خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

خدمات پزشکی در منزل

مهم‌ترین فواید مراقبت در منزل، افزایش کیفیت مراقبت، کاهش دفعات و مدت‌زمان بستری، پیشگیری از بستری‌های غیرضروری، کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های بیمارستانی، افزایش ایمنی و آسایش بیماران و خانواده، هزینه کمتر از خدمات بیمارستانی و بازگشت سریع‌تر بیمار به زندگی عادی است.
مراقبت از سالمندان در منزل توسط مراقبین مرکز پرستاری مهرآوران نوین بصورت روزانه ، شبانه ، شبانه روزی و یا به صورت مقطعی (مدت معین) انجام میپذ یرد با افزایش سن عمومی جامعه نیاز به پرستار سالمند در منزل و مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل رو به افزایش می باشد. و استخدام پرستار سالمند روبه افزایش است .
وهمچنین مهرآوران نوین خدمات نگهداری از کودک را توسط کودکیاران تحصیل کرده در رشته های روان شناسی، علوم تربیتی ، مشاوره و …. ارائه میدهد.

خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

پرستاری از بیماران
پرستاری از بیماران درمنزل این امکان را فراهم می آورد که خانواده ها از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و بیماردر منزل از احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری برخوردار باشد ، همچنین خدمات پرستاری منحصراً به بیمار شما در طول شبانه روز ارائه میگردد .
مهرآوران نوین قادر است تمامی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران را همراه با آموزش نحوه استفاده و نصب اجاره میدهد .

چرا مرکز پرستاری مهرآوران نوین :

  • تیمی متشکل از پرستاران بالینی دارای مجوز و پزشکان عمومی و متخصص
  • اعزام افراد و مراقبین و متخصصین آموزش دیده متناسب با شرایط سالمند یا کودک
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • دارای سابقه چندن ساله

چنانچه نیاز به پرستار سالمند یا پرستار کودک یا پرستار بیمار در منزل،دارید به صورت روزانه و یا شبانه روزی کافی است درخواست خود را ثبت کنید و یا با تماس حاصل نمایید.
۰۹۱۲۴۸۴۴۰۳۷