0
ویزیت پزشک در منزل درتهران

ویزیت پزشک در منزل تهران

برخلاف بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی و آمبولانس  اعزام می نمایند , درمان درمنزل مهرآوران نوین برای شما پزشک در منزل اعزام می نماید. پزشکان حاذق مرکز ما در اسرع وقت بر بالین بیمار شما حاضر شده و پس از تشخیص , به علت همراه داشتن داروها و تجهیزات اورژانس , درمان در منزل را در همان لحظه شروع می نمایند . در صورتی که بیمار به نوار قلب , تست قند , سرم تراپی , سونداژ , تزریق و . . . نیاز داشته باشید , همگی برای بیمار توسط پزشک در منزل انجام می پذیرد . ما امکان انجام کلیه آزمایشات , رادیوگرافی و سونوگرافی , ایجاد CCU , ICU در منزل را داریم . شما میتوانید درمان را تا سر حد بستری عینا مانند مرکز بیمارستانی در منزل خویش داشته باشید برای هر کسی گذراندن دوران بیماری در بیمارستان سخت می باشد . درمان درمنزل مهرآوران نوین امکان انتقال تمامی تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز به منزل شما را داریم . در این حالت شما با پرستار خصوصی ۲۴ ساعته تحت نظر پزشکان متخصص ما , روند درمان را طی میکنید . خطر عفونت های بیمارستانی و افسردگی ناشی از بستری , شما را تهدید نخواهد کرد و اقدام به اعزام پزشک به منزل مینماید.
انواع خدمات پزشکی درمان درمنزل:
۱- ارائه کلیه خدمات پزشک درمنزل
۲- ویزیت پزشک در منزل (متخصص و عمومی)
۳- انجام کلیه ازمایشات( آزمایش خون در منزل )
۴- انجام سونوگرافی و رادیولوژی
۵- صدور گواهی سلامت
بجای آنکه بیمار خود را که اصولا قابلیت حرکتی کامل هم ندارند از منزل بیرون ببرید . اجازه بدهید متخصصین ما با تجهیزات کامل به منزل شما بیایند . و این درد و رنج جابجایی را از بیمار خود دور نمایید. با یک جلسه کار ما , رضایت شما حاصل خواهد شد.متخصصین ما در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار شما حاضر می شوند.

پزشکان ما در منزل شما را در محل شما ویزیت می‌کنند یا برنامه‌ها و درمان‌های لازم را با معاینه ویدیویی تعیین می‌کنند، مگر در مواردی که نیاز به مداخله اورژانسی و/یا آمبولانس باشد. در مواردی که نیاز به تخصص باشد، پزشک متخصص ما می تواند خدمات مشاوره ای را به صورت ویزیت یا معاینه تصویری در محیط مورد نظر شما انجام دهد.

مشاوره

درمان و کاربردهای دارویی لازم

کنترل و پیگیری منظم بیمار

پیگیری بیماری های حاد و مزمن

مشاوره و هماهنگی پزشکی

ویزیت پزشک متخصص در منزل

 

مراقبت در منزل، مراقبت در منزل و مراقبت در منزل پاسخگوی نیازهای افرادی است که به مراقبت های بهداشتی و مراقبت در منزل نیاز دارند. یکی از شاخص های مهم کیفیت خدمات این است که این موسسه دارای مجوز از وزارت بهداشت است.

خدمات ارائه شده در محدوده دو شاخه مختلف مانند دست اندازها در منزل، دست اندازها و منشور سلامت. خدمات مراقبتی خدماتی هستند که به افرادی که در فعالیت های روزمره زندگی خود نیاز به حمایت دارند ارائه می شود. در صورت پایان یافتن سلامت، طبق برنامه، پزشک، پرستار یا فیزیوتراپ خدماتی هستند که برای مقاصد درمانی ارائه می شوند.

 

مزایای خدمات مراقبت در منزل چیست؟

وظیفه پرستار یا پرستار بیمار این است که بتواند تمام نیازهای بیمار را بدون نگرانی از زمان مرتفع کند و به اندازه کافی آنها را رعایت کند.

به خصوص در طول مدت بستری طولانی مدت، بیماران تحت تأثیر عفونت های مختلفی قرار می گیرند که در مراکز درمانی قابل مشاهده است.

ارائه مراقبت های بهداشتی فردی در منزل از اثرات منفی روانی در محیط بیمارستان جلوگیری می کند و در کنار هم بودن با اعضای خانواده هم روحیه بیمار را بهبود می بخشد و هم باعث آسایش بستگان بیمار می شود.

غذای بیمارستان با غذای خانه متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که خانه بیمار حاوی تپه هایی در خانه است، گذراندن زمان راحت تری برای اعضای خانواده وقت گیرتر است.

بیمارانی که درمان بیماری های مزمن خود را در خانه خود دریافت می کنند، کمتر تحت تأثیر این بیماری قرار می گیرند و احساس آزادی بیشتری دارند زیرا در خانه خود زندگی می کنند.

 

مراقبت در منزل در طول همه گیری

با توجه به خطر ابتلا به عفونت، باید به اپیدمی کنونی کووید-۱۹ در سراسر جهان و مزایای مراقبت در منزل در طول اپیدمی توجه شود:

 

استراحت با بیش از یک نفر در یک اتاق در بیمارستان خطر انتقال بیماری را افزایش می دهد، اما ماندن در یک اتاق ایزوله یا تماس با افراد کمی در طول فرآیند مراقبت در منزل، خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را به حداقل می رساند.

افرادی که نیاز به مراقبت در منزل دارند، دائماً با یک مراقب یا پرستار در تماس هستند که این امر آنها را منزوی تر می کند.

ارائه خدمات تصویربرداری و آزمایشگاهی در خانه در همه‌گیری کووید-۱۹ با جلوگیری از ورود افراد به محیط‌های عمومی، خطر ابتلا را کاهش می‌دهد.

در طول دوره همه‌گیری، ممکن است به دلیل بسته شدن بخش‌های خاصی در بیمارستان‌ها یا تعداد محدودی از بیمارانی که خدمات ارائه می‌کنند تاخیر در ارائه خدمات وجود داشته باشد. از سوی دیگر، در مراقبت در منزل، تمام مراحل مطابق با طرح خدمات انجام می شود، زیرا خدمات فردی ارائه می شود.

توجه!!

کسانی که بالای ۶۰ سال دارند

کسانی که شرایط پزشکی مزمن جدی دارند:

بیماری قلبی

فشار خون

دیابت

بیماری مزمن تنفسی

سرطان

چاقی

سیگاری و غیره آنها می توانند بیماری را جدی تر بگیرند!

اطلاعاتی را که اعتبار علمی ندارد باور نکنید و به اشتراک نگذارید.

از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیماران یا موارد با تشخیص احتمالی با دیگران (شبکه های اجتماعی، مطبوعات و غیره) خودداری کنید.

بیشتربدانید؛–سونداژ در منزل شمال تهراننگهداری از سالمند در تهرانتزریقات نیاوراندکتر در منزل شمال تهرانسونداژ در منزل

مراقبت از بیمار بستری

بیمار بستری به بیماری گفته می شود که در فعالیت های روزمره زندگی مانند خوردن، آشامیدن، استحمام و توالت، لباس پوشیدن، حرکت و تعامل با افراد نیاز به حمایت فرد دیگری دارد. بیمار به حمایت زیادی نیاز خواهد داشت، مانند جلوگیری از ایجاد زخم های فشاری که ممکن است از دراز کشیدن طولانی مدت در رختخواب ایجاد شود، رفع نیازهای تمیز کردن، مراقبت از پوست و پرینه، تنظیم رژیم غذایی، انجام تمرینات بدنی و تامین حمایت روانی نیاز به مراقبت و پشتکار دارد.

 

پیشگیری از زخم های فشاری

در افرادی که همیشه در یک حالت دراز می کشند، ممکن است در نواحی از بدن که با تشک تماس دارند، زخم ایجاد شود، مانند سر، پشت، آرنج، لگن و پاشنه پا. به این زخم ها زخم فشاری یا زخم فشاری می گویند. این در بیمارانی که گردش خون آنها به دلیل عدم حرکت کند شده است بیشتر دیده می شود.

 

بنابراین مراقبین بیماران بستری در منزل باید در فواصل زمانی معین وضعیت بیمار را تغییر داده و برای حفظ یکپارچگی پوست از کرم های مناسب استفاده کنند.

تشک های بادی و تشک های ژله ای که روی تشک قرار می گیرند نیز برای جلوگیری از ایجاد زخم فشاری مفید خواهند بود. تشک های بادی که انواع مختلفی دارند به دلیل گردش منظم هوا در داخل تنها از وارد شدن بار به قسمت های خاصی از بدن جلوگیری می کنند.

 

رفع نیازهای نظافتی بیمار

اگر بیمار قادر به حرکت باشد، می تواند با کمک حمام کند. اگر بیمار قادر به حرکت نباشد، می توان او را با ویلچر مخصوص حمام به حمام برد و در حالی که روی این صندلی است حمام کرد. اگر بیمار را نتوان از تخت جدا کرد، می توان بیمار را با اسفنج های تمیز کننده صابون حمام کرد.

مراقبت از دندان و دهان بسیار مهم است. مراقبت از دهان باید حداقل ۳ بار در روز انجام شود. اگر از دندان مصنوعی استفاده می شود، باید آن را در شب برداشته و به درستی تمیز کرد. مایعات دارویی وجود دارد که به دندان مصنوعی اجازه می دهد با نگه داشتن آن در طول شب تمیز شود.

بیشتربدانید:تزریقات در منزل شمال شرق تهرانبهترین مرکز پرستار کودک در تهرانویزیت پزشک در منزل غرب تهران

فایده فعالیت بدنی

از آنجایی که بی تحرکی می تواند مشکلات عمده ای در بیماران بستری ایجاد کند، باید به دقت پیگیری شود. برای جلوگیری از مشکلاتی مانند تحلیل عضلات، سفتی و کلسیفیکاسیون مفاصل، بیمار باید حرکت داده شود و در صورت امکان از فیزیوتراپیست حمایت شود.

 

چه زمانی باید برای مراقبت در منزل به دنبال حمایت حرفه ای باشیم؟

این واقعیت که افراد مسئول مراقبت از بیمار بستری سعی می کنند زندگی خود را مدیریت کنند و تعهدات مراقبت از فرد بستری ممکن است بر وضعیت روانی آنها تأثیر منفی بگذارد. در فرآیندی که مراقب شروع به تجربه فرسودگی شغلی می کند و مجبور می شود به مسئولیت های خود ادامه دهد، باید جایگزینی برای حمایت حرفه ای در نظر گرفته شود. با برنامه های مراقبتی که با توجه به نیاز بیمار توسط متخصصان مجرب و حرفه ای مراقبت های بهداشتی ایجاد می شود، روند مراقبت در منزل بیماران بستری راحت تر و موثرتر می شود. می توانید برای خدمات حرفه ای مراقبت در منزل و مراقبت از زخم که توسط پرسنل واجد شرایط به بیمارتان ارائه می شود، با مرکز مراقبت خانگی خانواده مهر آوزان نوین تماس بگیرید

مزایای سلامتی در خانه

اکنون که با این طرح بیشتر آشنا شدیم، اکنون ۵ مزیت داشتن این سرویس را نام می بریم که با دسترسی سریع و به موقع به پزشکان متخصص و شناخته شده، علاوه بر این می توانید بیمه درمانی خود را دریافت کنید. همه اعضای خانواده خود را در بهترین داروی پیش پرداخت بگنجانید.

 

  1. مراقبت های پزشکی در خانه شما

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، یکی از مزیت های اصلی حضور پزشک در خانه این است که او با تمام راحتی و تخصص که مشخصه داروی پیش پرداخت در خانه است، به خانه شما می آید.

این کمک به بیمار این امکان را می دهد که در محیطی که اطمینان، آرامش و امنیت را فراهم می کند و همچنین پزشکانی که می توانند بهترین خدمات را به بیمار خود تضمین کنند، احساس حضور و مراقبت کند.

 

  1. مراقبت ۲۴ ساعته با بهترین مزایا

پزشکان در خانه همیشه مایلند خدمات خود را ارائه دهند، مهم نیست که چه زمانی بیمار به آنها نیاز دارد، چه در نیمه شب باشد و چه زمانی که وضعیت بسیار فوری است، علاوه بر ارائه مراقبت های برنامه ریزی شده، بدون اینکه مردم را در معرض ساعت های طولانی انتظار در صف ها یا در نوبت قرار دهند. تماس های تلفنی.

 

  1. عدم نیاز به انتقال

در برخی موارد، بیماران بیمارستان مجاور ندارند، وسیله نقلیه حمل و نقل ندارند یا به دلیل عواملی مانند کهولت سن، ناتوانی یا جراحات، تحرکشان کاهش یافته است. بنابراین رفتن به کلینیک یا بیمارستان برای دریافت مراقبت های پزشکی می تواند واقعا پیچیده و ناراحت کننده باشد.

پزشکان خانگی همه این موانع را برای تضمین بهترین برنامه های پزشکی پیش پرداخت می شکنند، بنابراین توجه و مراقبت لازم را ارائه می دهند.

 

  1. راحتی

ماندن در خانه در مقایسه با قرار ملاقات پزشکی یا درمان بیمارستانی، راحتی و حریم خصوصی بیشتری را برای بیمار فراهم می کند. گاهی اوقات تشخیص ها نیز ظریف هستند و نیاز به سرپناه کل خانواده دارند، که ما را تضمین می کند که با کمک داروی پیش پرداخت در کلمبیا در خانه باشیم.

 

  1. توجه شخصی

در قرار ملاقات های منظم، پیگیری جامع اتفاقاتی که برای بیمارانش می افتد برای پزشک دشوار می شود، عمدتاً به این دلیل که زمان لازم برای رسیدگی به همه آنها را ندارند.

 

با این حال، پزشکان پزشکی پیش پرداخت معمولاً زمان بیشتری را به بیماران خود اختصاص می دهند، توجه متمرکز بیشتری به آنها می دهند و در بسیاری از موارد از طریق تماس های تلفنی پیگیری می کنند، چیزی که هنگام مراجعه حضوری به مطب دشوارتر است.

 

خدمات پزشکی در منزل. فواید داروهای خانگی

ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل چیز جدیدی نیست، در زمان های قدیم تردد متخصصان بهداشت به خانه بیماران بسیار رایج بود. این رویه هنوز به قوت خود باقی است، به ویژه در مورد مراقبت از افراد دارای معلولیت برای جابجایی یا بزرگسالان مسن تر.

 

مزایای مراقبت های بهداشتی در منزل چیست؟

مزایای مراقبت های بهداشتی در خانه بی شمار است. هنگامی که یک پزشک یا پرسنل بهداشتی امکان سفر به خانه بیمار خود را دارند، می توانند به طور معمول معاینه کنند، معاینات پیشگیرانه انجام دهند، فشار خون بگیرند و/یا برای آزمایش های آزمایشگاهی نمونه برداری کنند.

 

مراقبت های بهداشتی در خانه برای سالمندان

با افزایش جمعیت افراد مسن در پاناما، تقاضا برای کنترل و مراقبت ویژه برای بیماران مبتلا به آسیب شناسی که آن را ایجاب می کند افزایش می یابد.

 

مراقبت های بهداشتی در منزل با مراجعه به کلینیک چه تفاوتی دارد؟

راحتی بیشتر برای بیمار

بیمار نباید حرکت کند، بنابراین خطر سقوط کاهش می یابد

کاهش استرس ناشی از زمان انتظار

آرامش و حریم خصوصی

آیا از قبل خدمات مراقبت های بهداشتی خانگی مهراوران نوین را می شناسید؟ برای درخواست اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتربدانید؛–مراقبت از سالمند و کودک شمال تهراننگهداری از سالمند در تهرانتزریقات نیاوراندکتر در منزل شمال تهران

مراقبت های بهداشتی در منزل چیست؟

مراقبت های بهداشتی در خانه طیف گسترده ای از خدمات بهداشتی را پوشش می دهد که می تواند در خانه به دلیل بیماری یا آسیب به شما ارائه شود. مراقبت های بهداشتی در خانه عموماً ارزان تر، راحت تر و به همان اندازه مؤثر است که مراقبت هایی که می توانید در بیمارستان یا مرکز پرستاری ماهر (SNF) دریافت کنید.

 

برخی از نمونه‌های خدمات کمک بهداشتی واجد شرایط در منزل عبارتند از:

مراقبت از زخم برای زخم های فشاری یا زخم های جراحی

آموزش برای بیماران و مراقبین

IV یا تغذیه درمانی

تزریقات

کنترل بیماری های جدی و وضعیت های بهداشتی ناپایدار

به طور کلی، هدف مراقبت های بهداشتی در منزل، درمان یک بیماری یا آسیب است. مراقبت های بهداشتی در خانه به شما کمک می کند:

بهتر کردن

استقلال خود را دوباره بدست آورید

تا حد امکان خودکفا باشید

وضعیت فعلی یا سطح عملکرد خود را حفظ کنید

 

از مراقبت های بهداشتی در خانه چه انتظاری باید داشته باشم؟

دستورات پزشک برای شروع مراقبت لازم است. هنگامی که پزشک ارجاع خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل شما را امضا کرد، آژانس تخصصی یک قرار ملاقات تعیین می کند و از خانه شما بازدید می کند تا در مورد نیازهای شما صحبت کند و چند سوال در مورد سلامت شما بپرسد.

کارکنان آژانس سلامت در منزل همچنین با پزشک شما در مورد مراقبت شما صحبت خواهند کرد و شما را در جریان پیشرفت خود قرار می دهند.

مهم است که پرسنل مراقبت های بهداشتی در منزل هر چند وقت یکبار که پزشک دستور داده است به شما مراجعه کنند.

 

در اینجا چند نمونه از کارهایی که کارکنان مراقبت های بهداشتی خانگی باید انجام دهند آورده شده است:

آنچه می خورید و می نوشید را کنترل کنید.

فشار خون، دما، ضربان قلب و تنفس خود را کنترل کنید.

بررسی کنید که داروهای تجویز شده و سایر داروها را مصرف می کنید و درمان ها را به درستی دنبال می کنید.

از او بپرسید که آیا درد دارد؟

امنیت را در خانه خود کنترل کنید.

مراقبت از خود را به شما آموزش دهد تا بتوانید از خود مراقبت کنید.

مراقبت خود را هماهنگ کنید این بدان معنی است که آنها باید به طور منظم با شما، پزشک و سایر افرادی که مراقبت شما را ارائه می دهند، ارتباط برقرار کنند.

مرکز مراقبت از بیمار در منزل

مرکز مراقبت از بیمار در منزل مکانی است که افرادی که به دلایل مختلف می خواهند خدمات مراقبتی و بهداشتی را بدون خروج از منزل دریافت کنند، در آن مراجعه می کنند. به لطف این مراکز می توان نیازهای مراقبتی بیمار را در منزل برطرف کرد. همچنین دسترسی به خدمات مختلف سلامت در منزل در محدوده مرکز امکان پذیر است.

 

مراقبان بیمار، پرستاران مراقبت در منزل، رادیولوژیست ها و فیزیوتراپیست ها می توانند در مرکز مراقبت از بیمار در منزل کار کنند. علاوه بر این، برخی از روش‌ها وجود دارد که پزشکان می‌توانند در محدوده خدمات مراقبت در منزل انجام دهند. برای دسترسی به این خدمات لازم است با موسسات مجاز وزارت بهداشت و داشتن مجوزها و آموزش های لازم تماس بگیرید.

 

خدمات مرکز مراقبت از بیمار در منزل

بیماران بستری ، سالمندان، یا افرادی با محدودیت حرکتی پس از جراحی های مختلف ممکن است بخواهند از خدمات مراقبت در منزل بهره مند شوند. برای این منظور، سازمان های دولتی وجود دارند که به افراد بالای ۶۵ سال خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان در منزل ارائه می دهند. همچنین می توان از طریق بسیاری از شرکت های متخصص در این زمینه از این خدمات بهره مند شد.

 

مراکز مراقبت از بیمار در منزل می توانند خدمات بهداشتی و مراقبتی بسیاری را متناسب با اختیارات و تجهیزات خود ارائه دهند. برای این منظور باید متخصصان بهداشت و درمان با آموزش و عنوان لازم در مؤسسه حضور داشته باشند. در غیر این صورت، ممکن است به دلیل خدمات ناکافی مراقبت و بهداشت، شکایات مختلفی رخ دهد. اما ارائه خدمات توسط موسسه از مشکلات امنیتی و سایر مشکلات جلوگیری می کند.

 

مراقبت از بیمار در منزل

مراقبت از بیمار در منزل، کسانی که بستری هستند ، پس از جراحی نیاز به حمایت دارند یا به تازگی زایمان کرده اند و غیره. یکی از خدماتی است که برای رفع نیازهای مردم طراحی شده است. به این ترتیب می توان مراقبت های لازم را برای حفظ یا بهبودی وضعیت جسمانی فعلی بیمار به او ارائه کرد. به طور کلی، روش ها از طریق یک مراقب انجام می شود . در محدوده این موارد؛

 

رفع نیازهای روزانه خودمراقبتی بیمار،

تعویض پوشک، حمام کردن و غیره خرید و فروش با،

کنترل ساعات مصرف دارو و اطمینان از مصرف منظم داروها،

تغذیه بیمار و غیره ممکن است شامل حمایت در رفع نیازهای آنها باشد.

خدمات مراقبت در منزل به چه کسانی ارائه می شود؟ هرکسی که نیاز به مراقبت دارد و به دلیل بیماری ها و مشکلات روحی و جسمی برای رفع نیازهای خود مشکل دارد، می تواند از این خدمات بهره مند شود. در صورت لزوم، مراقبت های بهداشتی را می توان در خانه نیز دریافت کرد.

 

خدمات بهداشتی خانه

خدمات پرستاری در منزل و به طور کلی خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل از جمله حمایت هایی است که می تواند توسط مراکز مراقبت از بیماران در منزل ارائه شود. این حمایت ها بسته به وضعیت سلامت عمومی و نیازهای بیمار متفاوت است.

 

اقدامات زیر را می توان در خدمات پرستار خانگی انجام داد:

تزریق در منزل،

استفاده از سرم های خریداری شده با تجویز پزشک برای بیمار،

مراقبت و درمان زخم،

گرفتن آزمایش خون،

پانسمان، برداشتن بخیه و غیره

با این حال، دامنه خدمات بهداشتی خانگی به این محدود نمی شود. بیمارانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند می توانند این خدمات را در منزل دریافت کنند.علاوه بر این؛

معاینه و نسخه نویسی پزشک،

روش های مختلف تصویربرداری رادیولوژیکی،

همچنین امکان دریافت خدمات از طریق مرکز مراقبت از بیمار در منزل برای برخی اقدامات مربوط به پیگیری و درمان بیمار وجود دارد.

مهم است که تمامی این عملیات توسط پرسنل مناسب و دارای مجوز و با تجربه در موضوع انجام شود. هزینه خدمات درمانی در منزل چقدر است؟ قیمت ها ممکن است بسته به شرایط فعلی بیمار و دامنه خدمات مورد نیاز متفاوت باشد. همچنین مکان و غیره جزئیاتی مانند فاکتورها و مدت زمان ماندگاری خدمات از عوامل مهم در تعیین قیمت هستند.

 

قیمت خدمات مراقبت از بیمار در منزل

موسسات دولتی و بیمارستان های دولتی که برای مراقبت در منزل و خدمات بهداشتی اختصاص داده شده اند، می توانند به افرادی که شرایط خاصی را دارند، خدمات رایگان ارائه دهند . برای این کار باید شرایط و شرایط بیمار برای این خدمات مناسب باشد. جدای از این، مراکز مختلف مراقبت از بیماران در خانه تهران و شرکت های مختلفی در این زمینه خدمات ارائه می دهند.

بیشتربدانید: تزریقات در منزل زعفرانیه تزریقات در منزل تزریق در منزل غرب تهران تزریقات در غرب تهران تزریقات در شهرک غرب تزریق در منزل تهران

برای دریافت خدمات مراقبت از بیمار در منزل خصوصی شرایط خاصی لازم نیست. بعد از درخواست بیمار یا بستگانشان تیم مربوطه می آید و تصمیم گیری می کند. نیازهای بیمار مشخص می شود و تصمیم گرفته می شود که چه خدمات یا خدماتی دریافت کند. مسئولین خدمات بهداشتی و درمانی در روزها و ساعات لازم به منزل می آیند و در محل آسایش خود به بیمار خدمات ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید