اجاره تجهیزات icu در منزل

اجاره تجهیزات icu در منزل

تجهیزات بخش مراقبت های ویژه (ICU) شامل نظارت بر بیمار ، پشتیبانی تنفسی و قلبی ، مدیریت درد ، دستگاه های احیا اضطراری و سایر تجهیزات پشتیبانی کننده زندگی است که برای مراقبت از بیمارانی که به شدت آسیب دیده ، دارای بیماری بحرانی یا تهدید کننده زندگی هستند یا تحت آن قرار گرفته اند ، طراحی شده است.

هدف اجاره تجهیزات icu در منزل

یک ICU ممکن است برای ارائه مراقبت از بیماران با طیف وسیعی از شرایط طراحی شده و مجهز شود ، یا ممکن است برای ارائه مراقبت های ویژه از بیماران با شرایط خاص طراحی و تجهیز شده باشد. به عنوان مثال ، یک ICU عصبی پزشکی از بیماران با شرایط حاد شامل سیستم عصبی یا بیمارانی که به تازگی اقدامات جراحی مغز و اعصاب را انجام داده اند و از آن ها برای کنترل و ارزیابی مغز و نخاع نیاز به تجهیزات مراقبت دارد. ICU نوزادی برای مراقبت از نوزادانی که بیمار هستند ، نارس به دنیا می آیند یا بیماری نیاز به نظارت دائمی دارند ، طراحی و تجهیز شده است. ICU تروما ، سوختگی آسیب دیدگی و مراقبت از زخم را برای بیماران درگیر در تصادفات رانندگی و بیمارانی که دچار آسیب دیدگی یا سوختگی شده اند فراهم می کند. شما میتوانید با اجاره تجهیزات icu در منزل دستگاه هایی را که نیاز دارید را در اختیار داشته باشید .

دستگاه تنفس دستگاهی است که برخی یا کل کار تنفس را برای بیمار انجام می دهد. از ونتیلاتورها برای پشتیبانی از تنفس یا کمک به عملکرد ریه ها استفاده می شود. دستگاه از طریق لوله وارد شده به لوله تنفسی (نای) و یا استفاده از ماسک کاملا محکم هوا را به داخل ریه ها وارد می کند. این پشتیبانی تنفسی ممکن است برای کمک رساندن اکسیژن کافی به بدن و حذف دی اکسید کربن استفاده شود. بعضی اوقات بیماران ICU به پشتیبانی کافی از دستگاه تنفس احتیاج دارند زیرا آن ها به اندازه کافی بیدار و قوی نیستند تا بتوانند به تنهایی نفس راحت بکشند.

مانیتور

بیماران جدی در ICU نیاز به نظارت دقیق دارند. یکی از روش های کنترل بسیاری از بیماران در ICU نمایش علائم حیاتی (ضربان قلب و ریتم ، فشار خون و ضربان تنفس) بر روی مانیتور دیجیتال است. با اجاره تجهیزات icu در منزل می توانید این مانیتورها را در بالین بیمار ها ببینند و در صورت بروز مشکل سریع می توانید نسبت به تغییرات واکنش نشان دهید.

دیالیز

دستگاه دیالیز یا “کلیه مصنوعی” درمانی است که برای کار کلیه ها و از بین بردن مایعات ، مواد زائد و برخی سموم از خون استفاده می شود. به منظور خارج کردن خون برای دیالیز ، نوع خاصی از IV در ورید بزرگ گردن یا کشاله ران قرار می گیرد. خون از دستگاه IV خارج می شود و از طریق دستگاه دیالیز جایی که فیلتر می شود خارج می شود و سپس به بدن برمی گردد. دیالیز می تواند برخی از عملکرد کلیه ها را به عهده بگیرد اما در صورت آسیب دیدن کلیه ها به بهبود آن کمک نمی کند. بعضی از بیماران در خارج از بیمارستان سال ها در دیالیز زندگی می کنند ، اما نوع دیالیزی که برای بیماران ICU انجام می شود معمولاً برای مدت زمان کوتاه استفاده می شود.

تغذیه لوله ها

لوله های تغذیه ای راهی برای تأمین تغذیه و مایعات است که بیماران سخت قادر به خوردن غذا هستند. معمولاً این لوله از طریق بینی به داخل معده وارد می شود (لوله نازوگاستریک یا NG). بعضی اوقات لوله های تغذیه مستقیماً از طریق پوست در معده قرار می گیرند (لوله gastronomy یا PEG). متخصصان تغذیه ICU به انتخاب مخلوط مواد غذایی مایع کمک می کنند تا بهترین تغذیه را برای هر بیمار جدی داشته باشد. این مخلوط مواد غذایی مایع با استفاده از پمپ قابل برنامه ریزی از طریق لوله تغذیه به معده بیماران پمپ می شود.