0
استخدام پرستار کودک در منزل تهران

استخدام پرستار کودک در منزل تهران

انتخاب پرستار کودک سخت‌ترین کارهایی والدین انجام میدهند ، کودک خود بفرد دیگری بسپارند،حتی اگر آن فرد یک اعضای خانواده باشد. سپردن کودکتان به کسی به هر دلیلی میتواند دشوار باشد،هنگامی این فرایند زمانی تمدید شود (مانند رفتن بمحل کار)، میتواند حتی سخت‌تر باشد. بخشی آن سختی بخاطر این واقعیت ایست بسیاری شما از والدین دیگر داستان‌هایی در مورد فریادهای فرزندشان هنگامی آنها ترک میکرده‌اند، شنیده‌اید. حتی اگر پرستار کودک بشما اطمینان ‌دهد که این امر بهبود خواهد یافت، اما بسیاری ما، نگران این هستیم که برای اعتماد بین فرزندانمان و خودمان چه اتفاقی می‌افتد.
بعضی از کودکان به راحتی و با مشکلات کمتری به این شرایط عادت می‌کنند. اما بعضی از کودکان کشمکش زیادی دارند و همین مساله و نگرانی در مورد طولانی شدن جدایی فرزند،باعث ایجاد فشار زیادی برای والدین و فرزندشان می‌شود.
چه می‌توان کرد؟ در اینجا قصد داریم به مراحلی که والدین می‌توانند برای کمک به انتقال فرزندخود به یک انتخاب پرستار کودک برای دوره طولانی مدت، از آن استفاده کنند، ارائه دهیم.
مرحله اول: تقسیم کارها با انتخاب پرستار کودک
یکی از مهمترین اقدامات برای ایجاد راحتی کودک شما این است که اطمینان حاصل شودتماس بین پرستار کودک، شما و فرزندتان وجود دارد. همزمان که انتخاب پرستار کودک در زندگی فرزند شما پایدار می‌شود، احتمال بیشتری وجود دارد که زمانی که شما در اطراف آن نیستید،
فرزندتان با او احساس راحتی داشته باشد. البته، این زمان برای کودکان متفاوت است،بنابراین هرچه زودتر این کار را شروع کنید، بهتر است. تغذیه یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با کمک آن،این انتقال را شروع کنید. به خصوص اگر پرستار کودک این کار را انجام دهد. می‌توانید در حالی‌که شما کنار فرزندتان هستید،
ببینید که پرستار کودک چگونه به فرزندتان غذا (با فنجان یا بطری) می‌دهد، حتی اگر دوست دارید،می‌توانید فرزندتان را نگه دارید و به او غذا بدهد یا برعکس. سایر مواردی که کمک می کند:
زمانی که پرستار کودک حضور دارد، پوشک فرزندتان را عوض کنید یا اینکه انتخاب پرستار کودک در حضور شما پوشک فرزندتان را عوض کند. در حالی که خودتان حضور دارید، تا زمانی‌که فرزندتان اجازه می‌دهد،
پرستار کودک از او مراقبت کند و به پرستار کودک اجازه دهید در حالی که شما در حال ارائه پشتیبانی صوتی هستید،برای یک دقیقه قبل از اینکه فرزندتان را به شما بازگرداند، او را آرام کند.
مرحله ۲: جدا شدن‌های کوتاه در صدارس کودک
گام بعدی این است که سعی کنید برای مدت کوتاه از فرزندتان دور شوید و به جایی که صدای فرزندتان را می‌شنوید، بروید.در حالی که به فرزند خود توضیح می‌دهید که فقط به اتاق دیگری می‌روید و برمی‌گردید.شما می خواهید به تدریج این زمان را بسازید، اما آماده گریه‌های فرزندتان باشید.
با زمان‌های کمتر در حدود ۵ دقیقه (و در صورت نیاز در فواصل کوتاه تر) شروع کنید و سعی کنید پرستار کودک و فرزندتان را با هم تنها بگذارید. هر زمان که فرزندتان برای شما گریه کرد، برگردید و فرزندتان را آرام کنید و کمی صبر کنید و مدتی (حداقل نیم ساعت) منتظر بمانید و مجددا از فرزندتان جدا شوید.
تا زمانیکه خودتان و فرزندتان احساس راحتی می‌کنید، می‌توانید فواصل زمانی را طولانی‌تر کنید.اما توصیه می‌شود هر جدایی بیشتر از ۵ دقیقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید