0
پرستار کودک در منزل

پرستار کودک در منزل

همه ما ممکن است به دلایل مختلف از قبیل برنامه‌ریزی کاری، سفر یا اتفاق‌های پیش‌بینی نشده مجبور شویم از پرستار بچه در منزل استفاده کنیم و از او بخواهیم در ساعاتی که نمی‌توانیم کنار فرزندمان باشیم، او مسئولیت مراقبت و نگهداری از فرزندمان را برعهده بگیرد. این اتفاق اگر چه ممکن است یک اتفاق ساده و معمولی به نظر برسد اما در سراسر جهان ویژگی‌هایی برای یک پرستار خوب و موفق تعریف شده که با هم برخی از این ویژگی‌ها را مرور می‌کنیم. ویژگی‌هایی که یادگیری آن‌ها موجب انتخاب یک پرستار خوب و شایسته برای نگهداری از عزیزترین اعضای خانواده‌مان می‌شود.
روانشناسان بسیاری معتقدند بهترین سن برای گرفتن پرستار بچه بعد از یک سالگی است. حتی برخی از آن‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که در صورتی که مادران شاغل امکان مرخصی گرفتن دارند بهتر است تا پایان ۲ سالگی مسئولیت مراقبت از فرزندشان را خود برعهده بگیرند اما در صورتی که امکان مرخصی گرفتن برای آن‌ها وجود ندارد دست‌کم بعد از یک سالگی برای کودک‌شان پرستار بگیرند چرا که در این سن نوزاد نیاز زیادی به محبت و عاطفه مادری دارد و در صورتی که انرژی لازم را در طول روز از پرستارش نگیرد ممکن است دچار بحران‌های عاطفی شدید شود چرا که پرستار کودک در بهترین شرایط نیز نمی‌تواند مهر و محبت مادری را در حق کودک ادا کند.
اگر پرستار کودک خود را از طریق موسسات و مراکز خدماتی انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که این موسسه مجوزهای لازم را داراست و زیر نظارت واحدهای نظارتی بهزیستی خدمات خود را به مردم ارائه می‌کند. علاوه بر این، هنگام انتخاب پرستار باید توجه کنید که همواره از پرستارهایی که رشته تحصیلی آن‌ها کودکیاری یا روانشناسی بوده برای نگهداری و مراقبت از فرزندتان استفاده کنید چرا که تصمیم دارید فرزندتان را در بهترین ساعات روز که بهترین زمان ممکن برای بازی و یادگیری کودک است، به او بسپارید. بنابراین بهتر است به جای انتخاب یک پرستار معمولی از پرستار تحصیل کرده و آشنا به کودکیاری و مراقبت از کودک استفاده کنید.

یکی از بیماری هایی که کودکان را درگیر خود میکند ویروس آنفولانزا می باشد بهتر است پس بهتر است تا یک پرستار کودک حرفه ای را استخدام کنید تا برای بهتر شدن کودکتان بهترین مسیر را انتخاب کند بیشتر با آنفولانزا آشنا شوید:

ویروس آنفولانزا یک پاتوژن است که دستگاه تنفسی را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند باعث مشکلات جدی سلامتی به خصوص در کودکان شود.

این ویروس که دارای انواع A، B و C می باشد، می تواند باعث بیماری های همه گیر نوع A (آنفولانزای خوکی، آنفولانزای پرندگان و غیره) شود.

ویروس از طریق قطرات دفع شده از دستگاه تنفسی منتقل می شود. با این حال، مشخص است که آلودگی پس از تماس با ترشحات رخ می دهد.

تب بالا، درد گسترده بدن، سردرد، حالت تهوع، گلودرد و سرفه خشک علائم اصلی هستند. علائمی مانند استفراغ، اسهال و درد شکم نیز ممکن است مشاهده شود.

در حالی که دوره تب بالا به طور متوسط ​​۲-۴ روز طول می کشد، ممکن است هفته ها طول بکشد تا سرفه به طور کامل از بین برود.

مشخص شده است که عوارض اوتیت میانی ممکن است در ۲۵ درصد موارد ایجاد شود.

تست های سریع درخواستی مکرر برای آنفولانزا دارای حساسیت ۵۰-۷۰٪ هستند. به عبارت دیگر، درمان دارویی ضد ویروسی باید در بیمارانی شروع شود که نتایج آزمایش آنها منفی است اما یافته های بالینی آنها شک قوی به آنفولانزا را ایجاد می کند.

برای بیماران در گروه خطر که آزمایش آنها مثبت است یا یافته های بالینی آنها با آنفولانزا سازگار است، درمان های ضد ویروسی که به ویژه در ۴۸ ساعت اول شروع می شوند، بهبود چشمگیری در تصویر بیماری ایجاد می کنند.

علاوه بر این، حمایت مایعات فراوان یکی از مهم ترین مراحل درمان است، مانند همه بیماری ها.

واکسن آنفولانزا که ۵۰ تا ۸۰ درصد از بین بیماری محافظت می کند، می تواند برای همه کودکان از سن ۶ ماهگی تجویز شود.

بیشتربدانید:تزریقات در غرب تهرانتزریقات در شهرک غربتزریقات در منزلتزریق در منزل تهران

دیدگاهتان را بنویسید