روی دستان خود ایجاد نمی کنید. اگر نگران استفاده از صندلی چرخدار خود هستید ، بهترین کار این است که با راهنمایی در مورد نحوه استفاده موثر و ایمن از صندلی چرخدار خود مشورت کنید.

ویلچرهای عبوری با نسخه

ویلچرهای مخصوص حمل و نقل نسخه ای مفید هستند ، زیرا می توانند قبل از سفارش با تنظیمات بی شماری برای کاربر آماده شوند. این بدان معناست که اگر کاربر مجموعه خاصی از الزامات را داشته باشد ، می تواند قبل از رسیدن ویلچر آن ها را پیکربندی کند ، به این معنی که می تواند مستقیماً از صندلی چرخدار جدید خود استفاده کند.

کدام نوع ویلچر بهترین است؟

نمی توان گفت که کدام صندلی چرخدار بهترین است ، زیرا هر کدام برای هدفی متفاوت طراحی شده اند. بهترین نوع ویلچر به شرایط کاربر بستگی دارد و ممکن است برای تعیین بهترین صندلی برای شما به یک پزشک نیاز داشته باشد. در هر صورت بهتر است در مورد انواع مختلف ویلچر تحقیق کنید و بهترین صندلی چرخدار مناسب معلولیت خود را پیدا کنید.